Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Veljača, mjesec kao ni jedan drugi
Prije nego je izmišljena veljača, godina je trajala 300 dana. Godina je počinjala prvog dana ožujka, a završavala zadnjeg dana prosinca.
Aktivne galaksije - drugi dio
Koji su tipovi aktivnih galaksija, što su LINER, Seyfertove galaksije i kvazari tipa 2? Odgovore na ta pitanja vam daju Zvjezdoznanci.
AEPA Vidulini prepoznatljiva osobnost poluotoka
Astronomsko Edukativni Park (AEPA) Vidulini predstavljati će novu vrijednost u smislu posebnosti i prepoznatljivosti kako Žminjštine tako i Istre.
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.2.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Kineska misija kreće po uzorke Mjesečeve površine
Svemirske letjelice 0
U studenome 2017. godine očekuje se lansiranje nove kineske lunarne misije letjelicom Change 5 koja na Zemlju treba donijeti uzorke tla s Mjeseca.
Izazov koji ne možete odbiti
Samo za one sa 18+ i 18- i jedan papir. Običan. Najobičniji. Od alata vam trebaju samo prsti na rukama i eksperiment pokušaja putovanja do Mjeseca može početi.
Aktivne galaksije - prvi dio
Popularna radio emisija Zvjezdoznanci od sada i na Zvjezdarnici. Zvjezdoznanci pišu za vas o aktivnim galaksijama. Prvi dio od ukupno četiri je pred vama.
Aktivne galaksije - drugi dio
Mjesec, Zemljin prirodni satelit
Planeti 0
S obzirom na veličinu i blizinu od promatrača sa Zemlje, ovo je jedini nebeski objekt koji bez poteškoća i opasnosti za vid možete gledati, a usput i stvoriti romantičnu atmosferu.
Premijera nebeskog blockbustera
Događaji ove godine 0
Ne propustite prikazivanje, samo tijekom naredna tri dana za odabrane. Tri su glavna glumca - Mjesec, Venera i Mars.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.1.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Iridium - kraj ere nebeskih bljeskova
Svemirske letjelice 0
Nova generacija komunikacijskih satelita uskratiti će nam bljeskove na nebu, uživajte ih promatrati dok se još mogu vidjeti.
Učenici izradili poseban stup i platformu za prihvat robotičkog teleskopa
Industrijsko obrtnička škola Pula i Astronomska udruga Vidulini na novim zajedničkim projektima. Izrađen nosivi stup s nivelirajućom platformom za robotički teleskop ROBOT!
Hrvatska amaterska astronomija u VDS Journal für Astronomie
Ovaj je članak vrlo velika promidžba za amatersku astronomiju u Hrvatskoj i promocija Hrvatske kao destinacije za astronome amatere.
Ljepota smrtonosnog okružja
Divljenje i strahopoštovanje s razlogom. U naravi riječ je o jatu tek formiranih mladih zvijezda, a "zvjezdana rađaonica" tek je započela sa stvaranjem zvjezdanih beba.
Veliki siječanjski komet iz 1910. godine
Prije točno 107. godina, novine koje su tada izlazile, 30. siječnja 1910. godine pisale su o pojavi jednog poznatog kometa.