Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Idemo na Mjesec!
Izgleda da se dogodilo nemoguće, uskoro bi prema Mjesecu ponovo mogli letjeti ljudi, u utrku kreću tri nacije.
Fizičari kreirali vremenske kristale?
Zvjezdoznanci 0
Važnost ovog otkrića nije u izvoru energije, već sposobnost kvantnih sustava da pamte informacije, što bi moglo otvoriti vrata problemu čuvanje memorije u kvantnim računalima.
Proizveden metalni vodik u laboratoriju?
Zvjezdoznanci 0
Ovih dana znanstvenici s Harvarda, Isaac Silvera i Rango Dias, su objavili kako su proizveli metalni vodik u laboratoriju.
Kako možete vidjeti Zemljinu sjenku?
Zemljinu sjenku možete vidjeti golim okom svakog vedrog dana ujutro i navečer. Samo trebate znati gdje se ona nalazi i pozorno promatrati dok ju ne ugledate.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.2.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Danas prstenasta pomrčina Sunca
Događaji ove godine 0
Veličanstvenu pojavu mi ćemo moći promatrati samo putem interneta. Vidjet će se s Afričkog i Južnoameričkog kontinenta te s južnog Atlantiku i na većem dijelu Antarktike.
Zodijakalna svjetlost
Astronomske pojave 0
Zodijakalna svjetlost ujutro i navečer vidljiva na našem nebu. Kako se zviježđa zodijaka prividno nalaze u istoj ravnini, to je po njima ova pojava dobila naziv - zodijakalna svjetlost.
Zanimljivo društvo oko crvenog patuljka
Višestruki planetarni sustav oko bliskog crvenog patuljka, zadnjih sati plijeni pozornost javnosti.
Aktivne galaksije - četvrti dio
U zadnjem dijelo o aktivnim galaksijama, Zvjezdoznanci vam otkrivaju kako ih možete pronaći i promatrati. Stoga, ne propustite priliku vidjeti te neobične svemirske objekte.
Aktivne galaksije - treći dio
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.2.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dama i ratnik među zvijezdama
Događaji ove godine 0
Ljepotica i zvjer na velikom zvjezdanom ekranu. Rimska božica ljubavi (Venera) i rimski bog rata (Mars) ispratiti će nam zimska predvečerja prema proljeću.
Lutalica broj devet
Clyde Tombaugh, dečko bez akademske naobrazbe, pojavio se s dokazima pred astronomima i rekao: Pronašao sam vaš nedostajući planet X!
Aktivne galaksije - treći dio
Što su radio glasne aktivne galaktičke jezgre, radio glasni kvazari, što su blazari, samo su neka od pitanja na koja vam odgovore daju Zvjezdoznanci.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.2.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Svemirsko vrijeme i njegova prognoza
Počnite se privikavati na "proširenu" zemaljsko-svemirsku vremensku prognozu, koja će u narednim godinama postati naš svakodnevni pratitelj.