Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Šest, a ne pet stvari koje niste znali o svemiru
Zbog odsutnosti gravitacije astronauti u svemiru narastu nekoliko centimetara...
Svemirska odijela
Predstojeća lansiranja u Svemir (3.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Noćas imamo pregršt događanja na večernjem nebu
Događanja 0
Merkur, Mars, Mjesec, Međunarodna svemirska postaja, Jupiter, Vlašići… sve u jednom pogledu, ne propustite večeras, ali ni idućih večeri, promatrati ove ljepote.
Zašto proljeće više ne počinje 21. ožujka?
Učili su nas u školi da proljeće počinje 21. ožujka. Nije da su vas krivo naučili - samo vam nisu ispričali do kraja.
Ledena prošlost (i budućnost?) Zemlje
Zvjezdoznanci 0
Prije 717 milijuna godina započela je Sturtijska glacijacija koja je uskoro obuhvatila cijeli planet. Zemlju je prekrila globalna ledena kora i samo je uzak pojas uz ekvatore imao oceane bez ledenog pokrova.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.3.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Vrijeme je za ljetno, ukazno vrijeme
Događaji ove godine 0
U nedjelju, 26. ožujka 2017. godine u dva sata ujutro, prelazimo na ukazno, ljetno računanje vremena. Kako se to popularno kaže "kazaljke satnih mehanizama u dva sata ujutro pomičemo na tri sata".
Kraljevstvo za kotač!
Marsovi roveri 0
Prema procjenama, najkritičniji kotač neće izdržati još dugo. Na svim se kotačima vide oštećenja, no nakon četiri i pol godine putovanja po Marsovom tlu te su stvari bile i za očekivati.
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.3.2017.)
Proljeće na vratima
Događaji ove godine 0
Zima je za nama, eto nas u proljeću. Trajanje dana i noći približno je jednako, a kako proljeće bude odmicalo noći će se sve više skraćivati, a dani produljivati.
Koliko vrijedi svemirsko tržište i ima li mjesta za nas u svemu tome?
Dvjesto pedeset milijardi USD za 8607 letjelica u narednom desetljeću i to ne računajući troškove razvoja, lansiranja i upotrebe raketa, pilotiranih svemirskih brodova i postaja!
Odlazi zvijezda Večernica, dolazi zvijezda Danica
Astronomske pojave 0
Venera, dragulj večernjeg neba u "dramatičnom" odlasku. Kretanje planeta na nebu, u kratkom vremenu donosi nam novi raspored među zvijezdama.
Pronađena izgubljena sonda u orbiti Mjeseca
Zvjezdoznanci 0
Sonda se prestala javljati nakon samo 312 dana, 29. kolovoza 2009. godine. Gotovo 9 godina kasnije, tim astronoma iz NASA-inog Jet Propulsion Laboratorya uspio je radarom pingati dvije sonde u orbiti Mjeseca.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.3.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dođite na Deset dana astronomije u Daruvaru!
Događaji ove godine 0
Već osmu godinu za redom, u Daruvaru se održava manifestacija koja iz cijele Hrvatske, a i šire, okuplja ljubitelje astronomije i znanosti. Pozvani ste i vi.