Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Kako je zlato postalo bronca?
Znate li da je ožujak nekada bio prvi mjesec u godini? Nakon deset mjeseci, zadnjeg dana prosinca (decembra, deset) godina je završavala.
Fizičari kreirali vremenske kristale?
Zvjezdoznanci 0
Važnost ovog otkrića nije u izvoru energije, već sposobnost kvantnih sustava da pamte informacije, što bi moglo otvoriti vrata problemu čuvanje memorije u kvantnim računalima.
Proizveden metalni vodik u laboratoriju?
Zvjezdoznanci 0
Ovih dana znanstvenici s Harvarda, Isaac Silvera i Rango Dias, su objavili kako su proizveli metalni vodik u laboratoriju.
Kako možete vidjeti Zemljinu sjenku?
Zemljinu sjenku možete vidjeti golim okom svakog vedrog dana ujutro i navečer. Samo trebate znati gdje se ona nalazi i pozorno promatrati dok ju ne ugledate.
Danas prstenasta pomrčina Sunca
Događaji ove godine 0
Veličanstvenu pojavu mi ćemo moći promatrati samo putem interneta. Vidjet će se s Afričkog i Južnoameričkog kontinenta te s južnog Atlantiku i na većem dijelu Antarktike.
Zodijakalna svjetlost
Astronomske pojave 0
Zodijakalna svjetlost ujutro i navečer vidljiva na našem nebu. Kako se zviježđa zodijaka prividno nalaze u istoj ravnini, to je po njima ova pojava dobila naziv - zodijakalna svjetlost.
Zanimljivo društvo oko crvenog patuljka
Višestruki planetarni sustav oko bliskog crvenog patuljka, zadnjih sati plijeni pozornost javnosti.
Aktivne galaksije - četvrti dio
U zadnjem dijelo o aktivnim galaksijama, Zvjezdoznanci vam otkrivaju kako ih možete pronaći i promatrati. Stoga, ne propustite priliku vidjeti te neobične svemirske objekte.
Aktivne galaksije - treći dio
Dama i ratnik među zvijezdama
Događaji ove godine 0
Ljepotica i zvjer na velikom zvjezdanom ekranu. Rimska božica ljubavi (Venera) i rimski bog rata (Mars) ispratiti će nam zimska predvečerja prema proljeću.
Lutalica broj devet
Clyde Tombaugh, dečko bez akademske naobrazbe, pojavio se s dokazima pred astronomima i rekao: Pronašao sam vaš nedostajući planet X!
Aktivne galaksije - treći dio
Što su radio glasne aktivne galaktičke jezgre, radio glasni kvazari, što su blazari, samo su neka od pitanja na koja vam odgovore daju Zvjezdoznanci.
Svemirsko vrijeme i njegova prognoza
Počnite se privikavati na "proširenu" zemaljsko-svemirsku vremensku prognozu, koja će u narednim godinama postati naš svakodnevni pratitelj.
Veljača, mjesec kao ni jedan drugi
Prije nego je izmišljena veljača, godina je trajala 300 dana. Godina je počinjala prvog dana ožujka, a završavala zadnjeg dana prosinca.
Aktivne galaksije - drugi dio
Koji su tipovi aktivnih galaksija, što su LINER, Seyfertove galaksije i kvazari tipa 2? Odgovore na ta pitanja vam daju Zvjezdoznanci.
AEPA Vidulini prepoznatljiva osobnost poluotoka
Astronomsko Edukativni Park (AEPA) Vidulini predstavljati će novu vrijednost u smislu posebnosti i prepoznatljivosti kako Žminjštine tako i Istre.