Astronomija - Osvrt

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Osvrt
Lutalica broj devet
Osvrt 0
Clyde Tombaugh, dečko bez akademske naobrazbe, pojavio se s dokazima pred astronomima i rekao: Pronašao sam vaš nedostajući planet X!
Veliki siječanjski komet iz 1910. godine
Osvrt 0
Prije točno 107. godina, novine koje su tada izlazile, 30. siječnja 1910. godine pisale su o pojavi jednog poznatog kometa.
Teški udar na astronomiju u Hrvatskoj?
Osvrt 0
Zakulisne igre ili poštena borba za nasljednika Ante Radonića, donedavnog voditelja planetarija Tehničkog muzeja Nikola Tesla u Zagrebu?
Danas je taj petak
Osvrt 0
Petak trinaesti je pred nama. Fobija ili strah od petka 13. ima i svoj stručni naziv - Paraskevidekatriaphobia.
Opasnosti mobilne telefonije
Osvrt 0
Radio primopredajnici nekada i sada. Bezmalo svatko ima mobitel, većina "zna sve" o njima, mi ostali se njima koristimo taman koliko nam treba.
Zagonetna zvijezda
Osvrt 0
Bili mi vjernici ili nevjernici u našem podneblju nismo mogli "preskočiti" priču o Betlehemskoj zvijezdi koja je kraljevima, pastirima i narodu navijestila Isusovo rođenje.
Betlehemska zvijezda
Sovjetski kozmonauti na Mjesecu
Osvrt 0
Nedoživljena prošlost zbog koje još uvijek nismo na Marsu. Ne, sovjetski kozmonauti nisu bili na Mjesecu.
Dolazi hladno vrijeme, mijenja se klima!?
Osvrt 0
Što je to vrijeme, a što klima i kako ih doživljavamo? Svakodnevno se susrećemo s pojmovima vrijeme i klima, no znamo li zaista što je to i kako se manifestiraju?
Histerija Super Mjeseca - zašto nitko nije vidio išta spektakularno?
Osvrt 0
Proanalizirali smo medijska događanja povodom "pojave supermjeseca" koji su medijski prostor zatrpavali raznim besmislicama.
Kotur sira zvani Mjesec
Ljetno i zimsko računanje vremena - kome to zaista treba?
Osvrt 0
Od 1983. na ovamo svake godine u dva navrata moramo sinkronizirati svoje uređaje za kronološko računanje vremena sa službenim, ukaznim, vremenom.
Zašto dan ima baš 24 sata?
Kako smo zapravo došli do ovakvog računanja kronološkog vremena? Ne bi li bilo lakše da kronološko vrijeme računamo s nekakvim drugačijim podjelama?