Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Merkur i Venera na zapadu
Događanja 0
Ognjena Venera i sprženi Merkur vidljivi golim okom. U narednim danima Merkur će se sve više spuštati prema horizontu a Venera podizati.
Umro je Stephen Hawking
Velikani 0
Napustio nas je briljantan um koji je zadužio čovječanstvo. Vijest o njegovoj smrti medijima je prenijela njegova obitelj iz doma u Cambridgeu.
Ožujak, mjesec zime i proljeća
Nekada davno prvi, a danas treći mjesec u godini. Nešto manje od tri tisuće godina u prošlosti, bio je to prvi mjesec u godini.
Danas ulazimo u meteorološko proljeće
Najhladnije razdoblje je iza nas, prvog dana ožujka ulazimo u meteorološko proljeće. Na astronomsko proljeće pričekati ćemo još tri tjedna, no gledano s aspekta meteorološke znanosti ono počinje prvog dana mjeseca ožujka.
Bura, vjetar koji prolazi kroz zidove
Bura, iznimno hladan i jak vjetar koji puše s kopna ka moru, svima nam je dobro znan. Sastavni je dio našeg geoklimatskog okruženja.
Ekološka rasvjeta - dobar primjer

Svjetlosno zagađenje boljka je suvremene civilizacije iako ne bi trebalo biti tako. Umjetna rasvjeta danas je nužnost i potreba. Ovdje je jedan lijepi primjer kako rasvjeta treba biti postavljena.
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije o suradnji i korištenju svemira u mirnodopske svrhe.
Republika Hrvatska pristupa Europskoj svemirskoj agenciji
Napokon smo dočekali da i naša zemlja postane članice Europske svemirske agencije i time se priključi društvu visokotehnoloških zemalja koje aktivno učestvuju u istraživanju svemira!
Pluton - kad stvarnost postane bolja i od najbolje mašte
Planeti 0
Planet tame i prijepora otkriven na današnji dan, 18. veljače 1930. godine od strane američkog astronoma Clydea Tombaugha.
Munje i snijeg
Sinoć smo svjedočili meteopojavi koja se statistički događa jednom godišnje.
Intrigantna priča o veljači
Prije gotovo tri tisuće godina kalendar je bio poprilično drugačiji od današnjeg. U vrijeme kada veljača nije postojala godina je trajala samo 300 dana.
Prvi pulski odred astronauta
Za vrijeme 19. Dječjeg karnevala, u Areni promoviran i prvi pulski odred astronauta…
Najjača raketa na svijetu u svemir ponijela Tesla automobil
Svemirske letjelice 0
Kao na filmu, rakete polijetale, slijetale, svijet može dalje, budućnost je stigla, otvorila su se vrata svemira za novo poglavlje u svijetu astronautike…
Electron, Rocket Lab-ova raketa koja je promijenila svijet
Svemirske letjelice 0
Osim velikih raketa i svemirskih brodova te suborbitalnih letjelica i svemirskog turizma, na scenu dolaze i igrači druge vrste.
NASA-ina letjelica IMAGE pronađena nakon trinaest godina
Svemirske letjelice 0
Scott Tilley astronom amater i radio amater iz Kanade pronašao otpisanu NASA-inu letjelicu vrijednu stotine milijuna USD.