Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Kako je protekla Noć Perzeida?
Događanja 0
Do ponoći ništa, a kasnije je krenulo. Najavljena "Noć Perzeida" započela je u iščekivanju meteora. Do ponoći tek je pokoji meteor zalutao među zvijezde.
Dolaze Perzeidi
Događaji ove godine 0
Pipremite se za glavnu ljetnu noć zvijezda padalica. Postoje periodi tijekom godine kada je njihova učestalost pojavljivanja znatno veća. Popularni Perzeidi su pred nama.
Kako promatrati - meteore?
Bljeskovi na nebu
Događanja 0
Dolazi vrhunac ljetne sezone zvijezda padalica. Tijekom kolovoza naše je nebo bogatije za povećani broj zvijezda padalica.
Što i tko leti u bliski svemir iz Pule!?
Zanimljiva pitanja i putnici krenuti će put bliskog svemira. Atmosferske sonde HISTRION 5 i 6 uskoro polijeću sa pulske Svemirske luke "Herman Potočnik".
Večeras je Mjesec u društvu planeta
Događanja 0
Posluži li nas večeras lijepo vrijeme i vedrina nad zapadnim horizontom, biti ćemo u nesvakidašnjoj prilici golim okom vidjeti susret tri planeta i Mjeseca.
Kolovoz naš svakidašnji - labuđi pjev ljetne špice
Današnjim danom, ponedjeljak 01. kolovoza, ušli smo u još jedan puni ljetni mjesec.
Svemirska luka Herman Potočnik Pula
Pulska svemirska luka u iščekivanju lansiranja sondi put bliskog svemira. O svemu će javnost putem medija biti pravovremeno obaviještena.
Dani kada je Zemlja dobila šansu
Svemirske misije 0
Od povijesti se ne živi, nju stvaramo svakog dana, neki su dani tijekom povijesti bili iznimno važni za opstanak (čitaj; sadašnjost i budućnost) naše civilizacije.
Novi ruski svemirski brod u svemiru
S Gagarinove lansirne rampe ruskog kozmodroma u Baikonuru, četvrtak (07. srpnja 2016. godine) rano ujutro u 03:36 sati po našem vremenu, poletio je novi ruski svemirski brod Soyuz MS-01.
Lansiranje sondi u bliski svemir iz Pule
Tijekom srpnja iz Pule se u bliski svemir lansira bespilotna atmosferska sonda HISTRION - 6. U zasebnom modulu otputovati će i pitanja dvadeset i troje učenika/ca I d razreda namijenjena svemircima.
Ljetu u susret
Događanja 0
Noćas ulazimo u kalendarsko ljeto. Večeras u noći sa ponedjeljka na utorak, točnije utorak 21. lipnja rano ujutro u 00:34 po našem vremenu ulazimo u kalendarsko ljeto.
Saturn nam je noćas najbliže
Događanja 0
Sunce, Zemlja i "gospodar prstenova" danas poravnati u pravcu, vidi se i Mars, a proletjet će i Međunarodna svemirska postaja…
Očevici vidjeli nebeske vilenjake ili raspad bolida?
Raspad velikog bolida ili iznimno rijetka pojava na nebu za koju se donedavno nije ni znalo da postoji?!
Mars noćas najbliže Zemlji!?
Događanja 0
Sunce, Zemlja i Mars danas su u ravnini. Ako ste propustili sinoćnji  prizor na noćnome nebu, danas slijedi repriza uz manje izmjene. A ne zaboravimo, tu je i Jupiter.
Večeras pun Mjesec
Događanja 0
Pun Mjesec - ali u kakvom društvu! Izađite navečer van i pomoću Mjeseca pronađite na noćnome nebu planete Mars i Saturn.