Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.6.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Dan kad su žene zaista postale ravnopravne muškarcima
Velikani 0
Valentina Vladimirovna Tereshkova, prva dama u svemiru. 1963. godine, s ruskog kozmodroma Baikonur lansiran je svemirski brod Vostok 6, kojim upravlja prva astronautkinja u povijesti.
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.6.2017.)
AEPA Vidulini na polovici svijeta
Kada snagu udruže Hrvati i Srbi, uz malu pomoć geografije, svašta se lijepoga može izroditi. Tko to još može reći da se ova dva naroda ne mogu naći na pola puta, ili bolje rečeno na pola svijeta.
Srednjoškolski tim za HISTRION-e
Desetak članica i članova uključenih u astrobiološke, medicinske i društvene segmente, misije bespilotne letjelice HISTRION-6 u bliski svemir, u ponedjeljak su u Pazinu odradili terenski radni sastanak.
Sonde HISTRION spremne za let
Početkom kalendarskog ljeta slijedi lansiranje. Najmanje dvije atmosferske sonde poletjeti će pomoću specijalnih balona punjenih helijem.
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.6.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Vikend događanja u sumrak i zoru
Događanja 0
Lijepe nebeske predstave ovog vikenda. U subotu po zalasku Sunca promatrajte konjunkciju Mjeseca i Jupitera te u nedjelju prije izlaska Sunca, blistavi izlazak Venere.
Jupiter, Velika crvena pjega, Io i Europa
Slikoplov 0
Veliku crvenu pjegu na Jupiteru prvi put su uočili Giovanni Domenico Cassini i Robert Hooke, nezavisno jedan od drugoga 1665. godine.
ExoMars rover 2020 kao ukleti Holandez
Marsovi roveri 0
Na našem prostoru poznata je narodna poslovica; "puno baba - kilavo dijete". Upravo na tako nešto nalikuje misija ExoMars 2020 rovera.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Kineska svemirska postaja prelijeće naše krajeve
Svemirske postaje 0
Kineska svemirska postaja prelijeće Jadran i Balkanski poluotok. Tiangong 2 u dobroj prilici za opažanje golim okom pa iskoristite priliku promatrati ju.
Posljednji proljetni mladi Mjesec
Astronomske pojave 0
Večeras pogledajte proljetni mladi Mjesec, pepeljastu svjetlost i planet Mars.
Sunce u 2016. godini
Podaci su obrađeni i uvršteni u statistički prikaz. Pogledajte kako nas je naša zvijezda grijala prošle godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.5.2017.)