Zvjezdarnica

Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
Prvi dan proljeća
Danas, utorak 20. ožujka u 17:15 sati po našem vremenu, nastupilo je (astronomsko) proljeće, koje će trajati devedeset i tri dana, sve do 21. lipnja u 12:07 sati, kada započinje ljeto.
Merkur i Venera na zapadu
Događanja 0
Ognjena Venera i sprženi Merkur vidljivi golim okom. U narednim danima Merkur će se sve više spuštati prema horizontu a Venera podizati.
Umro je Stephen Hawking
Velikani 0
Napustio nas je briljantan um koji je zadužio čovječanstvo. Vijest o njegovoj smrti medijima je prenijela njegova obitelj iz doma u Cambridgeu.
Ožujak, mjesec zime i proljeća
Nekada davno prvi, a danas treći mjesec u godini. Nešto manje od tri tisuće godina u prošlosti, bio je to prvi mjesec u godini.
Danas ulazimo u meteorološko proljeće
Najhladnije razdoblje je iza nas, prvog dana ožujka ulazimo u meteorološko proljeće. Na astronomsko proljeće pričekati ćemo još tri tjedna, no gledano s aspekta meteorološke znanosti ono počinje prvog dana mjeseca ožujka.
Bura, vjetar koji prolazi kroz zidove
Bura, iznimno hladan i jak vjetar koji puše s kopna ka moru, svima nam je dobro znan. Sastavni je dio našeg geoklimatskog okruženja.
Ekološka rasvjeta - dobar primjer

Svjetlosno zagađenje boljka je suvremene civilizacije iako ne bi trebalo biti tako. Umjetna rasvjeta danas je nužnost i potreba. Ovdje je jedan lijepi primjer kako rasvjeta treba biti postavljena.
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije o suradnji i korištenju svemira u mirnodopske svrhe.
Republika Hrvatska pristupa Europskoj svemirskoj agenciji
Napokon smo dočekali da i naša zemlja postane članice Europske svemirske agencije i time se priključi društvu visokotehnoloških zemalja koje aktivno učestvuju u istraživanju svemira!
Pluton - kad stvarnost postane bolja i od najbolje mašte
Planeti 0
Planet tame i prijepora otkriven na današnji dan, 18. veljače 1930. godine od strane američkog astronoma Clydea Tombaugha.
Munje i snijeg
Sinoć smo svjedočili meteopojavi koja se statistički događa jednom godišnje.
Intrigantna priča o veljači
Prije gotovo tri tisuće godina kalendar je bio poprilično drugačiji od današnjeg. U vrijeme kada veljača nije postojala godina je trajala samo 300 dana.
Prvi pulski odred astronauta