Astronomija - Astronomske pojave

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Astronomske pojave
Noćas se odvija najvažniji događaj u bliskom nam svemiru
Astronomske pojave 0
Tijekom današnjeg dana Sunce će promijeniti magnetski polaritet. Najvažnije događanje u bliskom nam svemiru u zadnjih 11 godina upravo odigrava zadnje uloge u velikoj svemirskoj predstavi.
Geminidi 2014 - zvjezdana kiša
Astronomske pojave 0
Imate li priliku, otiđite danas u noći sa subote na nedjelju, izvan gradova i priuštite si istinski zvjezdani igrokaz pod vedrim nebom sa desecima zvijezda padalica.
Nova Centauri 2013 - Nova zvijezda u Top 30 najsjajnijih svih vremena
Astronomske pojave 0
Očekuje se povećanje sjaja ove zvijezde no i dosadašnja mjerenja sjaja bila su dovoljna da Nova Centaurus 2013 uđe na "Top 30" najsjajnijih Novih zvijezda svih vremena.
Večeras je pomrčina Mjeseca
Astronomske pojave 0
Tijekom noći sa naših prostora biti će vidljiva pomrčina Mjeseca. Riječ je o pomračenju Mjeseca zemljinom polusjenom.
Susret Venere i Mjeseca večeras na našem nebu
Astronomske pojave 0
Danas navečer, sat vremena nakon zalaska Sunca nisko nad zapadnim obzorjem očekuje nas lijepi prizor mladog Mjeseca i planeta Venere.
Eksplozija zvijezde vidljiva na našem nebu
Astronomske pojave 0
Tijekom protekla 24 sata zvjezdano nebo na razmeđi zviježđa Delfin i Strijela promijenilo se. Vidljiva nam je eksplozija Nove zvijezde koja je dosad bila vidljiva tek velikim teleskopima.
Snimili smo eksploziju Nove zvijezde!
Vanzemaljske polarne svjetlosti
Astronomske pojave 0
Aurora ili polarna svjetlost je pojava koja već stoljećima uljepšava nebo sjevernih i južnih polarnih krajeva našeg planeta, stvarajući prekrasne igre svjetlosti različitih boja.
Pojačana Sunčeva aktivnost
Astronomske pojave 0
Svemirska letjelica SOHO za istraživanje Sunca, zabilježila je tri velike erupcije na Suncu. Domaći astronomi uspjeli su također snimiti veliku grupu pjega koja je krivac za taj događaj!
Zvjezdane pahulje - Geminidi 2012
Astronomske pojave 0
Tijekom narednih noći armada bliještećih tragova u potpunoj tišini poremetit će nebeski mir. Svake noći nekoliko zvijezda padalica poremeti "statičnu" zvjezdanu predstavu na nebu.
Nebeska predstava za ranoranioce
Astronomske pojave 0
Sutra ujutro (srijeda 12. rujna 2012. godine) sjajni planet Venera i naš prirodni satelit Mjesec zaplesati će nebeski ples. Od Venere će nas dijeliti 139 milijuna kilometara, dok će Mjesec biti udaljen "svega" 390 tisuća kilometara.
Počinju Perzeidi 2012. - saznajte kako možete promatrati meteore
Astronomske pojave 0
Regionalni vodič s uputama za opažanje zvijezda padalica i razumijevanje njihove problematike.
Veliki Mjesec i vatrene kugle
Astronomske pojave 0
U noći sa subote na nedjelju očekuju nas dva zanimljiva nebeska događaja. Mjesec će biti sjajniji i prividno veći, što je u medijima nazvano kao pojava "super Mjeseca", a tu su i meteori iz skupine Eta Aquarida.
Večerašnji susret Mjeseca i planeta
Astronomske pojave 0
Danas navečer biti ćemo svjedoci rijetkoj nebeskoj predstavi na našem nebu koju ne smijemo propustiti. Iskoristite vedro i toplo vrijeme za opažanje ovih događanja u koloritnim predvečerjima proljeća protkanih miomirisima procvalih voćaka.
Oni dolaze - Geminidi
Astronomske pojave 0
Tijekom noći armada blještećih tragova u potpunoj tišini poremetit će zvjezdani mir. Meteori, ili kako se u narodu udomaćio izraz "zvijezde padalice", svake noći nekoliko puta poremete zvjezdani mir.
Prolet asteroida blizu Zemlje