Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Odlazi zvijezda Večernica, dolazi zvijezda Danica
Astronomske pojave 0
Venera, dragulj večernjeg neba u "dramatičnom" odlasku. Kretanje planeta na nebu, u kratkom vremenu donosi nam novi raspored među zvijezdama.
Radioteleskop naš svakidašnji
Pogledajte usporedbu velikog sedamdeset metarskog radioteleskopa NASA-ine komunikacijske mreže DSN i stadiona.
Idemo na Mjesec!
Izgleda da se dogodilo nemoguće, uskoro bi prema Mjesecu ponovo mogli letjeti ljudi, u utrku kreću tri nacije.
Kako možete vidjeti Zemljinu sjenku?
Zemljinu sjenku možete vidjeti golim okom svakog vedrog dana ujutro i navečer. Samo trebate znati gdje se ona nalazi i pozorno promatrati dok ju ne ugledate.
Danas prstenasta pomrčina Sunca
Događaji ove godine 0
Veličanstvenu pojavu mi ćemo moći promatrati samo putem interneta. Vidjet će se s Afričkog i Južnoameričkog kontinenta te s južnog Atlantiku i na većem dijelu Antarktike.
Zodijakalna svjetlost
Astronomske pojave 0
Zodijakalna svjetlost ujutro i navečer vidljiva na našem nebu. Kako se zviježđa zodijaka prividno nalaze u istoj ravnini, to je po njima ova pojava dobila naziv - zodijakalna svjetlost.
Zanimljivo društvo oko crvenog patuljka
Višestruki planetarni sustav oko bliskog crvenog patuljka, zadnjih sati plijeni pozornost javnosti.
Dama i ratnik među zvijezdama
Događaji ove godine 0
Ljepotica i zvjer na velikom zvjezdanom ekranu. Rimska božica ljubavi (Venera) i rimski bog rata (Mars) ispratiti će nam zimska predvečerja prema proljeću.
Lutalica broj devet
Clyde Tombaugh, dečko bez akademske naobrazbe, pojavio se s dokazima pred astronomima i rekao: Pronašao sam vaš nedostajući planet X!
Svemirsko vrijeme i njegova prognoza
Počnite se privikavati na "proširenu" zemaljsko-svemirsku vremensku prognozu, koja će u narednim godinama postati naš svakodnevni pratitelj.
Veljača, mjesec kao ni jedan drugi
Prije nego je izmišljena veljača, godina je trajala 300 dana. Godina je počinjala prvog dana ožujka, a završavala zadnjeg dana prosinca.
AEPA Vidulini prepoznatljiva osobnost poluotoka
Astronomsko Edukativni Park (AEPA) Vidulini predstavljati će novu vrijednost u smislu posebnosti i prepoznatljivosti kako Žminjštine tako i Istre.
Kineska misija kreće po uzorke Mjesečeve površine
Svemirske letjelice 0
U studenome 2017. godine očekuje se lansiranje nove kineske lunarne misije letjelicom Change 5 koja na Zemlju treba donijeti uzorke tla s Mjeseca.
Izazov koji ne možete odbiti
Samo za one sa 18+ i 18- i jedan papir. Običan. Najobičniji. Od alata vam trebaju samo prsti na rukama i eksperiment pokušaja putovanja do Mjeseca može početi.
Premijera nebeskog blockbustera
Događaji ove godine 0
Ne propustite prikazivanje, samo tijekom naredna tri dana za odabrane. Tri su glavna glumca - Mjesec, Venera i Mars.