Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Danijel Reponj
Nevidljivi tranzit preko Sunca
Aktivnosti astronoma 0
Koja korist od svega ako to zadržim za sebe? Trebalo je to podijeliti na Internetu i omogućiti ljudima da vide kako je to bilo.
Svi Pokemoni zvjezdarnice Apollo
Ima li nekoga da ne zna što su Pokemoni? Vjerujem da nema. Ova mala bića u posljednje su vrijeme popularna toliko da ih ljudi naganjaju posvuda.
Kako se Sunčevim pjegama dodjeljuju oznake?
Oni koji prate što se događa na Suncu, našoj zvijezdi, uočili su da mjerodavne službe i institucije za praćenje aktivnosti Sunca, uz grupe Sunčevih pjega stavljaju oznake u obliku slova i brojeva.
Vatrenjaci snimljeni iz zvjezdarnice Apollo
Astronomske pojave 0
U noći 23./24.05.2016. godine iznad Hrvatske se događala vrlo rijetka pojava za koju se do nedavno nije niti znalo da postoji.
Snimljene vile i vilenjaci
Kotur sira zvani Mjesec
Supermjesec, mikromjesec, čas je veliki, čas mali, bliži nego inače, a sve je dalji, što je istina, a što laž… Što se to dovraga događa s našim Mjesecom od sira?
Metode motrenja i snimanja Sunca
U ovome video filmiću možete vidjeti kako u stvarnosti izgledaju motrenja i snimanja Sunca iz zvjezdarnice Apollo.
Zvjezdarnica Apollo - Analiza promatranja u 2015. godini
Aktivnosti astronoma 0
Svaki ozbiljni promatrač vodi nekakav dnevnik promatranja, pravi razne bilješke i slično. Tako i svaka zvjezdarnica ima svoj dnevnik promatranja.
Naša zvijezda Sunce u 2015. godini
Iz zvjezdarnice Apollo redovno se svakodnevno motri Sunce. Donosimo rezultate promatranja Sunčeve aktivnosti u prošloj godini, a oni su zaista vrlo zanimljivi.
Deseti krug oko Sunca!
I eto, dogodilo se ono što na početku ove priče nitko nije ni pomišljao, a kamoli imao nekakve planove o tome. Zvjezdarnica slavi svoj deseti rođendan! :-)
O zločestim zmajevima, crnim mačkama i… jednoj pomrčini
Pomrčine 0
Promatranja nedavne djelomične pomrčine Sunca iz zvjezdarnice Apollo, pokazala su zanimljive rezultate...
Željko Andreić dobio svoj asteroid!
Velikani 0
Po Željku Andreiću, poznatom hrvatskom astronomu i popularizatoru astronomije, asteroid oznake 12584 dobio je ime Zeljkoandreic...
Asteroidi lete prema Zemlji
Slikoplov 0
Posljednjih dana mnogobrojni javni mediji prenose informaciju o velikom asteroidu koji će krajem mjeseca preletjeti veoma blizu Zemlje te kako će isti biti (lako) vidljiv pomoću dalekozora.
Snimljen prelet Međunarodne svemirske postaje preko Sunca
U trenutku snimanja preleta preko Sunca, u otvorenom svemiru boravila su dva ruska kozmonauta koji su obavljali radove na Međunarodnoj svemirskoj postaji izvana.
Promatrajte prelete Međunarodne svemirske postaje
Događanja 0
Ovih dana imamo priliku iz naših krajeva promatrati atraktivne prelete Međunarodne svemirske postaje - ISS preko zvjezdanoga neba.
Zvijezde padalice i prelet Međunarodne svemirske postaje
Događanja 0
U noćima zvijezda padalica, odnosno meteora Perzeida, zvjezdani mir narušava ljudskih ruku djelo, a to je već znate, prelet Međunarodne svemirske postaje. I večeras će tako biti.