Astronomija - Osvrt

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Osvrt
Zašto su nam važna svemirska istraživanja?
Osvrt 0
Znanost nije samo sustav znanja, ona je i stil života, način razmišljanja i gledanja na stvarnost. U razvoju suvremene države, njenog napretka i blagostanje, uloga znanosti je neizostavna.
Kako znate da lažu o kolonizaciji Mjeseca i planeta!?
Osvrt 1
Tek će prva vlat trave i prva kapljica vode iznikla i/ili dobivena od mjesečeva ili marsova tla biti će Znak. Znak da smo sposobni krenuti u svemir.
Zbogom prijatelju
Osvrt 0
Vratio si se tamo odakle si i došao. Među zvijezde...
Valentinovo u meridijanu
Osvrt 0
Valentinovo, dan zaljubljenih, dvoje je ljudi iskoristilo za pravi, mali ljubavni eksperiment između Sunca i Zemlje. Slađana Bem u Mostaru i Marino Tumpić u Vidulinima zaustavili su trenutak u vremenu kada se Sunce našlo u meridijanu njihovih lokacija.
Sačuvajmo zvjezdano nebo - štedimo energiju i novac
Osvrt 0
Svjetlosno zagađenje poodavno je prisutno u našim medijima. Danas, dobar dio javnosti zna za taj pojam te je djelomično upućen u problematiku.
Zvjezdarnica slavi sedmi rođendan!
Osvrt 2
Sedam godina smo s vama, družimo se i dijelimo znanje o svemiru koji nas okružuje. Povodom te obljetnice, poklanjamo vam ono najvrjednije što imamo, rođendanski paket znanja. Uzmite ga i koristite bez ograničenja!
Sretan Božić svima na Zemlji i u svemiru
Osvrt 0
Godina je 2012. po općeprihvaćenom računanju vremena na našem planetu. Danas nekoliko milijardi jedinki homo sapiensa obitava na plavom planetu u beskrajnom crnilu svemira.
Blijeda plava točka - sjećanje na Carla Sagana
Osvrt 0
Na današnji dan, 20. prosinca 1996. godine umro je najveći popularizator astronomije i znanosti novijeg doba. Prisjetimo ga se njegovim riječima iz serije Kozmos, poznatima po naslovu: Pale Blue Dot - Blijeda plava točka. Evo i zašto...
Dolazi smak svijeta
Osvrt 0
Neki dan, na jednoj našoj nacionalnoj televiziji, u udarnoj informativnoj emisiji odvojena je lijepa minutaža priloga u kojem je najavljen propast Interneta. No dobro, proročanstvo se baš i nije obistinilo jer vi čitate ovo moje piskaranje nekoliko dana kasnije.
Kako je miš pojeo Lava (Na Marsu ništa nova)
Osvrt 0
Kako se pojavljuju sumnje u ono što smo čuli i vidjeli na NASA-inoj presici osjećam potrebu napisati koju svoju “mudrost” onima koji nisu načisto što se tamo zapravo događalo.
"Mladi zvjezdar" star je 100 godina!
Osvrt 0
Prije sto godina, 15. srpnja 1912. godine misli mladog svećenika Nikole Miličevića otisnute su na naslovnici prvog broja "Mladog zvjezdara" i svjedoče o zauzetosti i želji promicanja zvjezdoznanstva časopisom na hrvatskom jeziku.
Slučaj Andromeda
Osvrt 6
Sada imamo situaciju da gubimo Andromedu, emisiju o SVEMIRU, a dobivamo kompot emisiju s "popularno znanstvenim temama" ma što god to značilo.
Otvoreno pismo Hrvatskom radiju
Osvrt 3
U vrijeme kada se na javnoj televiziji i radiju ukidaju znanstvene emisije, kada smo s TV ekrana zatrpavani emisijama u kojima nam vračare s televizije proriču sve i sva, najnoviju nagovijest više nisam mogao prešutjeti.
Andromeda, emisija o svemiruSlučaj Andromeda
Kad kre... ups, vizionari sjednu u fotelje
Osvrt 1
Danas me nazvao prijatelj i pitao jesam li vidio što piše na web stranicama Virovitičko-podravske županije? Nemam pojma, odgovorih mu. I odem ja vidjeti što su stavili gore. I imao sam što vidjeti.
Zašto da ujutro ustanete - ranije?
Osvrt 0