Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
ExoMars 2016 - veliki uspjeh u sjeni neuspjeha
Svemirske misije 0
Orbiter TGO uspješno ušao u Marsovu orbitu, a lander Schiaparelli otkazao prilikom stpuštanja i eksplodirao pri udaru u Marsovo tlo.
Tiangong-2, kineska svemirska postaja postala operativna
Svemirske postaje 0
Kineska svemirska industrija u XXI stoljeću bilježi velike uspjehe kojima se profilirala u ozbiljnog igrača sa smislenim i pedantnim projektima.
Završena dvanaestogodišnja misija Rosetta
Svemirske misije 0
Ambiciozna misija Europske svemirske agencije pod nazivom Rosetta lansirana je 02. ožujka 2004. godine s ciljem istraživanja asteroida i kometa.
Zapečaćena Schiaparellijeva sudbina
Svemirske misije 0
Svaka nada da je europsko-ruski lander Schiaparelli ipak preživio slijetanje na Mars nestala je rano jutros. Američki marsov orbiter MRO snimio je mjesto gdje se srušio Schiaparelli.
Međunarodna noć opažanja Mjeseca - fotografije
Događanja 0
Zaključena je ovogodišnja "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN) koja je bila pozicionirana na dan 08. listopada 2016. godine.
Slavlje i tuga na Marsu
Svemirske misije 0
Orbiter uspješno u Marsovoj orbiti, lander nije uspio sigurno sletjeti. Nekoliko je mogućih uzroka neuspjeha slijetanja landera, o njima više u narednim danima.
EXOMARS 2016 neizvjesna završnica misije
Svemirske misije 0
Izgubljeni signali s letjelica. Signal da je lander sigurno sletio na Marsovo tlo zasad nije potvrđen. Što se događa ostalo je zagonetno, inženjeri misije pokušat će doći do odgovora.
Sumrak poslije sumraka
Astronomske pojave 0
Nebeska pojava vidljiva dvaput godišnje. Zodijakalna svjetlost vidljiva je sredinom i krajem listopada te krajem veljače, odnosno početkom ožujka.
Znaš li ti tko sam ja? - Prava istina o nama samima
Ono kad pametujemo ili kad nam pametuju. Tko se od nas bar jednom u životu nije susreo sa sugovornikom čije su riječi bile; "Znaš li ti tko sam ja?"
Međunarodna noć opažanja Mjeseca
Događanja 0
Budimo dio planetarnog mozaika događanja pod nazivom "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN).
Letovi HISTRION-a u bliski svemir opasni su po život
Problematika leta i opasnosti ekstremnih uvjeta za život u bliskom svemiru. Naslov članka može se na prvi pogled činiti pretencioznim, no on zaista odgovara istini.
HISTRION-i čekaju let
Sonde uskladištene u Industrijsko obrtničkoj školi Pula, čekaju na povoljan lansirni prozor i samo lansiranje bespilotnih letjelica iz Svemirske luke "Herman Potočnik" u Puli.
 Industrijsko obrtnička škola Pula i tajne Sunca
Srednjoškolci zavirili pogledom prema Sunčevom disku, upoznali se s teleskopom i saznali puno toga što nisu znali o Suncu.
Prvi je dan jeseni
Događanja 0
Ulazimo u koloritno kalendarsko doba. Jesen će trajati 91 dan, sve do 21. prosinca kada će ustupiti mjesto zimi.
Da li stvarno mirujemo kad mirujemo?
Svatko od nas bar ponekad uzme vrijeme samo za sebe, nekima to polazi češće, a nekima rjeđe za rukom (ili nogom). Znamo reći kako nismo ni mrdnuli cijelih sat vremena (neki to rade i cijeli dan, poneki i duže).