Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Samo još jedno jutro do Nove godine
Astronomske pojave 0
Da nam ova godina nije bila prijestupna, već danas bismo se spremali za sam doček Nove godine. Ovako je pred nama prelijepi Sunčani dan, a po svoj prilici tako će ostati i sutradan te prvog dana 2017. godine.
Zagonetna zvijezda
Bili mi vjernici ili nevjernici u našem podneblju nismo mogli "preskočiti" priču o Betlehemskoj zvijezdi koja je kraljevima, pastirima i narodu navijestila Isusovo rođenje.
Betlehemska zvijezda
Ušli smo u zimu
Događaji ove godine 0
Danas, srijeda 21. prosinca, u 11:44 po našem vremenu ušli smo u kalendarsko doba zime. Za prvi dan zime kažemo i kako se radi o zimskom suncostaju.
Sovjetski kozmonauti na Mjesecu
Nedoživljena prošlost zbog koje još uvijek nismo na Marsu. Ne, sovjetski kozmonauti nisu bili na Mjesecu.
Igre s oblacima
Meteorološke prilike naša su svakodnevnica. Svjedočimo raznolikim događanjima i pojavama. Oblaci su redovna postava naše nebeske pozornice.
Geminidi, najblještavija meteorska skupina
Događaji ove godine 0
Spori i sjajni meteori na našem nebu. Geminidi, meteorska skupina aktivna od 09. do 16. prosinca u javnosti je malo poznata.
Promjenjive zvijezde
Doista postoje zvijezde koje u (ne)pravilnim intervalima pokazuju promjene svoga sjaja, a koje nisu pod utjecajem atmosfere, i takve zvijezde nazivamo - promjenjivima.
Dolazi hladno vrijeme, mijenja se klima!?
Što je to vrijeme, a što klima i kako ih doživljavamo? Svakodnevno se susrećemo s pojmovima vrijeme i klima, no znamo li zaista što je to i kako se manifestiraju?
Zimski nebeski ugođaj
Sve što nam je potrebno za vidjeti ove nebeske ukrase je slobodan pogled prema jugozapadnom horizontu i pogodne vremenske prilike.
Roboti otkazali poslušnost
Astronomski instrumenti 0
Vidulini Observatory do naredne godine bez dva robot teleskopa, koji su sudjelovali i u međunarodnim projektima istraživanja raznih nebeskih objekata i pojava.
Histerija Super Mjeseca - zašto nitko nije vidio išta spektakularno?
Proanalizirali smo medijska događanja povodom "pojave supermjeseca" koji su medijski prostor zatrpavali raznim besmislicama.
Kotur sira zvani Mjesec