Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Kraljevstvo za kotač!
Marsovi roveri 0
Prema procjenama, najkritičniji kotač neće izdržati još dugo. Na svim se kotačima vide oštećenja, no nakon četiri i pol godine putovanja po Marsovom tlu te su stvari bile i za očekivati.
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.3.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Proljeće na vratima
Događaji ove godine 0
Zima je za nama, eto nas u proljeću. Trajanje dana i noći približno je jednako, a kako proljeće bude odmicalo noći će se sve više skraćivati, a dani produljivati.
Koliko vrijedi svemirsko tržište i ima li mjesta za nas u svemu tome?
Dvjesto pedeset milijardi USD za 8607 letjelica u narednom desetljeću i to ne računajući troškove razvoja, lansiranja i upotrebe raketa, pilotiranih svemirskih brodova i postaja!
Odlazi zvijezda Večernica, dolazi zvijezda Danica
Astronomske pojave 0
Venera, dragulj večernjeg neba u "dramatičnom" odlasku. Kretanje planeta na nebu, u kratkom vremenu donosi nam novi raspored među zvijezdama.
Pronađena izgubljena sonda u orbiti Mjeseca
Zvjezdoznanci 0
Sonda se prestala javljati nakon samo 312 dana, 29. kolovoza 2009. godine. Gotovo 9 godina kasnije, tim astronoma iz NASA-inog Jet Propulsion Laboratorya uspio je radarom pingati dvije sonde u orbiti Mjeseca.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.3.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dođite na Deset dana astronomije u Daruvaru!
Događaji ove godine 0
Već osmu godinu za redom, u Daruvaru se održava manifestacija koja iz cijele Hrvatske, a i šire, okuplja ljubitelje astronomije i znanosti. Pozvani ste i vi.
Metalni vodik stvoren na Zemlji - nestao
Zvjezdoznanci 0
Za sada nije jasno je li se metalni vodik uklanjanjem ekstremnog tlaka jednostavno vratio u plinovito stanje ili se uzorak zagubio negdje u laboratoriju.
Radioteleskop naš svakidašnji
Pogledajte usporedbu velikog sedamdeset metarskog radioteleskopa NASA-ine komunikacijske mreže DSN i stadiona.
Kozmičke zrake uzrokuju greške u radu računala
Zvjezdoznanci 0
Nema ništa gore nego kada radite na računalu i onda vam se pojavi blue screen of death. Osim što vas oblije hladni znoj i dok tražite zadnji autosave vašeg rada, postavlja se pitanje što je uzrok tome?
Kako je zlato postalo bronca?
Znate li da je ožujak nekada bio prvi mjesec u godini? Nakon deset mjeseci, zadnjeg dana prosinca (decembra, deset) godina je završavala.
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.3.2017.)
Idemo na Mjesec!
Izgleda da se dogodilo nemoguće, uskoro bi prema Mjesecu ponovo mogli letjeti ljudi, u utrku kreću tri nacije.
Fizičari kreirali vremenske kristale?
Zvjezdoznanci 0
Važnost ovog otkrića nije u izvoru energije, već sposobnost kvantnih sustava da pamte informacije, što bi moglo otvoriti vrata problemu čuvanje memorije u kvantnim računalima.