Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Dorian Božičević
Promatrajte Perzeide
Događanja 0
Promatrajte najpoznatije meteore. Maksimum aktivnosti meteorskog roja Perzeida biti će u noći 12. na 13.08.2017. godine.
Kako promatrati - meteore?
Promatrajte pomrčinu Mjeseca
Pomrčine 0
Početak pomrčine Mjeseca neće biti vidljiv iz naših krajeva, pa će Mjesec na istoku izaći već djelomično pomračen, što će biti zanimljiva atrakcija.
Danas djelomična pomrčina Mjeseca
Hrvatska amaterska astronomija u VDS Journal für Astronomie
Ovaj je članak vrlo velika promidžba za amatersku astronomiju u Hrvatskoj i promocija Hrvatske kao destinacije za astronome amatere.
Rijetka astronomska pojava - Tranzit Merkura 09.05.2016.
U ponedjeljak 09. svibnja 2016. godine dogoditi će se relativno rijetka astronomska pojava. Planet Merkur će prividno preći preko Sunčeva diska.
Kad Venera ljubi Sunce!
II. Susret astronomskih društava Hrvatske
Od 18. do 20. rujna 2015. na Lošinju se odvijao II. Susret astronomskih društava Hrvatske u organizaciji Astronomskog društva "Leo Brenner" i Hrvatskog astronomskog saveza.
II. skup o Zvjezdarnici Manora
Održan je II. Međunarodni stručno-znanstveni skup o Zvjezdarnici "Manora" u organizaciji Astronomskog društva "Leo Brenner".
Sa Cresa i Lošinja snimljen laser sa Zrća na Pagu
Laseri, koji su zakonom strogo zabranjeni, sa Zrća su već više puta prijavljivani inspekciji, koja iste nije uklonila, nije kaznila prekršitelje, niti provodi zakone.
Katastrofalno svjetlosno onečišćenje na Lošinju!
Mali Lošinj postao je svjetlosno onečišćen do te mjere da služi kao primjer kako izgleda katastrofalna svjesna devastacija noćnog krajobraza uzrokovana nebrigom.
Skirin nebocid i na Lošinju
Osobe koje pripadaju budućim generacijama imaju pravo na nekontaminiranu i neoštećenu Zemlju, uključujući i čisto nebo…
5. dani Spiridona Gopčevića
Događanja 0
U četvrtak 09. srpnja 2015. godine u Malom Lošinju je proslavljen 160. rođendan Lea Brennera (Spiridona Gopčevića).
Članovi astronomskih društava iz Njemačke na otoku Lošinju
Aktivnosti astronoma 0
U protekla dva tjedna više članova astronomskih društava iz Aalena, Hamburga i Njemačkog udruženja astronoma amatera boravi na otoku Lošinju.
Astronomski rad Lea Brennera
Događanja 0
U Malom Lošinju je održan 1. međunarodni znanstveno-stručni skup o astronomskom radu Lea Brennera (Spiridona Gopčevića) na zvjezdarnici u Malom Lošinju.
Priloženi dokumenti
Lošinj i astronomija
Lošinj i astronomija - više od stoljeća
U Malom Lošinju otvorena izložba o radu Astronomskog društva "Leo Brenner" i povijesti rada Zvjezdarnice "Manora".
Astronomsko društvo Leo Brenner proslavilo 20. godišnjicu
Održana svečana skupština povodom 20. obljetnice rada Astronomskog društva "Leo Brenner" - Mali Lošinj. Valter Martinolić proglašen doživotnim počasnim predsjednikom.
Održana Izborna skupština HAS-a
Aktivnosti astronoma 0
U subotu 23. studenog 2013. s početkom u 12:00 sati u prostorijama Geodetskog fakulteta u Zagrebu održana je Izborna skupština Hrvatskog astronomskog saveza.