Astronomija - Događanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Događanja
Večeras je Mjesec u društvu planeta
Događanja 0
Posluži li nas večeras lijepo vrijeme i vedrina nad zapadnim horizontom, biti ćemo u nesvakidašnjoj prilici golim okom vidjeti susret tri planeta i Mjeseca.
Ljetu u susret
Događanja 0
Noćas ulazimo u kalendarsko ljeto. Večeras u noći sa ponedjeljka na utorak, točnije utorak 21. lipnja rano ujutro u 00:34 po našem vremenu ulazimo u kalendarsko ljeto.
Saturn nam je noćas najbliže
Događanja 0
Sunce, Zemlja i "gospodar prstenova" danas poravnati u pravcu, vidi se i Mars, a proletjet će i Međunarodna svemirska postaja…
Mars noćas najbliže Zemlji!?
Događanja 0
Sunce, Zemlja i Mars danas su u ravnini. Ako ste propustili sinoćnji  prizor na noćnome nebu, danas slijedi repriza uz manje izmjene. A ne zaboravimo, tu je i Jupiter.
Večeras pun Mjesec
Događanja 0
Pun Mjesec - ali u kakvom društvu! Izađite navečer van i pomoću Mjeseca pronađite na noćnome nebu planete Mars i Saturn.
Tranzit Merkura 2016. između oblaka i kiše
Događanja 0
Crna točka proputovala Sunčevim diskom. Glavni ovogodišnji događaj za astronome diljem svijeta bio je tranzit Merkura.
Vodimo vas na večerašnju cjelonoćnu predstavu
Događanja 0
Neograničen broj besplatnih karata za večerašnju scenu. Zvjezdarnica i Sunčev sustav večeras su za vas pripremili cjelonoćnu predstavu pod zvijezdama.
Noćas susret Mjeseca i Jupitera, najsjajnijih objekata na noćnom nebu
Događanja 0
Večeras, ponedjeljak 21. ožujka 2016. godine, Mjesec izlazi još za dana, u 16:29 sati. Pola sata kasnije, u 16:51 sati nad istočnim horizontom pridružuje mu se planet Jupiter.
Pet planeta na jutarnjem nebu
Događanja 0
Nakon desetak godina ponovo imamo priliku uživati u ovakvom lijepom društvu na jutarnjem nebu.
Jutrošnja (07.01.2016.) konjunkcija triju nebeskih tijela Sunčeva sustava
Događanja 0
Jutrošnja (07.01.2016.) konjunkcija triju nebeskih tijela Sunčeva sustava. Evo kako je izgledao bliski susret Mjeseca, Venere i Saturna iz Vidulini.
Bliski susret Mjeseca, Venere i Saturna koji ne smijete propustiti
Događanja 0
Fantastična prilika za pejzažnu astrofotografiju, čak tri nebeska tijela naći će se veoma blizu jedno drugome.
Rijetki prizor na nebu
Događanja 0
Sat vremena nakon zalaska Sunca nad jugozapadnim horizontom ako bude vedro, imat ćemo prilike vidjeti planet najbližu Suncu - Merkur.
Noćas nam dolazi kalendarska zima
Događanja 0
U utorak 22. prosinca 2015. godine rano ujutro u 05:48 sati po našem vremenu, započinje kalendarska zima.