Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Svi Pokemoni zvjezdarnice Apollo
Zanimljivosti 0
Ima li nekoga da ne zna što su Pokemoni? Vjerujem da nema. Ova mala bića u posljednje su vrijeme popularna toliko da ih ljudi naganjaju posvuda.
Bljeskovi na nebu
Događanja 0
Dolazi vrhunac ljetne sezone zvijezda padalica. Tijekom kolovoza naše je nebo bogatije za povećani broj zvijezda padalica.
Večeras je Mjesec u društvu planeta
Događanja 0
Posluži li nas večeras lijepo vrijeme i vedrina nad zapadnim horizontom, biti ćemo u nesvakidašnjoj prilici golim okom vidjeti susret tri planeta i Mjeseca.
Kolovoz naš svakidašnji - labuđi pjev ljetne špice
Zanimljivosti 0
Današnjim danom, ponedjeljak 01. kolovoza, ušli smo u još jedan puni ljetni mjesec.
Čudesni planet Merkur
Planeti 0
Ovo čudesno nebesko tijelo do današnjeg dana je jedno od najmanje istraženih planeta, te tako i dalje čuva neke neotkrivene misterije.
Mjesec je nekada bio mnogo bliži
Bio je to fantastičan prizor jer se Mesec toliko primakao Zemlji da ju je gotovo dodirivao. Slika je neodoljivo podsećala na stare priče u kojima je nekada Mesec bio toliko nisko da mu je pas odgrizao parče, a devojka se bacila blatom na njega.
Lansiranje sondi u bliski svemir iz Pule
Tijekom srpnja iz Pule se u bliski svemir lansira bespilotna atmosferska sonda HISTRION - 6. U zasebnom modulu otputovati će i pitanja dvadeset i troje učenika/ca I d razreda namijenjena svemircima.
Ljetu u susret
Događanja 0
Noćas ulazimo u kalendarsko ljeto. Večeras u noći sa ponedjeljka na utorak, točnije utorak 21. lipnja rano ujutro u 00:34 po našem vremenu ulazimo u kalendarsko ljeto.
Zašto dan ima baš 24 sata?
Kako smo zapravo došli do ovakvog računanja kronološkog vremena? Ne bi li bilo lakše da kronološko vrijeme računamo s nekakvim drugačijim podjelama?
Kako se Sunčevim pjegama dodjeljuju oznake?
Zanimljivosti 0
Oni koji prate što se događa na Suncu, našoj zvijezdi, uočili su da mjerodavne službe i institucije za praćenje aktivnosti Sunca, uz grupe Sunčevih pjega stavljaju oznake u obliku slova i brojeva.
Saturn nam je noćas najbliže
Događanja 0
Sunce, Zemlja i "gospodar prstenova" danas poravnati u pravcu, vidi se i Mars, a proletjet će i Međunarodna svemirska postaja…
Očevici vidjeli nebeske vilenjake ili raspad bolida?
Zanimljivosti 0
Raspad velikog bolida ili iznimno rijetka pojava na nebu za koju se donedavno nije ni znalo da postoji?!
Vatrenjaci snimljeni iz zvjezdarnice Apollo
Astronomske pojave 0
U noći 23./24.05.2016. godine iznad Hrvatske se događala vrlo rijetka pojava za koju se do nedavno nije niti znalo da postoji.
Snimljene vile i vilenjaci
Mars noćas najbliže Zemlji!?
Događanja 0
Sunce, Zemlja i Mars danas su u ravnini. Ako ste propustili sinoćnji  prizor na noćnome nebu, danas slijedi repriza uz manje izmjene. A ne zaboravimo, tu je i Jupiter.
Večeras pun Mjesec
Događanja 0
Pun Mjesec - ali u kakvom društvu! Izađite navečer van i pomoću Mjeseca pronađite na noćnome nebu planete Mars i Saturn.