Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Istarski putnici u bliski svemir
Tko su sretnici sa povratnom kartom?! Na put u visine kreću dva astrobiološka seta u dva modula s živim bićima i sjemenkama biljaka.
Nova Zemlja pronađena oko nama najbliže zvijezde
Planet nalik Zemlji orbitira oko Proxime Centauri. Dugo tražena "Nova Zemlja", Proxima b, otkrivena je u našem najbližem susjedstvu.
Sonde HISTRION spremne za zahtjevna testiranja
Započinju uzbudljiva testiranja atmosferskih sondi. Završni radovi obavljeni su sredinom ovog tjedna u Industrijsko obrtničkoj školi Pula.
Yutu ipak nije mrtav
Svemirske misije 0
Suprotno pisanju vodećih stranih i ponekih domaćih portala o tome kako je kineski rover (Yutu) na Mjesecu, nakon dvije i pol godine, prestao da odašilje bilo kakve podatke te da je i službeno proglašen "mrtvim" - čini se da to ipak nije baš tako.
Kako je protekla Noć Perzeida?
Događanja 0
Do ponoći ništa, a kasnije je krenulo. Najavljena "Noć Perzeida" započela je u iščekivanju meteora. Do ponoći tek je pokoji meteor zalutao među zvijezde.
Dolaze Perzeidi
Događaji ove godine 0
Pipremite se za glavnu ljetnu noć zvijezda padalica. Postoje periodi tijekom godine kada je njihova učestalost pojavljivanja znatno veća. Popularni Perzeidi su pred nama.
Kako promatrati - meteore?
Bljeskovi na nebu
Događanja 0
Dolazi vrhunac ljetne sezone zvijezda padalica. Tijekom kolovoza naše je nebo bogatije za povećani broj zvijezda padalica.
Što i tko leti u bliski svemir iz Pule!?
Zanimljiva pitanja i putnici krenuti će put bliskog svemira. Atmosferske sonde HISTRION 5 i 6 uskoro polijeću sa pulske Svemirske luke "Herman Potočnik".
Večeras je Mjesec u društvu planeta
Događanja 0
Posluži li nas večeras lijepo vrijeme i vedrina nad zapadnim horizontom, biti ćemo u nesvakidašnjoj prilici golim okom vidjeti susret tri planeta i Mjeseca.
Kolovoz naš svakidašnji - labuđi pjev ljetne špice
Današnjim danom, ponedjeljak 01. kolovoza, ušli smo u još jedan puni ljetni mjesec.
Svemirska luka Herman Potočnik Pula
Pulska svemirska luka u iščekivanju lansiranja sondi put bliskog svemira. O svemu će javnost putem medija biti pravovremeno obaviještena.
Dani kada je Zemlja dobila šansu
Svemirske misije 0
Od povijesti se ne živi, nju stvaramo svakog dana, neki su dani tijekom povijesti bili iznimno važni za opstanak (čitaj; sadašnjost i budućnost) naše civilizacije.
Novi ruski svemirski brod u svemiru
S Gagarinove lansirne rampe ruskog kozmodroma u Baikonuru, četvrtak (07. srpnja 2016. godine) rano ujutro u 03:36 sati po našem vremenu, poletio je novi ruski svemirski brod Soyuz MS-01.
Lansiranje sondi u bliski svemir iz Pule
Tijekom srpnja iz Pule se u bliski svemir lansira bespilotna atmosferska sonda HISTRION - 6. U zasebnom modulu otputovati će i pitanja dvadeset i troje učenika/ca I d razreda namijenjena svemircima.
Ljetu u susret
Događanja 0
Noćas ulazimo u kalendarsko ljeto. Večeras u noći sa ponedjeljka na utorak, točnije utorak 21. lipnja rano ujutro u 00:34 po našem vremenu ulazimo u kalendarsko ljeto.