Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (15.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
U paklenom zagrljaju Sunca
Planeti 0
Samo dva planeta su u stanju napraviti spektakl sa Suncem u pozadini. Jedan je Venera, najbliži nam planet, a drugi je Merkur, Suncu najbliži planet.
On se vratio - X-37B ponovo na Zemlji
Svemirske letjelice 0

Nakon 718 dana provedenih u svemiru, na Zemlju se pomoću autopilota vratio robot američke vojske - letjelica X-37B.

Predstojeća lansiranja u Svemir (8.5.2017.)
Susret Mjeseca i Jupitera
Događanja 0
Večeras imamo zanimljivost na noćnome nebu, prividni bliski susret Mjeseca i Jupitera. Naravno, ako vam to vremenske prilike dozvole, ovo nemojte propustiti promatrati.
Abell 1656 - Coma skup
Slikoplov 0
Coma skup čini grupa galaksija u zviježđu Berenikina kosa, između zviježđa Lava i Volara. Udaljen je od nas cca. 320 milijuna svjetlosnih godina, a udaljava se brzinom od 6900 km/s.
Predstojeća lansiranja u Svemir (1.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (24.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Šest, a ne pet stvari koje niste znali o svemiru
Zbog odsutnosti gravitacije astronauti u svemiru narastu nekoliko centimetara...
Svemirska odijela
Predstojeća lansiranja u Svemir (3.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Noćas imamo pregršt događanja na večernjem nebu
Događanja 0
Merkur, Mars, Mjesec, Međunarodna svemirska postaja, Jupiter, Vlašići… sve u jednom pogledu, ne propustite večeras, ali ni idućih večeri, promatrati ove ljepote.
Zašto proljeće više ne počinje 21. ožujka?
Učili su nas u školi da proljeće počinje 21. ožujka. Nije da su vas krivo naučili - samo vam nisu ispričali do kraja.
Ledena prošlost (i budućnost?) Zemlje
Zvjezdoznanci 0
Prije 717 milijuna godina započela je Sturtijska glacijacija koja je uskoro obuhvatila cijeli planet. Zemlju je prekrila globalna ledena kora i samo je uzak pojas uz ekvatore imao oceane bez ledenog pokrova.