Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Znaš li ti tko sam ja? - Prava istina o nama samima
Zanimljivosti 0
Ono kad pametujemo ili kad nam pametuju. Tko se od nas bar jednom u životu nije susreo sa sugovornikom čije su riječi bile; "Znaš li ti tko sam ja?"
Međunarodna noć opažanja Mjeseca
Događanja 0
Budimo dio planetarnog mozaika događanja pod nazivom "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN).
 Industrijsko obrtnička škola Pula i tajne Sunca
Srednjoškolci zavirili pogledom prema Sunčevom disku, upoznali se s teleskopom i saznali puno toga što nisu znali o Suncu.
Prvi je dan jeseni
Događanja 0
Ulazimo u koloritno kalendarsko doba. Jesen će trajati 91 dan, sve do 21. prosinca kada će ustupiti mjesto zimi.
Da li stvarno mirujemo kad mirujemo?
Zanimljivosti 0
Svatko od nas bar ponekad uzme vrijeme samo za sebe, nekima to polazi češće, a nekima rjeđe za rukom (ili nogom). Znamo reći kako nismo ni mrdnuli cijelih sat vremena (neki to rade i cijeli dan, poneki i duže).
Planeti na okupu
Zanimljivosti 0
Astronomi su presretni kad na nebu mogu vidjeti dva, tri ili više planeta na okupu. Kažemo kako su oni tada u međusobnoj konjunkciji.
Nova Zemlja pronađena oko nama najbliže zvijezde
Planet nalik Zemlji orbitira oko Proxime Centauri. Dugo tražena "Nova Zemlja", Proxima b, otkrivena je u našem najbližem susjedstvu.
Kako je protekla Noć Perzeida?
Događanja 0
Do ponoći ništa, a kasnije je krenulo. Najavljena "Noć Perzeida" započela je u iščekivanju meteora. Do ponoći tek je pokoji meteor zalutao među zvijezde.
Dolaze Perzeidi
Događaji ove godine 0
Pipremite se za glavnu ljetnu noć zvijezda padalica. Postoje periodi tijekom godine kada je njihova učestalost pojavljivanja znatno veća. Popularni Perzeidi su pred nama.
Kako promatrati - meteore?
Svi Pokemoni zvjezdarnice Apollo
Zanimljivosti 0
Ima li nekoga da ne zna što su Pokemoni? Vjerujem da nema. Ova mala bića u posljednje su vrijeme popularna toliko da ih ljudi naganjaju posvuda.
Bljeskovi na nebu
Događanja 0
Dolazi vrhunac ljetne sezone zvijezda padalica. Tijekom kolovoza naše je nebo bogatije za povećani broj zvijezda padalica.
Večeras je Mjesec u društvu planeta
Događanja 0
Posluži li nas večeras lijepo vrijeme i vedrina nad zapadnim horizontom, biti ćemo u nesvakidašnjoj prilici golim okom vidjeti susret tri planeta i Mjeseca.
Kolovoz naš svakidašnji - labuđi pjev ljetne špice
Zanimljivosti 0
Današnjim danom, ponedjeljak 01. kolovoza, ušli smo u još jedan puni ljetni mjesec.
Čudesni planet Merkur
Planeti 0
Ovo čudesno nebesko tijelo do današnjeg dana je jedno od najmanje istraženih planeta, te tako i dalje čuva neke neotkrivene misterije.
Mjesec je nekada bio mnogo bliži
Bio je to fantastičan prizor jer se Mesec toliko primakao Zemlji da ju je gotovo dodirivao. Slika je neodoljivo podsećala na stare priče u kojima je nekada Mesec bio toliko nisko da mu je pas odgrizao parče, a devojka se bacila blatom na njega.