Astronomija - Osvrt

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Osvrt
Tri praščića, ministar Linić i zlatna ribica
Osvrt 0
Ili kako su porezni inspektori ministra Slavka Linića "porušili" lasere koji su protivno zakonu "šarali" po nebu, ne plaćajući porez državi koju godinama varaju...
Zašto su nam važna svemirska istraživanja?
Osvrt 0
Znanost nije samo sustav znanja, ona je i stil života, način razmišljanja i gledanja na stvarnost. U razvoju suvremene države, njenog napretka i blagostanje, uloga znanosti je neizostavna.
Kako znate da lažu o kolonizaciji Mjeseca i planeta!?
Osvrt 1
Tek će prva vlat trave i prva kapljica vode iznikla i/ili dobivena od mjesečeva ili marsova tla biti će Znak. Znak da smo sposobni krenuti u svemir.
Zbogom prijatelju
Osvrt 0
Vratio si se tamo odakle si i došao. Među zvijezde...
Valentinovo u meridijanu
Osvrt 0
Valentinovo, dan zaljubljenih, dvoje je ljudi iskoristilo za pravi, mali ljubavni eksperiment između Sunca i Zemlje. Slađana Bem u Mostaru i Marino Tumpić u Vidulinima zaustavili su trenutak u vremenu kada se Sunce našlo u meridijanu njihovih lokacija.
Sačuvajmo zvjezdano nebo - štedimo energiju i novac
Osvrt 0
Svjetlosno zagađenje poodavno je prisutno u našim medijima. Danas, dobar dio javnosti zna za taj pojam te je djelomično upućen u problematiku.
Zvjezdarnica slavi sedmi rođendan!
Osvrt 2
Sedam godina smo s vama, družimo se i dijelimo znanje o svemiru koji nas okružuje. Povodom te obljetnice, poklanjamo vam ono najvrjednije što imamo, rođendanski paket znanja. Uzmite ga i koristite bez ograničenja!
Sretan Božić svima na Zemlji i u svemiru
Osvrt 0
Godina je 2012. po općeprihvaćenom računanju vremena na našem planetu. Danas nekoliko milijardi jedinki homo sapiensa obitava na plavom planetu u beskrajnom crnilu svemira.
Blijeda plava točka - sjećanje na Carla Sagana
Osvrt 0
Na današnji dan, 20. prosinca 1996. godine umro je najveći popularizator astronomije i znanosti novijeg doba. Prisjetimo ga se njegovim riječima iz serije Kozmos, poznatima po naslovu: Pale Blue Dot - Blijeda plava točka. Evo i zašto...
Dolazi smak svijeta
Osvrt 0
Neki dan, na jednoj našoj nacionalnoj televiziji, u udarnoj informativnoj emisiji odvojena je lijepa minutaža priloga u kojem je najavljen propast Interneta. No dobro, proročanstvo se baš i nije obistinilo jer vi čitate ovo moje piskaranje nekoliko dana kasnije.
Kako je miš pojeo Lava (Na Marsu ništa nova)
Osvrt 0
Kako se pojavljuju sumnje u ono što smo čuli i vidjeli na NASA-inoj presici osjećam potrebu napisati koju svoju “mudrost” onima koji nisu načisto što se tamo zapravo događalo.
"Mladi zvjezdar" star je 100 godina!
Osvrt 0
Prije sto godina, 15. srpnja 1912. godine misli mladog svećenika Nikole Miličevića otisnute su na naslovnici prvog broja "Mladog zvjezdara" i svjedoče o zauzetosti i želji promicanja zvjezdoznanstva časopisom na hrvatskom jeziku.
Slučaj Andromeda
Osvrt 6
Sada imamo situaciju da gubimo Andromedu, emisiju o SVEMIRU, a dobivamo kompot emisiju s "popularno znanstvenim temama" ma što god to značilo.
Otvoreno pismo Hrvatskom radiju
Osvrt 3
U vrijeme kada se na javnoj televiziji i radiju ukidaju znanstvene emisije, kada smo s TV ekrana zatrpavani emisijama u kojima nam vračare s televizije proriču sve i sva, najnoviju nagovijest više nisam mogao prešutjeti.
Andromeda, emisija o svemiruSlučaj Andromeda
Kad kre... ups, vizionari sjednu u fotelje
Osvrt 1
Danas me nazvao prijatelj i pitao jesam li vidio što piše na web stranicama Virovitičko-podravske županije? Nemam pojma, odgovorih mu. I odem ja vidjeti što su stavili gore. I imao sam što vidjeti.