Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Mars noćas najbliže Zemlji!?
Događanja 0
Sunce, Zemlja i Mars danas su u ravnini. Ako ste propustili sinoćnji  prizor na noćnome nebu, danas slijedi repriza uz manje izmjene. A ne zaboravimo, tu je i Jupiter.
Večeras pun Mjesec
Događanja 0
Pun Mjesec - ali u kakvom društvu! Izađite navečer van i pomoću Mjeseca pronađite na noćnome nebu planete Mars i Saturn.
Pedeseta obljetnica pomrčine Sunca u Virovitici
20. svibnja 1966. - Između 9:14 i 11:55 sati građani virovitičke općine imali su priliku promatrati djelomičnu pomrčinu Sunca.
Petak je 13.
Danas je petak trinaesti. Da li je to BRRRRR dan ili možda HA-HA dan? Ovisi kako gledate na to...
Petak trinaestiPetak trinaesti - pun Mjesec
Tranzit Merkura 2016. između oblaka i kiše
Događanja 0
Crna točka proputovala Sunčevim diskom. Glavni ovogodišnji događaj za astronome diljem svijeta bio je tranzit Merkura.
Izazov za odvažne
Tko može vidjeti (skoro) nevidljivo? Večeras kratko nakon zalaska Sunca, nad zapadnim horizontom pojaviti će se mladi Mjesec.
Rijetka astronomska pojava - Tranzit Merkura 09.05.2016.
U ponedjeljak 09. svibnja 2016. godine dogoditi će se relativno rijetka astronomska pojava. Planet Merkur će prividno preći preko Sunčeva diska.
Kad Venera ljubi Sunce!
Kotur sira zvani Mjesec
Supermjesec, mikromjesec, čas je veliki, čas mali, bliži nego inače, a sve je dalji, što je istina, a što laž… Što se to dovraga događa s našim Mjesecom od sira?
Danas je najmanji puni Mjesec
Astronomske pojave 0
Plavi, crveni, žuti, kakav god, ali danas je pun Mjesec koji je najudaljeniji od Zemlje u ovoj godini. Ne propustite priliku pogledati ga i učinite da astronomi budu zadovoljni!
Vodimo vas na večerašnju cjelonoćnu predstavu
Događanja 0
Neograničen broj besplatnih karata za večerašnju scenu. Zvjezdarnica i Sunčev sustav večeras su za vas pripremili cjelonoćnu predstavu pod zvijezdama.
Astronauti iznad Pule
Aktivnosti astronoma 0
Mladi pulski fotograf snimio prelet Međunarodne svemirske postaje iznad grada.
Očuvano noćno nebo znači više novaca u proračunu
Svjetlosno zagađenje iznimno je skup "sport", pogledajte ekonomsku stranu priče. Međunarodni tjedan tamnog neba svake se godine obilježava u travnju, ove je godine manifestacija trajala od 04. do 10. travnja.
Uskršnji dragulji na nebu
Događaji ove godine 0
Rano ujutro uskršnjeg ponedjeljka rijetki će od nas požuriti sa ustajanjem, no oni koji to ipak učine sat ili dva prije svitanja imati će prigodu vidjeti "nebeske pisanice".