Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Aktivne galaksije - drugi dio
Koji su tipovi aktivnih galaksija, što su LINER, Seyfertove galaksije i kvazari tipa 2? Odgovore na ta pitanja vam daju Zvjezdoznanci.
AEPA Vidulini prepoznatljiva osobnost poluotoka
Astronomsko Edukativni Park (AEPA) Vidulini predstavljati će novu vrijednost u smislu posebnosti i prepoznatljivosti kako Žminjštine tako i Istre.
Izazov koji ne možete odbiti
Samo za one sa 18+ i 18- i jedan papir. Običan. Najobičniji. Od alata vam trebaju samo prsti na rukama i eksperiment pokušaja putovanja do Mjeseca može početi.
Aktivne galaksije - prvi dio
Popularna radio emisija Zvjezdoznanci od sada i na Zvjezdarnici. Zvjezdoznanci pišu za vas o aktivnim galaksijama. Prvi dio od ukupno četiri je pred vama.
Aktivne galaksije - drugi dio
Mjesec, Zemljin prirodni satelit
Planeti 0
S obzirom na veličinu i blizinu od promatrača sa Zemlje, ovo je jedini nebeski objekt koji bez poteškoća i opasnosti za vid možete gledati, a usput i stvoriti romantičnu atmosferu.
Premijera nebeskog blockbustera
Događaji ove godine 0
Ne propustite prikazivanje, samo tijekom naredna tri dana za odabrane. Tri su glavna glumca - Mjesec, Venera i Mars.
Učenici izradili poseban stup i platformu za prihvat robotičkog teleskopa
Industrijsko obrtnička škola Pula i Astronomska udruga Vidulini na novim zajedničkim projektima. Izrađen nosivi stup s nivelirajućom platformom za robotički teleskop ROBOT!
Hrvatska amaterska astronomija u VDS Journal für Astronomie
Ovaj je članak vrlo velika promidžba za amatersku astronomiju u Hrvatskoj i promocija Hrvatske kao destinacije za astronome amatere.
Ljepota smrtonosnog okružja
Divljenje i strahopoštovanje s razlogom. U naravi riječ je o jatu tek formiranih mladih zvijezda, a "zvjezdana rađaonica" tek je započela sa stvaranjem zvjezdanih beba.
Veliki siječanjski komet iz 1910. godine
Prije točno 107. godina, novine koje su tada izlazile, 30. siječnja 1910. godine pisale su o pojavi jednog poznatog kometa.
Teški udar na astronomiju u Hrvatskoj?
Zakulisne igre ili poštena borba za nasljednika Ante Radonića, donedavnog voditelja planetarija Tehničkog muzeja Nikola Tesla u Zagrebu?
Na proljeće Žminjština bogatija za neobičan park
Edukativni park s mikro arboretumom i astronomskim instalacijama, otvorenje je planirano za 12. travnja 2017. godine, obljetnicu lansiranja prvog čovjeka u svemir.
Žminjština postaje oaza očuvanog noćnog krajobraza
Investicija od preko tri milijuna kuna za ekološku LED rasvjetu. Općina Žminj postaje jedna od prvih općina u Hrvatskoj s kompletno zamijenjenom javnom rasvjetom.
Strukture oblaka u Venerinoj atmosferi
Fotografija kakvu smo sve donedavno mogli samo sanjati, snimljena je 9. siječnja 2017. godine u 16:40 sati po našem vremenu.
Škura bura
Snažan vjetar koji prolazi kroz kosti i zidove. Bura je iznimno hladan i jak vjetar specifičan za sjeverozapadno Jadransko područje. Puše iz smjera kopna prema moru (sjeveroistoka).