Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Sjajni trokut na jutarnjem nebu
Zanimljivosti 0
Prividni nebeski trokut čine Jupiter, Mars i Mjesec. Posluži li nas vrijeme, sat vremena prije izlaska Sunca pogledajte prema istoku.
Zemlja jutros najbliže Suncu
Zanimljivosti 0
Ako ste pomislili da je prvog dana zime Zemlja najbliže Suncu, prevarili ste se. To je bilo daleke 1246. godine. A najbliže Suncu u proljeće, Zemlja će biti tek za 4412 godina.
Pun Mjesec večeras
Zanimljivosti 0
Prvi ovogodišnji puni Mjesec. Ukoliko ste danas mamurni i ne osjećate se najbolje, slobodno krivicu prebacite na večerašnji pun Mjesec.
Kotur sira zvani Mjesec
Zašto Nova godina počinje baš prvog siječnja?
Zanimljivosti 0
Nema ama baš nikakvog razloga da to ne bude neki drugi dan, a što se kroz povijest i pokazalo kada se Nova godina selila po različitim datumima.
Kako putuje Nova godina?
Zanimljivosti 0
Tko će prvi slaviti Novu godinu, a tko će ju dočekati posljednji? A kako bi izgledalo da ju dočekujemo na - Veneri?
Betlehemska zvijezda
Ma kakav bio naš odnos ili stav prema Bibliji i onome što je u njoj zapisano, priča o Isusovom rođenju, sjajnoj zvijezdi repatici koja je pastirima, kraljevima i narodu navijestila taj događaj, nije nas mimoišao.
Betlehemska zvijezda
Danas dolazi zima
Zvjezdoznanci 0
Danas, 21. prosinca 2017. godine u 17:28 sati započinje zima i završava jesen za stanovnike sjeverne Zemljine polutke. Istovremeno, na južnoj polutci dolazi ljeto.
Koloritni mladi Mjesec
Zanimljivosti 0
Večeras posljednji mladi Mjesec ove godine. U narednim predvečerjima Mjesec će zalaziti sve kasnije i biti sve više osvjetljen Sunčevim zrakama.
On dolazi
Događaji ove godine 0
Asteroid 3200 Phaethon nam donosi zvijezde padalice sredinom prosinca. Povremeno, Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca putanju ponekog kometa ili (rjeđe) asteroida.
Geminidi 2017.
Događaji ove godine 0
Naš planet tijekom prosinca prolazi kroz oblak međuplanetarne materije bogat sitnim česticama plina i prašine. To za posljedicu ima iznimno povećani broj vidljivih meteora tijekom noći.
Sjevernjača najsjajnija zvijezda na nebu?!
Zanimljivosti 0
Sve zvijezde koje vidimo na noćnom nebu toliko su daleko da ih vidimo kao više ili manje sjajne svjetleće točkice. Sjevernjača je u javnosti najpoznatija zvijezda no nije i najsjajnija.
Istražimo Mjesec u toplini doma
Zanimljivosti 0
Igra, zabava i učenje za sve. Večeri su sada duge, kliknite, zumirajte, prošetajte se (možda je bolje reći, preletite) tik iznad mjesečeve površine sa svojim ukućanima.
Podzemni gradovi na Mjesecu
Zanimljivosti 0
Astronauti na Mjesecu biti će na tragu nastambi špiljskog čovjeka, živjeti će u sigurnosti špiljskog ambijenta, a na površinu izlaziti samo onda kada to bude potrebno.
Imenujmo daleki svijet
Zanimljivosti 0
Rijetka prigoda da imenujemo svijet daleko iza orbite Plutona. Pozivaju se svi građani svijeta da predlože naziv za ovaj dalek i nevelik svijet.
Dva najsjajnija objekta na jutarnjem nebu