Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Dronovi na Marsu
Nakon orbitera, landera, rovera, na red dolaze dronovi. Budućnost istraživanja Marsa uključivat će i istraživanja iz zraka, putem malih helikoptera.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Stiže nam još jedan video uradak Anđelka Glivara s letom drona iznad zvjezdarnice. Ovaj puta to je Zvjezdano selo Mosor.
Religija na znanstvenoj osnovi
Kad su se mnogi toliko zapalili za temu odnosa znanosti i religije, evo jedan članak baš za takve. Malo filozofije i promišljanja u čemu se mi to zapravo sukobljavamo.
Kondorov let iznad Zvjezdarnice Tićan
Dronom iznad zvjezdarnice. Otvorite video na "full screen", pojačajte glasnoću zvuka i uživajte u Kondorovom letu iznad Tićana.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.5.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Obiteljska fotografija zvjezdanog tipa
Svi na okupu u isto vrijeme ili ipak ne?! Tu nam u realnom životu promiče jedna "sitnica" koja se zove vrijeme.
Koliko su daleko zvijezde?
Devet godina Istarskog svemirskog programa
Prvog svibnja 2009. krenulo se u nemoguću misiju osmišljavanja, izrade i lansiranja u Zemljinu orbitu prvog hrvatskog satelita.
Rođendanski poklon iz svemira
Zvjezdoznanci 0
Kad slavljenik časti povodom svojega dvadeset i osmog rođendana provedenog u svemiru, u Zemljinoj orbiti…
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.4.2018.)
Dan planeta Zemlje 2018.
Planeti 0
Danas je Dan planeta Zemlje. Dan planeta Zemlje prvi je puta organiziran 1970. godine.
Međunarodni tjedan tamnog neba
Aktivnosti astronoma 0
Zvjezdano nebo kao očuvani noćni krajobraz. Pogledajte ovog tjedna oko sebe, možda i sami možemo pridonijeti promociji i očuvanju noćnog, zvjezdanog krajobraza.
Nebeski trokut
Nova postava na večernjem nebu. Kako će vremenske prilike u našim krajevima biti nestabilne to je koloritni nebeski postav zagarantiran.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Pošaljite svoje ime i / ili priču u bliski svemir
Krenulo odbrojavanje do početka kampanje. Svi učesnici kampanje "StoryInSpace" dobiti će priznanje za sudjelovanje.