Astronomija - Događanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Događanja
Vikend događanja u sumrak i zoru
Događanja 0
Lijepe nebeske predstave ovog vikenda. U subotu po zalasku Sunca promatrajte konjunkciju Mjeseca i Jupitera te u nedjelju prije izlaska Sunca, blistavi izlazak Venere.
Susret Mjeseca i Jupitera
Događanja 0
Večeras imamo zanimljivost na noćnome nebu, prividni bliski susret Mjeseca i Jupitera. Naravno, ako vam to vremenske prilike dozvole, ovo nemojte propustiti promatrati.
Noćas imamo pregršt događanja na večernjem nebu
Događanja 0
Merkur, Mars, Mjesec, Međunarodna svemirska postaja, Jupiter, Vlašići… sve u jednom pogledu, ne propustite večeras, ali ni idućih večeri, promatrati ove ljepote.
Zemlja je najbliže Suncu
Događanja 0
Čak pet milijuna kilometara Zemlja je bliže Suncu nego ljeti. Dan je osam minuta duži, a za isto toliko je noć kraća. Kažemo da je Zemlja u perihelu.
Međunarodna noć opažanja Mjeseca - fotografije
Događanja 0
Zaključena je ovogodišnja "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN) koja je bila pozicionirana na dan 08. listopada 2016. godine.
Međunarodna noć opažanja Mjeseca
Događanja 0
Budimo dio planetarnog mozaika događanja pod nazivom "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN).
Prvi je dan jeseni
Događanja 0
Ulazimo u koloritno kalendarsko doba. Jesen će trajati 91 dan, sve do 21. prosinca kada će ustupiti mjesto zimi.
Kako je protekla Noć Perzeida?
Događanja 0
Do ponoći ništa, a kasnije je krenulo. Najavljena "Noć Perzeida" započela je u iščekivanju meteora. Do ponoći tek je pokoji meteor zalutao među zvijezde.
Bljeskovi na nebu
Događanja 0
Dolazi vrhunac ljetne sezone zvijezda padalica. Tijekom kolovoza naše je nebo bogatije za povećani broj zvijezda padalica.
Večeras je Mjesec u društvu planeta
Događanja 0
Posluži li nas večeras lijepo vrijeme i vedrina nad zapadnim horizontom, biti ćemo u nesvakidašnjoj prilici golim okom vidjeti susret tri planeta i Mjeseca.
Ljetu u susret
Događanja 0
Noćas ulazimo u kalendarsko ljeto. Večeras u noći sa ponedjeljka na utorak, točnije utorak 21. lipnja rano ujutro u 00:34 po našem vremenu ulazimo u kalendarsko ljeto.
Saturn nam je noćas najbliže
Događanja 0
Sunce, Zemlja i "gospodar prstenova" danas poravnati u pravcu, vidi se i Mars, a proletjet će i Međunarodna svemirska postaja…
Mars noćas najbliže Zemlji!?
Događanja 0
Sunce, Zemlja i Mars danas su u ravnini. Ako ste propustili sinoćnji  prizor na noćnome nebu, danas slijedi repriza uz manje izmjene. A ne zaboravimo, tu je i Jupiter.
Večeras pun Mjesec
Događanja 0
Pun Mjesec - ali u kakvom društvu! Izađite navečer van i pomoću Mjeseca pronađite na noćnome nebu planete Mars i Saturn.
Tranzit Merkura 2016. između oblaka i kiše
Događanja 0
Crna točka proputovala Sunčevim diskom. Glavni ovogodišnji događaj za astronome diljem svijeta bio je tranzit Merkura.