Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Helix - suza u svijetu koji umire
Slikoplov 0
Na udaljenosti od 700 svjetlosnih godina Helix je najbliža otkrivena planetarna maglica. Začudo, iako najbliža, nije prva otkrivena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (3.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.11.2018.)
Čarobnjaci i astromagovi
Slikoplov 0
Nakon svega, evo je pred nama... Slika golemog svemirskog čarobnjaka zavaljenog u fotelju molekularnog oblaka dok se nevidljivim silama igra zvjezdanim lopticama.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.11.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.11.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.11.2018.)
Univerzalna ljudska glupost
Pandemija koja je obuhvatila gotovo cjelokupnu svjetsku populacija i na kojoj je cijela populacija pala odnosi se na računanje vremena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.10.2018.)
Vraćamo se na Sunčevo vrijeme
Događaji ove godine 0
Noćas nam slijedi kraj ljetnog, ukaznog, računanja vremena i prelazak na zimsko ili Sunčevo vrijeme.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.10.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Oni znaju kakva nam budućnost dolazi
Panel o čovjeku, društvu, znanosti i tehnologijama s kojima ćemo živjeti. Prosperitet je zagarantiran samo i jedino onima koji ulažu u Čovjeka.
Predstojeća lansiranja u Svemir (17.10.2018.)
Astronauti izbjegli tragediju
Ruski i američki astronauti preživjeli otkaz rakete nakon lansiranja. Spustili su se sigurno i bez posljedica.