Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Srednjoškolski tim za HISTRION-e
Desetak članica i članova uključenih u astrobiološke, medicinske i društvene segmente, misije bespilotne letjelice HISTRION-6 u bliski svemir, u ponedjeljak su u Pazinu odradili terenski radni sastanak.
Sonde HISTRION spremne za let
Početkom kalendarskog ljeta slijedi lansiranje. Najmanje dvije atmosferske sonde poletjeti će pomoću specijalnih balona punjenih helijem.
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.6.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Vikend događanja u sumrak i zoru
Događanja 0
Lijepe nebeske predstave ovog vikenda. U subotu po zalasku Sunca promatrajte konjunkciju Mjeseca i Jupitera te u nedjelju prije izlaska Sunca, blistavi izlazak Venere.
Jupiter, Velika crvena pjega, Io i Europa
Slikoplov 0
Veliku crvenu pjegu na Jupiteru prvi put su uočili Giovanni Domenico Cassini i Robert Hooke, nezavisno jedan od drugoga 1665. godine.
ExoMars rover 2020 kao ukleti Holandez
Marsovi roveri 0
Na našem prostoru poznata je narodna poslovica; "puno baba - kilavo dijete". Upravo na tako nešto nalikuje misija ExoMars 2020 rovera.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Kineska svemirska postaja prelijeće naše krajeve
Svemirske postaje 0
Kineska svemirska postaja prelijeće Jadran i Balkanski poluotok. Tiangong 2 u dobroj prilici za opažanje golim okom pa iskoristite priliku promatrati ju.
Posljednji proljetni mladi Mjesec
Astronomske pojave 0
Večeras pogledajte proljetni mladi Mjesec, pepeljastu svjetlost i planet Mars.
Sunce u 2016. godini
Podaci su obrađeni i uvršteni u statistički prikaz. Pogledajte kako nas je naša zvijezda grijala prošle godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (15.5.2017.)
U paklenom zagrljaju Sunca
Planeti 0
Samo dva planeta su u stanju napraviti spektakl sa Suncem u pozadini. Jedan je Venera, najbliži nam planet, a drugi je Merkur, Suncu najbliži planet.
On se vratio - X-37B ponovo na Zemlji
Svemirske letjelice 0

Nakon 718 dana provedenih u svemiru, na Zemlju se pomoću autopilota vratio robot američke vojske - letjelica X-37B.

Predstojeća lansiranja u Svemir (8.5.2017.)