Zvjezdarnica

Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Opojna čarolija zvjezdanog grada
Naš zvjezdani grad je veći, masivniji i bogatiji nego što smo mislili! Nama i našim najbližim susjednim zvijezdama treba oko 240 milijuna zemaljskih godina za jedan puni krug oko centra galaktike.
Poljoprivreda iz svemira
Sateliti nadgledaju što i kako radimo na našim njivama. Teško zamisliti kako bi naši unuci, mogli po prvi puta probati jabuke s Marsa ili jagode s plantaža na Mjesecu.
Dante Uno uskoro spreman za veliku odiseju
Talijanska srednja škola Dante Alighieri sprema modul za let u bliski svemir. Misije se izvode u sklopu aktivnosti  Istarskog svemirskog programa Astronomske udruge Vidulini.
Sve tajne meteora
Upoznajmo stoga ovaj "vanzemaljski" fenomen i naučimo na koji način te nebeske krijesnice ukrašavaju naše nebo.
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.5.2018.)
Venera, Mjesec i ISS večeras na našem nebu
Nakon zalaska Venere izlazi ISS. Ne propustite prigodu večeras pogledati planet Veneru, Međunarodnu svemirsku postaju i mladi Mjesec.
Igre bez granica i u svemiru
Svemir zaista ne poznaje nacije ni granice. Baš smo čudni, na zemlji ratujemo i svađamo se, u svemiru surađujemo i zajedno se divimo nebeskim tajnama...
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.5.2018.)
Dronovi na Marsu
Nakon orbitera, landera, rovera, na red dolaze dronovi. Budućnost istraživanja Marsa uključivat će i istraživanja iz zraka, putem malih helikoptera.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Stiže nam još jedan video uradak Anđelka Glivara s letom drona iznad zvjezdarnice. Ovaj puta to je Zvjezdano selo Mosor.
Religija na znanstvenoj osnovi
Kad su se mnogi toliko zapalili za temu odnosa znanosti i religije, evo jedan članak baš za takve. Malo filozofije i promišljanja u čemu se mi to zapravo sukobljavamo.
Kondorov let iznad Zvjezdarnice Tićan
Dronom iznad zvjezdarnice. Otvorite video na "full screen", pojačajte glasnoću zvuka i uživajte u Kondorovom letu iznad Tićana.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.5.2018.)
Obiteljska fotografija zvjezdanog tipa
Svi na okupu u isto vrijeme ili ipak ne?! Tu nam u realnom životu promiče jedna "sitnica" koja se zove vrijeme.
Koliko su daleko zvijezde?