Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Kineska svemirska postaja prelijeće naše krajeve
Svemirske postaje 0
Kineska svemirska postaja prelijeće Jadran i Balkanski poluotok. Tiangong 2 u dobroj prilici za opažanje golim okom pa iskoristite priliku promatrati ju.
Posljednji proljetni mladi Mjesec
Astronomske pojave 0
Večeras pogledajte proljetni mladi Mjesec, pepeljastu svjetlost i planet Mars.
Sunce u 2016. godini
Podaci su obrađeni i uvršteni u statistički prikaz. Pogledajte kako nas je naša zvijezda grijala prošle godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (15.5.2017.)
U paklenom zagrljaju Sunca
Planeti 0
Samo dva planeta su u stanju napraviti spektakl sa Suncem u pozadini. Jedan je Venera, najbliži nam planet, a drugi je Merkur, Suncu najbliži planet.
On se vratio - X-37B ponovo na Zemlji
Svemirske letjelice 0

Nakon 718 dana provedenih u svemiru, na Zemlju se pomoću autopilota vratio robot američke vojske - letjelica X-37B.

Predstojeća lansiranja u Svemir (8.5.2017.)
Susret Mjeseca i Jupitera
Događanja 0
Večeras imamo zanimljivost na noćnome nebu, prividni bliski susret Mjeseca i Jupitera. Naravno, ako vam to vremenske prilike dozvole, ovo nemojte propustiti promatrati.
Abell 1656 - Coma skup
Slikoplov 0
Coma skup čini grupa galaksija u zviježđu Berenikina kosa, između zviježđa Lava i Volara. Udaljen je od nas cca. 320 milijuna svjetlosnih godina, a udaljava se brzinom od 6900 km/s.
Predstojeća lansiranja u Svemir (1.5.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (24.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.4.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.4.2017.)