Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Danijel Reponj
Zvijezde padalice i prelet Međunarodne svemirske postaje
Događanja 0
U noćima zvijezda padalica, odnosno meteora Perzeida, zvjezdani mir narušava ljudskih ruku djelo, a to je već znate, prelet Međunarodne svemirske postaje. I večeras će tako biti.
Tranzit ISS-a preko Sunca - tajne zanata
Aktivnosti astronoma 0
Jeste li se ikada zapitali kako astronomi snimaju sve te čudesne slike, kako pogode pravi trenutak za njihov nastanak i slično tome? Tajna se krije u jednom pojmu - planiranje!
Opažanje Sunca
Ako ste se pitali možete li i kako promatrati Sunce, onda je ovaj tekst namijenjen baš vama. Otkrivamo vam načine na koje možete otkrivati i promatrati tajne naše zvijezde, a da ne morate putovati u svemir.
Astrofotografija za svakoga - snimajte i vi!
Iznenadili biste se koliko ima toga što u noći možemo snimiti. Fotografija kojom ćemo se ovdje baviti, ne snima se teleskopom, ali nije ni klasična fotografija već astronomska fotografija.
Sedam godina Zvjezdarnice - intervju
Mediji o nama 0
Iako je Zvjezdarnica medij, o nama su imali potrebu pisati i drugi mediji. Ovdje ćete moći vidjeti što su drugi pisali o nama i u vezi nas. Zavirite slobodno...
Zvjezdarnica slavi sedmi rođendan!
Sedam godina smo s vama, družimo se i dijelimo znanje o svemiru koji nas okružuje. Povodom te obljetnice, poklanjamo vam ono najvrjednije što imamo, rođendanski paket znanja. Uzmite ga i koristite bez ograničenja!
Blijeda plava točka - sjećanje na Carla Sagana
Na današnji dan, 20. prosinca 1996. godine umro je najveći popularizator astronomije i znanosti novijeg doba. Prisjetimo ga se njegovim riječima iz serije Kozmos, poznatima po naslovu: Pale Blue Dot - Blijeda plava točka. Evo i zašto...
Kako je miš pojeo Lava (Na Marsu ništa nova)
Kako se pojavljuju sumnje u ono što smo čuli i vidjeli na NASA-inoj presici osjećam potrebu napisati koju svoju “mudrost” onima koji nisu načisto što se tamo zapravo događalo.
Astronauti tijekom noći sletjeli na ledenu snježnu stepu Kazahstana
Tijekom jutarnje noći, ruski svemirski brod Soyuz TMA-05M s troje astronauta uspješno je prizemljio na hladno i snijegom prekriveno tlo Kazahstanske stepe.
Izradite solarni filter za teleskop. Kako? Lako!
Zanima vas Sunce, planirate kupiti teleskop, ili već imate teleskop no ne znate kako doći do filtra za promatranje Sunca. Originalni ili tvornički su skupi i što sada? Rješenje je jednostavno, napravite ga sami.
Slučaj Andromeda
Sada imamo situaciju da gubimo Andromedu, emisiju o SVEMIRU, a dobivamo kompot emisiju s "popularno znanstvenim temama" ma što god to značilo.
Otvoreno pismo Hrvatskom radiju
U vrijeme kada se na javnoj televiziji i radiju ukidaju znanstvene emisije, kada smo s TV ekrana zatrpavani emisijama u kojima nam vračare s televizije proriču sve i sva, najnoviju nagovijest više nisam mogao prešutjeti.
Andromeda, emisija o svemiruSlučaj Andromeda
Počinje Znatiželjkova avantura na Marsu
Marsovi roveri 1
Broje se zadnji sati do trenutka kada bi se Mars Science Laboratory, rover poznat pod imenom Curiosity, trebao spektakularno, nježno i precizno spustiti na Marsovu površinu (06.08.2012. godine).
Kad kre... ups, vizionari sjednu u fotelje
Danas me nazvao prijatelj i pitao jesam li vidio što piše na web stranicama Virovitičko-podravske županije? Nemam pojma, odgovorih mu. I odem ja vidjeti što su stavili gore. I imao sam što vidjeti.
Kukuc - sad me vidiš, pa me ne vidiš!
Aktivnosti astronoma 5
Jučer, 15. srpnja 2012. godine u ranim jutarnjim satima, dok je sav pošten svijet spavao, a mladi se vraćali kućama iz provoda vikendom, astronomi su vrebali neobičan događaj na jutarnjem nebu.