Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Geminidi, najblještavija meteorska skupina
Događaji ove godine 0
Spori i sjajni meteori na našem nebu. Geminidi, meteorska skupina aktivna od 09. do 16. prosinca u javnosti je malo poznata.
Dolazi hladno vrijeme, mijenja se klima!?
Što je to vrijeme, a što klima i kako ih doživljavamo? Svakodnevno se susrećemo s pojmovima vrijeme i klima, no znamo li zaista što je to i kako se manifestiraju?
Zimski nebeski ugođaj
Sve što nam je potrebno za vidjeti ove nebeske ukrase je slobodan pogled prema jugozapadnom horizontu i pogodne vremenske prilike.
Letovi HISTRION-a odgođeni za proljeće 2017.
Bespilotne letjelice HISTRION 5 i 6 konzervirane za zimski san. Vremenske prilike nisu dozvolile siguran let.
Roboti otkazali poslušnost
Astronomski instrumenti 0
Vidulini Observatory do naredne godine bez dva robot teleskopa, koji su sudjelovali i u međunarodnim projektima istraživanja raznih nebeskih objekata i pojava.
Histerija Super Mjeseca - zašto nitko nije vidio išta spektakularno?
Proanalizirali smo medijska događanja povodom "pojave supermjeseca" koji su medijski prostor zatrpavali raznim besmislicama.
Kotur sira zvani Mjesec
Najveći pun Mjesec
Astronomske pojave 0
Predstojeći pun Mjesec najveći još od 1948. godine. Pun Mjesec nastupa u ponedjeljak, 14. studenog u 14:52 po našem vremenu. Gledano golim okom izlazak Mjeseca u nedjelju, ponedjeljak i utorak navečer neće se puno razlikovati.
Kotur sira zvani Mjesec
Ljetno i zimsko računanje vremena - kome to zaista treba?
Od 1983. na ovamo svake godine u dva navrata moramo sinkronizirati svoje uređaje za kronološko računanje vremena sa službenim, ukaznim, vremenom.
Teško ali ne i nemoguće
Svemirske letjelice 0
Svakodnevno se susrećemo s tehničkim tvorevinama, nerijetko neke od njih moramo popravljati ili ih pak samo priključiti/uključiti na napajanje električnom energijom kako bi (pro)radili. Bez našeg direktnog angažmana one su beskorisne.
ExoMars 2016 - veliki uspjeh u sjeni neuspjeha
Svemirske misije 0
Orbiter TGO uspješno ušao u Marsovu orbitu, a lander Schiaparelli otkazao prilikom stpuštanja i eksplodirao pri udaru u Marsovo tlo.
Tiangong-2, kineska svemirska postaja postala operativna
Svemirske postaje 0
Kineska svemirska industrija u XXI stoljeću bilježi velike uspjehe kojima se profilirala u ozbiljnog igrača sa smislenim i pedantnim projektima.
Završena dvanaestogodišnja misija Rosetta
Svemirske misije 0
Ambiciozna misija Europske svemirske agencije pod nazivom Rosetta lansirana je 02. ožujka 2004. godine s ciljem istraživanja asteroida i kometa.
Zapečaćena Schiaparellijeva sudbina
Svemirske misije 0
Svaka nada da je europsko-ruski lander Schiaparelli ipak preživio slijetanje na Mars nestala je rano jutros. Američki marsov orbiter MRO snimio je mjesto gdje se srušio Schiaparelli.
Međunarodna noć opažanja Mjeseca - fotografije
Događanja 0
Zaključena je ovogodišnja "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN) koja je bila pozicionirana na dan 08. listopada 2016. godine.
Slavlje i tuga na Marsu
Svemirske misije 0
Orbiter uspješno u Marsovoj orbiti, lander nije uspio sigurno sletjeti. Nekoliko je mogućih uzroka neuspjeha slijetanja landera, o njima više u narednim danima.