Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Večeras počinje proljeće
Događaji ove godine 0
Proljeće poranilo nakon blage zime. Tko zna, možda je to znak da će se i proljeće nastaviti u blagosti klimatskih prilika kakve smo ove godine imali prigode doživjeti zimi.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dragon za posadu kreće na prvu misiju (bez posade)
NASA dala zeleno svjetlo za prvi privatni svemirski brod s posadom. Radi se o povijesnoj odluci i dugo očekivanom trenutku u SAD.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.2.2019.)
Mjesec - nova generacija
Svemirske letjelice 0
Izraelski lander na putu ka Mjesecu. Ekskluziva letova van Zemljine orbite više nije u rukama Amerikanaca, Rusa, Europljana, Japanaca ili Kineza.
Plejade CCD-om lijenog astrofotografa
Dok pijete kavu i tipkate po mobitelu, natjerajte NASA-in teleskop da vam slika nebo. Možete se pohvaliti kako ste fotografirali nebo u suradnji sa Harvardom i NASA-om.
MarCO A i B utihnuli iza Marsove orbite
Svemirske letjelice 0
Interplanetarni cubesat-ovi završili svoje misije, lansirani kao sekundarni teret u sklopu misije InSight, s ciljem ispitivanja mogućnosti malih letjelica u dubokom svemiru.
Danas promatrajte veliki Mjesec na nebu
Tek 2026. godine Mjesec će biti bliže Zemlji nego što je danas. Ako vas je to zaintrigiralo, pročitajte o čemu se radi.
Kotur sira zvani Mjesec
Završena je misija MER na Marsu
Marsovi roveri 0
Službeni kraj najdugovječnijeg rovera na Marsu i kraj misije MER (Mars Exploration Rovers) koja je ostvarila nevjerojatne uspjehe u istraživanju Marsa.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.2.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.2.2019.)
Novi lander putuje prema Mjesecu
Izraelski lander "Beresheet" poletjeti će na gotovo tromjesečni put ka našem prirodnom satelitu, privatnom raketom Falcon 9 SpaceX-a.