Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Roboti otkazali poslušnost
Astronomski instrumenti 0
Vidulini Observatory do naredne godine bez dva robot teleskopa, koji su sudjelovali i u međunarodnim projektima istraživanja raznih nebeskih objekata i pojava.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (21.11.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Histerija Super Mjeseca - zašto nitko nije vidio išta spektakularno?
Proanalizirali smo medijska događanja povodom "pojave supermjeseca" koji su medijski prostor zatrpavali raznim besmislicama.
Kotur sira zvani Mjesec
Predstojeća lansiranja u  Svemir (14.11.2016.)
Najveći pun Mjesec
Astronomske pojave 0
Predstojeći pun Mjesec najveći još od 1948. godine. Pun Mjesec nastupa u ponedjeljak, 14. studenog u 14:52 po našem vremenu. Gledano golim okom izlazak Mjeseca u nedjelju, ponedjeljak i utorak navečer neće se puno razlikovati.
Kotur sira zvani Mjesec
Predstojeća lansiranja u  Svemir (07.11.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Ljetno i zimsko računanje vremena - kome to zaista treba?
Od 1983. na ovamo svake godine u dva navrata moramo sinkronizirati svoje uređaje za kronološko računanje vremena sa službenim, ukaznim, vremenom.
Pas Lajka prvi sisavac u svemiru
Znate li što je prava istina o Lajki? Naslušali i načitali smo se svakakvih scenarija o sudbini Lajke, prvog živog bića u svemiru. Što je od toga istina?
Ledeni plinoviti planeti Uran i Neptun
Planeti 0
Upoznajmo se s ova dva planeta koji čuvaju tajne koje tek treba otkriti i još jednom se zadivimo čudesima svemira.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (31.10.2016.)
Teško ali ne i nemoguće
Svemirske letjelice 0
Svakodnevno se susrećemo s tehničkim tvorevinama, nerijetko neke od njih moramo popravljati ili ih pak samo priključiti/uključiti na napajanje električnom energijom kako bi (pro)radili. Bez našeg direktnog angažmana one su beskorisne.
Nevidljivi tranzit preko Sunca
Aktivnosti astronoma 0
Koja korist od svega ako to zadržim za sebe? Trebalo je to podijeliti na Internetu i omogućiti ljudima da vide kako je to bilo.
ExoMars 2016 - veliki uspjeh u sjeni neuspjeha
Svemirske misije 0
Orbiter TGO uspješno ušao u Marsovu orbitu, a lander Schiaparelli otkazao prilikom stpuštanja i eksplodirao pri udaru u Marsovo tlo.