Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Noćas počinje ljetno računanje vremena
Događaji ove godine 0
Tijekom noći sa subote 26. ožujka na nedjelju 27. ožujka 2016. godine administrativnom odlukom započeti će ljetno (ukazno) vrijeme.
Noćas susret Mjeseca i Jupitera, najsjajnijih objekata na noćnom nebu
Događanja 0
Večeras, ponedjeljak 21. ožujka 2016. godine, Mjesec izlazi još za dana, u 16:29 sati. Pola sata kasnije, u 16:51 sati nad istočnim horizontom pridružuje mu se planet Jupiter.
Proljeće pristiže
Naš planet 0
Sutra rano ujutro, u nedjelju 20. ožujka, u 05:30 sati na sjevernoj Zemljinoj polutci započinje kalendarsko proljeće. Sunce prvog proljetnog dana izlazi u 06:07 sati, a zalazi u 18:17 sati.
Sat za planet Zemlju
Naš planet 0
Učinite ništa da učinite nešto. Večeras u vremenu od 20:30 do 21:30 diljem svijeta održava se edukativno-ekološka akcija Sat za planet Zemlju.
ExoMars 2016 na putu za Mars
Svemirske misije 0
Dramatičnih jedanaest sati u Zemljinoj orbiti. Moskovska kontrola leta potvrdila je kako se letjelica ExoMars 2016 nalazi na pravilnom trajektoriju putanje prema Marsu.
ExoMars 2016 krenuo ka crvenom planetu
Svemirske misije 0
Europsko-ruska letjelica uspješno lansirana iz Baikonura. Raketa Proton-M uspješno je postavila ExoMars 2016 u Zemljinu orbitu, nakon čega slijedi niz manevara za put prema Marsu.
Kojom se brzinom krećete? Kako ispravno odgovoriti?
Prekoračili ste dozvoljenu brzinu kretanja?! Možda samo mrvicu ili ste zaista opako zagrebli u gornji dom novčanih kazni za takve slučajeve?
Drveće s Mjeseca
Da, postoji drveće s Mjeseca! Znamo da postoji mnoštvo vrsta drveća, no jeste li znali da na Zemlji raste i pravo Mjesečevo drveće?
Rusi planiraju napraviti umjetno Sunce
Svemirske letjelice 0
Ekipa inženjera sa Moskovskog sveučilišta za mehaniku i inženjering (MAMI) planira u svemir poslati zaista neobični satelit.
Ožujak
Događaji ove godine 0
Ožujak je mjesec u kojem završava zima i počinje proljeće. Ove godine to će se dogoditi 20. ožujka u 05:30 sati (proljetna ravnodnevnica) po našem vremenu.
Gdje počinje svemir?
Planeti 0
Svatko je od nas bar je jednom bio učesnik čavrljanja ili rasprava o tome gdje je zapravo svemir. Zašto nam je teško odgovoriti na ovo pitanje?
Contrailsi protiv Chemtrailsa - tko je u pravu?
Digitalno doba, posebice korištenje društvenih mreža, omogućile su neslućeno širenje informacija, stavova, mišljenja, razmišljanja svakakvih tematika.
Mangalyaan 2
Svemirske letjelice 0
Indijska svemirska agencija (ISRO) odlučila se za Francusku (CNES) kao partnera u narednoj međuplanetarnoj misiji ka Marsu.
Od Vidikovca do zvijezda
Aktivnosti astronoma 0
Industrijsko obrtnička škola Pula i Astronomska udruga Vidulini nastavili prošlogodišnju uspješnu suradnju na izradi opreme za astronome.
Kad se snovi pretvore u stvarnost
Svima nama je poznat uobičajeni (kapitalistički) klišej priče o tamo nekom jadniku koji je igrom slučaja nabasao na nekog ili nešto te odjednom postao zvijezda, uvaženi i poštovani član zajednice.