Zvjezdarnica

Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Arkturusova Australija - peti dio
Aktivnosti astronoma 0
Arkturus naglavačke. Australija - zemlja o kojoj sve znate dok ne dođete tamo. Prekrasni i zanimljivi putopis u sedam dijelova iz pera našeg putopisca, Ogrena Variole.
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
10 dana astronomije - Virtualna astronomija
Događaji ove godine 0
AD Kumova slama iz Daruvara ove godine održava deveto tradicionalno okupljanje astronoma amatera na manifestaciji 10 dana astronomije 2018. - Virtualna astronomija.
Arkturusova Australija - četvrti dio
Arkturusova Australija - treći dio
Prvi dan proljeća
Danas, utorak 20. ožujka u 17:15 sati po našem vremenu, nastupilo je (astronomsko) proljeće, koje će trajati devedeset i tri dana, sve do 21. lipnja u 12:07 sati, kada započinje ljeto.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.3.2018.)
Merkur i Venera na zapadu
Događanja 0
Ognjena Venera i sprženi Merkur vidljivi golim okom. U narednim danima Merkur će se sve više spuštati prema horizontu a Venera podizati.
Umro je Stephen Hawking
Velikani 0
Napustio nas je briljantan um koji je zadužio čovječanstvo. Vijest o njegovoj smrti medijima je prenijela njegova obitelj iz doma u Cambridgeu.
Arkturusova Australija - treći dio
Aktivnosti astronoma 0
Ožujak, mjesec zime i proljeća
Nekada davno prvi, a danas treći mjesec u godini. Nešto manje od tri tisuće godina u prošlosti, bio je to prvi mjesec u godini.
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.3.2018.)
Pickeringov trokut (Pickering
Slikoplov 0
Dozvolite da budem pristran ovom zadnjem nazivu i da zaželim sve najbolje svim Williaminama ovog svijeta. Neka i njihova usnula rasuta kosa završi među zvijezdama.
Arkturusova Australija - drugi dio