Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Ekološka rasvjeta - dobar primjer

Svjetlosno zagađenje boljka je suvremene civilizacije iako ne bi trebalo biti tako. Umjetna rasvjeta danas je nužnost i potreba. Ovdje je jedan lijepi primjer kako rasvjeta treba biti postavljena.
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije o suradnji i korištenju svemira u mirnodopske svrhe.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.2.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Republika Hrvatska pristupa Europskoj svemirskoj agenciji
Napokon smo dočekali da i naša zemlja postane članice Europske svemirske agencije i time se priključi društvu visokotehnoloških zemalja koje aktivno učestvuju u istraživanju svemira!
Pluton - kad stvarnost postane bolja i od najbolje mašte
Planeti 0
Planet tame i prijepora otkriven na današnji dan, 18. veljače 1930. godine od strane američkog astronoma Clydea Tombaugha.
Rođendanski bljesak Iridiuma 90 u Orionu
Aktivnosti astronoma 0
Točno na dan lansiranja Iridiuma 90, ali šesnaest godina kasnije, fotografiran je njegov svjetlosni bljesak u zviježđu Oriona.
Munje i snijeg
Sinoć smo svjedočili meteopojavi koja se statistički događa jednom godišnje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.2.2018.)
Intrigantna priča o veljači
Prije gotovo tri tisuće godina kalendar je bio poprilično drugačiji od današnjeg. U vrijeme kada veljača nije postojala godina je trajala samo 300 dana.
Prvi pulski odred astronauta
Za vrijeme 19. Dječjeg karnevala, u Areni promoviran i prvi pulski odred astronauta…
Najjača raketa na svijetu u svemir ponijela Tesla automobil
Svemirske letjelice 0
Kao na filmu, rakete polijetale, slijetale, svijet može dalje, budućnost je stigla, otvorila su se vrata svemira za novo poglavlje u svijetu astronautike…
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.2.2018.)
Electron, Rocket Lab-ova raketa koja je promijenila svijet
Svemirske letjelice 0
Osim velikih raketa i svemirskih brodova te suborbitalnih letjelica i svemirskog turizma, na scenu dolaze i igrači druge vrste.
NASA-ina letjelica IMAGE pronađena nakon trinaest godina
Svemirske letjelice 0
Scott Tilley astronom amater i radio amater iz Kanade pronašao otpisanu NASA-inu letjelicu vrijednu stotine milijuna USD.
Svemir kakav smo željeli
Svemirske letjelice 0
U vrijeme kad su dvanaestorica astronauta prošetala Mjesecom, činilo se kako je Arthur C. Clarke bio pesimist smještajući međuplanetarna putovanja u 2001. godinu, odnosno 2010. godinu.