Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Danas prstenasta pomrčina Sunca
Događaji ove godine 0
Veličanstvenu pojavu mi ćemo moći promatrati samo putem interneta. Vidjet će se s Afričkog i Južnoameričkog kontinenta te s južnog Atlantiku i na većem dijelu Antarktike.
Zodijakalna svjetlost
Astronomske pojave 0
Zodijakalna svjetlost ujutro i navečer vidljiva na našem nebu. Kako se zviježđa zodijaka prividno nalaze u istoj ravnini, to je po njima ova pojava dobila naziv - zodijakalna svjetlost.
Zanimljivo društvo oko crvenog patuljka
Višestruki planetarni sustav oko bliskog crvenog patuljka, zadnjih sati plijeni pozornost javnosti.
Aktivne galaksije - četvrti dio
U zadnjem dijelo o aktivnim galaksijama, Zvjezdoznanci vam otkrivaju kako ih možete pronaći i promatrati. Stoga, ne propustite priliku vidjeti te neobične svemirske objekte.
Aktivne galaksije - treći dio
Dama i ratnik među zvijezdama
Događaji ove godine 0
Ljepotica i zvjer na velikom zvjezdanom ekranu. Rimska božica ljubavi (Venera) i rimski bog rata (Mars) ispratiti će nam zimska predvečerja prema proljeću.
Lutalica broj devet
Clyde Tombaugh, dečko bez akademske naobrazbe, pojavio se s dokazima pred astronomima i rekao: Pronašao sam vaš nedostajući planet X!
Aktivne galaksije - treći dio
Što su radio glasne aktivne galaktičke jezgre, radio glasni kvazari, što su blazari, samo su neka od pitanja na koja vam odgovore daju Zvjezdoznanci.
Svemirsko vrijeme i njegova prognoza
Počnite se privikavati na "proširenu" zemaljsko-svemirsku vremensku prognozu, koja će u narednim godinama postati naš svakodnevni pratitelj.
Veljača, mjesec kao ni jedan drugi
Prije nego je izmišljena veljača, godina je trajala 300 dana. Godina je počinjala prvog dana ožujka, a završavala zadnjeg dana prosinca.
Aktivne galaksije - drugi dio
Koji su tipovi aktivnih galaksija, što su LINER, Seyfertove galaksije i kvazari tipa 2? Odgovore na ta pitanja vam daju Zvjezdoznanci.
AEPA Vidulini prepoznatljiva osobnost poluotoka
Astronomsko Edukativni Park (AEPA) Vidulini predstavljati će novu vrijednost u smislu posebnosti i prepoznatljivosti kako Žminjštine tako i Istre.
Izazov koji ne možete odbiti
Samo za one sa 18+ i 18- i jedan papir. Običan. Najobičniji. Od alata vam trebaju samo prsti na rukama i eksperiment pokušaja putovanja do Mjeseca može početi.
Aktivne galaksije - prvi dio
Popularna radio emisija Zvjezdoznanci od sada i na Zvjezdarnici. Zvjezdoznanci pišu za vas o aktivnim galaksijama. Prvi dio od ukupno četiri je pred vama.
Aktivne galaksije - drugi dio
Mjesec, Zemljin prirodni satelit
Planeti 0
S obzirom na veličinu i blizinu od promatrača sa Zemlje, ovo je jedini nebeski objekt koji bez poteškoća i opasnosti za vid možete gledati, a usput i stvoriti romantičnu atmosferu.
Premijera nebeskog blockbustera
Događaji ove godine 0
Ne propustite prikazivanje, samo tijekom naredna tri dana za odabrane. Tri su glavna glumca - Mjesec, Venera i Mars.