Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
SkyWatcher 130/900 puno zvijezda za malo novaca
Sasvim slučajno, nenamjerno napisana recenzija manjeg teleskopa iz osobnog iskustva. Ovo je lijepi instrument koji za malo novca daje puno zadovoljstva svakom promatraču.
Vikend s Perzeidima
Događanja 0
Najpoznatija skupina "zvijezda padalica" u maksimumu aktivnosti. Iskoristite vikend i promatrajte bljeskove najpoznatijih meteora.
Promatrajte Perzeide
Događanja 0
Promatrajte najpoznatije meteore. Maksimum aktivnosti meteorskog roja Perzeida biti će u noći 12. na 13.08.2017. godine.
Kako promatrati - meteore?
Danas djelomična pomrčina Mjeseca
Pomrčine 0
Iz naših krajeva večeras, ponedjeljak 07. kolovoza 2017. godine, biti će vidljiva zanimljiva ali "skromna", djelomična pomrčina Mjeseca. Njezin početak dogoditi će se još i prije izlaska Mjeseca nad istočnim horizontom.
Promatrajte pomrčinu Mjeseca
Pomrčine 0
Početak pomrčine Mjeseca neće biti vidljiv iz naših krajeva, pa će Mjesec na istoku izaći već djelomično pomračen, što će biti zanimljiva atrakcija.
Danas djelomična pomrčina Mjeseca
Strah od Sunca?
Uz uvažavanje zemaljskog i svemirskog vremena nije potreban. U ljetu je vruće, a zimi je hladno. Tako se i ponašajmo.
Cjelovečernja predstava na nebu
Očekuje nas nebeska parada, večeras Mjesec i Jupiter nedaleko jedan drugome, a tu su i Merkur, Saturn i Međunarodna svemirska postaja...
AEPA Vidulini na polovici svijeta
Kada snagu udruže Hrvati i Srbi, uz malu pomoć geografije, svašta se lijepoga može izroditi. Tko to još može reći da se ova dva naroda ne mogu naći na pola puta, ili bolje rečeno na pola svijeta.
Vikend događanja u sumrak i zoru
Događanja 0
Lijepe nebeske predstave ovog vikenda. U subotu po zalasku Sunca promatrajte konjunkciju Mjeseca i Jupitera te u nedjelju prije izlaska Sunca, blistavi izlazak Venere.
Jupiter, Velika crvena pjega, Io i Europa
Slikoplov 0
Veliku crvenu pjegu na Jupiteru prvi put su uočili Giovanni Domenico Cassini i Robert Hooke, nezavisno jedan od drugoga 1665. godine.
Posljednji proljetni mladi Mjesec
Astronomske pojave 0
Večeras pogledajte proljetni mladi Mjesec, pepeljastu svjetlost i planet Mars.
Sunce u 2016. godini
Podaci su obrađeni i uvršteni u statistički prikaz. Pogledajte kako nas je naša zvijezda grijala prošle godine.
U paklenom zagrljaju Sunca
Planeti 0
Samo dva planeta su u stanju napraviti spektakl sa Suncem u pozadini. Jedan je Venera, najbliži nam planet, a drugi je Merkur, Suncu najbliži planet.
Susret Mjeseca i Jupitera
Događanja 0
Večeras imamo zanimljivost na noćnome nebu, prividni bliski susret Mjeseca i Jupitera. Naravno, ako vam to vremenske prilike dozvole, ovo nemojte propustiti promatrati.
Abell 1656 - Coma skup
Slikoplov 0
Coma skup čini grupa galaksija u zviježđu Berenikina kosa, između zviježđa Lava i Volara. Udaljen je od nas cca. 320 milijuna svjetlosnih godina, a udaljava se brzinom od 6900 km/s.