Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Kišne radosti
I na drugim planetima pada kiša, ali kakva!? Zaista, kiša može biti toliko zanimljiva i različita da graniči s bujnom maštom.
Iz Saturnovih prstena pada kiša!
Završena misija Cassini - Huygens
Svemirske misije 0
Dvadeset godina od lansiranja (1997.) NASA-ina robotička letjelica Cassini marljivo je istraživala planet Saturn i njegove mnogobrojne prirodne satelite.
Ništa od polarne svjetlosti
Astronomi sinoć ostali bez plijena nakon neprospavane noći. Očekivana pojava aurore nije se ostvarila.
Opportunity se priprema za još jednu zimu na Marsu
Marsovi roveri 0
NASA-in rover Opportunity traži mjesto za prezimljavanje. Nakon trinaest i pol godina i prijeđenih 45020 metara na Marsu, vrijeme je za još jedno prezimljavanje.
Dolazi velika Sunčeva oluja
Astronomske pojave 0
Podignite štitove, napadnuti smo, rekli bi u Zvjezdanim stazama. Na Suncu je nešto "puknulo" i izbačeni oblak energije juri ravno prema Zemlji.
Varljivo Sunce
Astronomske pojave 0
Velika grupa pjega na Suncu vidljiva čak i golim okom! Sunce, kao da je odlučilo iz minimuma prijeći u maksimum aktivnosti.
SkyWatcher 130/900 puno zvijezda za malo novaca
Sasvim slučajno, nenamjerno napisana recenzija manjeg teleskopa iz osobnog iskustva. Ovo je lijepi instrument koji za malo novca daje puno zadovoljstva svakom promatraču.
Opaki Zmaj letjet će oko Mjeseca
Let oko Mjeseca SpaceX-ova Lunar Dragona već naredne godine!? Ukoliko sve prođe po planu, Lunarni Dragon krenuti će k Mjesecu do kraja naredne godine.
Željezna zavjesa i fotografije planeta
Danas, zahvaljujući računalnoj obradi foto materijala, nekada nezanimljive fotografije Venerine površine zaista nalikuju fotografijama s Marsa ili Mjeseca, one su sve samo ne nezanimljive.
Vikend s Perzeidima
Događanja 0
Najpoznatija skupina "zvijezda padalica" u maksimumu aktivnosti. Iskoristite vikend i promatrajte bljeskove najpoznatijih meteora.
Danas djelomična pomrčina Mjeseca
Pomrčine 0
Iz naših krajeva večeras, ponedjeljak 07. kolovoza 2017. godine, biti će vidljiva zanimljiva ali "skromna", djelomična pomrčina Mjeseca. Njezin početak dogoditi će se još i prije izlaska Mjeseca nad istočnim horizontom.
Promatrajte pomrčinu Mjeseca
Strah od Sunca?
Uz uvažavanje zemaljskog i svemirskog vremena nije potreban. U ljetu je vruće, a zimi je hladno. Tako se i ponašajmo.
Cjelovečernja predstava na nebu
Očekuje nas nebeska parada, večeras Mjesec i Jupiter nedaleko jedan drugome, a tu su i Merkur, Saturn i Međunarodna svemirska postaja...
HISTRION-i 5, 6 i 7
Gledano u cijelosti, sve tri letjelice odradile su uspješno veći ili manji dio planiranih aktivnosti (HISTRION 5 i HISTRION 7) odnosno u cijelosti ispunila očekivanja (HISTRION 6).
Odiseja HISTRION-a 6 u bliskom svemiru
Pregled i preliminarni rezultati misije. Evo kako je misija protekla i što se saznalo iz eksperimenata koje je sonda HISTRION 6 nosila sa sobom.