Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Venera, Mjesec i ISS večeras na našem nebu
Zanimljivosti 0
Nakon zalaska Venere izlazi ISS. Ne propustite prigodu večeras pogledati planet Veneru, Međunarodnu svemirsku postaju i mladi Mjesec.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Stiže nam još jedan video uradak Anđelka Glivara s letom drona iznad zvjezdarnice. Ovaj puta to je Zvjezdano selo Mosor.
Religija na znanstvenoj osnovi
Kad su se mnogi toliko zapalili za temu odnosa znanosti i religije, evo jedan članak baš za takve. Malo filozofije i promišljanja u čemu se mi to zapravo sukobljavamo.
Kondorov let iznad Zvjezdarnice Tićan
Dronom iznad zvjezdarnice. Otvorite video na "full screen", pojačajte glasnoću zvuka i uživajte u Kondorovom letu iznad Tićana.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Obiteljska fotografija zvjezdanog tipa
Zanimljivosti 0
Svi na okupu u isto vrijeme ili ipak ne?! Tu nam u realnom životu promiče jedna "sitnica" koja se zove vrijeme.
Koliko su daleko zvijezde?
Rođendanski poklon iz svemira
Zvjezdoznanci 0
Kad slavljenik časti povodom svojega dvadeset i osmog rođendana provedenog u svemiru, u Zemljinoj orbiti…
Dan planeta Zemlje 2018.
Planeti 0
Danas je Dan planeta Zemlje. Dan planeta Zemlje prvi je puta organiziran 1970. godine.
Međunarodni tjedan tamnog neba
Aktivnosti astronoma 0
Zvjezdano nebo kao očuvani noćni krajobraz. Pogledajte ovog tjedna oko sebe, možda i sami možemo pridonijeti promociji i očuvanju noćnog, zvjezdanog krajobraza.
Nebeski trokut
Zanimljivosti 0
Nova postava na večernjem nebu. Kako će vremenske prilike u našim krajevima biti nestabilne to je koloritni nebeski postav zagarantiran.
Arkturusova Australija - sedmi, posljednji dio
Zvjezdoznanci 0
Arkturus naglavačke. Australija - zemlja o kojoj sve znate dok ne dođete tamo. Prekrasni i zanimljivi putopis u sedam dijelova iz pera našeg putopisca, Ogrena Variole.
Arkturusova Australija - šesti dio
Nedjeljni nebeski doručak
Zanimljivosti 0
Jutarnji doručak i kava uz Mjesec, Mars i Saturn. Imate prigodu, prije svitanja, vidjeti bliski susret Mjeseca, Marsa i Saturna nad južnim horizontom.
Arkturusova Australija - šesti dio
Arkturusova Australija - peti dio
10 dana astronomije - Virtualna astronomija
Događaji ove godine 0
AD Kumova slama iz Daruvara ove godine održava deveto tradicionalno okupljanje astronoma amatera na manifestaciji 10 dana astronomije 2018. - Virtualna astronomija.
Arkturusova Australija - četvrti dio