Astronomija - Osvrt

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Osvrt
Strah od Sunca?
Osvrt 1
Uz uvažavanje zemaljskog i svemirskog vremena nije potreban. U ljetu je vruće, a zimi je hladno. Tako se i ponašajmo.
Lutalica broj devet
Osvrt 0
Clyde Tombaugh, dečko bez akademske naobrazbe, pojavio se s dokazima pred astronomima i rekao: Pronašao sam vaš nedostajući planet X!
Veliki siječanjski komet iz 1910. godine
Osvrt 0
Prije točno 107. godina, novine koje su tada izlazile, 30. siječnja 1910. godine pisale su o pojavi jednog poznatog kometa.
Teški udar na astronomiju u Hrvatskoj?
Osvrt 0
Zakulisne igre ili poštena borba za nasljednika Ante Radonića, donedavnog voditelja planetarija Tehničkog muzeja Nikola Tesla u Zagrebu?
Danas je taj petak
Osvrt 0
Petak trinaesti je pred nama. Fobija ili strah od petka 13. ima i svoj stručni naziv - Paraskevidekatriaphobia.
Opasnosti mobilne telefonije
Osvrt 0
Radio primopredajnici nekada i sada. Bezmalo svatko ima mobitel, većina "zna sve" o njima, mi ostali se njima koristimo taman koliko nam treba.
Zagonetna zvijezda
Osvrt 0
Bili mi vjernici ili nevjernici u našem podneblju nismo mogli "preskočiti" priču o Betlehemskoj zvijezdi koja je kraljevima, pastirima i narodu navijestila Isusovo rođenje.
Betlehemska zvijezda
Sovjetski kozmonauti na Mjesecu
Osvrt 0
Nedoživljena prošlost zbog koje još uvijek nismo na Marsu. Ne, sovjetski kozmonauti nisu bili na Mjesecu.
Dolazi hladno vrijeme, mijenja se klima!?
Osvrt 0
Što je to vrijeme, a što klima i kako ih doživljavamo? Svakodnevno se susrećemo s pojmovima vrijeme i klima, no znamo li zaista što je to i kako se manifestiraju?
Histerija Super Mjeseca - zašto nitko nije vidio išta spektakularno?
Osvrt 0
Proanalizirali smo medijska događanja povodom "pojave supermjeseca" koji su medijski prostor zatrpavali raznim besmislicama.
Kotur sira zvani Mjesec
Ljetno i zimsko računanje vremena - kome to zaista treba?
Osvrt 0
Od 1983. na ovamo svake godine u dva navrata moramo sinkronizirati svoje uređaje za kronološko računanje vremena sa službenim, ukaznim, vremenom.