Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Petak je 13.
Zanimljivosti 0
Danas je petak trinaesti. Da li je to BRRRRR dan ili možda HA-HA dan? Ovisi kako gledate na to...
Tematski povezani članci
Petak trinaestiPetak trinaesti - pun Mjesec
Tranzit Merkura 2016. između oblaka i kiše
Događanja 0
Crna točka proputovala Sunčevim diskom. Glavni ovogodišnji događaj za astronome diljem svijeta bio je tranzit Merkura.
Izazov za odvažne
Zanimljivosti 0
Tko može vidjeti (skoro) nevidljivo? Večeras kratko nakon zalaska Sunca, nad zapadnim horizontom pojaviti će se mladi Mjesec.
Rijetka astronomska pojava - Tranzit Merkura 09.05.2016.
U ponedjeljak 09. svibnja 2016. godine dogoditi će se relativno rijetka astronomska pojava. Planet Merkur će prividno preći preko Sunčeva diska.
Tematski povezani članci
Kad Venera ljubi Sunce!
Kotur sira zvani Mjesec
Supermjesec, mikromjesec, čas je veliki, čas mali, bliži nego inače, a sve je dalji, što je istina, a što laž… Što se to dovraga događa s našim Mjesecom od sira?
Danas je najmanji puni Mjesec
Astronomske pojave 0
Plavi, crveni, žuti, kakav god, ali danas je pun Mjesec koji je najudaljeniji od Zemlje u ovoj godini. Ne propustite priliku pogledati ga i učinite da astronomi budu zadovoljni!
Vodimo vas na večerašnju cjelonoćnu predstavu
Događanja 0
Neograničen broj besplatnih karata za večerašnju scenu. Zvjezdarnica i Sunčev sustav večeras su za vas pripremili cjelonoćnu predstavu pod zvijezdama.
Astronauti iznad Pule
Aktivnosti astronoma 0
Mladi pulski fotograf snimio prelet Međunarodne svemirske postaje iznad grada.
Očuvano noćno nebo znači više novaca u proračunu
Svjetlosno zagađenje iznimno je skup "sport", pogledajte ekonomsku stranu priče. Međunarodni tjedan tamnog neba svake se godine obilježava u travnju, ove je godine manifestacija trajala od 04. do 10. travnja.
Uskršnji dragulji na nebu
Događaji ove godine 0
Rano ujutro uskršnjeg ponedjeljka rijetki će od nas požuriti sa ustajanjem, no oni koji to ipak učine sat ili dva prije svitanja imati će prigodu vidjeti "nebeske pisanice".
Noćas počinje ljetno računanje vremena
Događaji ove godine 0
Tijekom noći sa subote 26. ožujka na nedjelju 27. ožujka 2016. godine administrativnom odlukom započeti će ljetno (ukazno) vrijeme.
Noćas susret Mjeseca i Jupitera, najsjajnijih objekata na noćnom nebu
Događanja 0
Večeras, ponedjeljak 21. ožujka 2016. godine, Mjesec izlazi još za dana, u 16:29 sati. Pola sata kasnije, u 16:51 sati nad istočnim horizontom pridružuje mu se planet Jupiter.
Metode motrenja i snimanja Sunca
U ovome video filmiću možete vidjeti kako u stvarnosti izgledaju motrenja i snimanja Sunca iz zvjezdarnice Apollo.