Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.1.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Kada su dani najkraći, a noći najduže tijekom godine
Pročitajte i iznenaditi ćete se sa podacima. Lakonska tvrdnja kako je prvog dana zime dan najkraći, a noć najduža te kako se do prvog dana zime trajanje dana skraćuje, a zatim produžava i nije baš točna.
Zvjezdani sudar 2022. godine?
Astronomske pojave 0
Sudar zvijezda rezultirati će novom sjajnom zvijezdom u zviježđu Labuda. Rezultat je to gravitacijskog privlačenja dvaju zvijezda koje se nalaze u kontaktnom binarnom sustavu udaljenom 1.800 svjetlosnih godina.
Danas je taj petak
Petak trinaesti je pred nama. Fobija ili strah od petka 13. ima i svoj stručni naziv - Paraskevidekatriaphobia.
Opasnosti mobilne telefonije
Radio primopredajnici nekada i sada. Bezmalo svatko ima mobitel, većina "zna sve" o njima, mi ostali se njima koristimo taman koliko nam treba.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.1.2017.)
Jedna zima dvije zvjezdarnice
Zahlađenje koje je nakon Nove godine pristiglo u naše krajeve punim je "imenom i prezimenom" opravdalo kalendarsku zimu. Kratka priča o dvije zvjezdarnice u zimskom ugođaju.
Zemlja je najbliže Suncu
Događanja 0
Čak pet milijuna kilometara Zemlja je bliže Suncu nego ljeti. Dan je osam minuta duži, a za isto toliko je noć kraća. Kažemo da je Zemlja u perihelu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.1.2017.)
Odgađa se početak Nove godine
Slikoplov 0
Odbrojavanje je započelo no stvari nisu onakvima kakvima se čine. Jeste li sigurni da ćete uhvatiti dobar tajming dočeka?
Samo još jedno jutro do Nove godine
Astronomske pojave 0
Da nam ova godina nije bila prijestupna, već danas bismo se spremali za sam doček Nove godine. Ovako je pred nama prelijepi Sunčani dan, a po svoj prilici tako će ostati i sutradan te prvog dana 2017. godine.
Google objavio možda najznačajniju novost na putu ka Mjesecu
Synergy Moon 0
Nova krila i za Viduline u sklopu Synergy Moon Teama.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (26.12.2016.)
Zagonetna zvijezda
Bili mi vjernici ili nevjernici u našem podneblju nismo mogli "preskočiti" priču o Betlehemskoj zvijezdi koja je kraljevima, pastirima i narodu navijestila Isusovo rođenje.
Betlehemska zvijezda
Ušli smo u zimu
Događaji ove godine 0
Danas, srijeda 21. prosinca, u 11:44 po našem vremenu ušli smo u kalendarsko doba zime. Za prvi dan zime kažemo i kako se radi o zimskom suncostaju.