Astronomija - Događanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Događanja
Susret planeta vidljiv golim okom
Događanja 0
Narednih dana na večernjem nebu dočekuje nas pravi "nebeski show". Nedugo nakon zalaska Sunca nisko nad jugozapadnim horizontom, još u koloritu sutona, započinje sjajiti planet Venera.
Quadrantidi, meteori bez portfelja
Događanja 0
Prvim danom Nove godine započinje ovogodišnja sezona meteora. Quadrantidi su prva aktivna meteorska skupina, njihova aktivnost traje svega šest dana (01.-06. siječnja).
Dobrodošli u 2015. godinu, godinu kometa
Događanja 0
Prvi su dani prvog mjeseca 2015. orbite svemirskog broda Zemlja oko matične zvijezde poslije Krista, kako to civilizacija uobičava reći..
Božićni komet i astronauti, iznad Hrvatske
Događanja 0
Ove godine bijeli Božić možemo samo gledati na ekranima. No Božićni komet je pristigao na naše nebo. Istina, trebat će mu još dva-tri tjedna prije nego bude vidljiv i golim okom, no on je tu!
Sunce u ofenzivi
Događanja 0
Prvi je dan zime iako nam po meteorološkim podacima to tako baš i ne izgleda. Studen nam tek predstoji. No ima jedna dobra informacija za sve one zimogrozne željne mora i Sunca.
Noćas ulazimo u zimu
Događanja 0
Noćas, tri minute iza ponoći (ponedjeljak 22. prosinca rano ujutro) prema astronomskim podacima ulazimo u kalendarsku zimu. Do kraja godine preostalo je još samo deset (zimskih) dana.
Astronomski rad Lea Brennera
Događanja 0
U Malom Lošinju je održan 1. međunarodni znanstveno-stručni skup o astronomskom radu Lea Brennera (Spiridona Gopčevića) na zvjezdarnici u Malom Lošinju.
Priloženi dokumenti
Lošinj i astronomija
Održan XXV susret astronoma Alpe-Adria
Događanja 0
15. lipnja 2014. godine u Italiji je održan XXV susret astronoma Alpe-Adria kojemu je prisustvovalo pedesetak zaljubljenika u zvijezde.
Promatrajte prelete Međunarodne svemirske postaje
Događanja 0
Ovih dana imamo priliku iz naših krajeva promatrati atraktivne prelete Međunarodne svemirske postaje - ISS preko zvjezdanoga neba.
Završeno je Deset dana astronomije u Daruvaru
Događanja 0
Deset dana astronomije u Daruvaru su završili. Ukupno, u Daruvaru je održano pedeset dana astronomije što je vrlo impresivno i za one koji se bave astronomijom.
Protekla su još tri dana Deset dana astronomije u Daruvaru
Događanja 0
Ako ste nešto propustili, ovo je prilika da se upoznate s događajima protekla tri dana u Daruvaru na Deset dana astronomije 2014. godine.
Prva tri dana Deset dana astronomije u Daruvaru
Događanja 0
Rezime prvih tri dana astronomske manifestacije koja se održava po peti puta u Daruvaru, najljepšem malom gradu...
Deset dana astronomije u Daruvaru
Događanja 0
Astronomsko društvo Kumova slama, poziva vas na 10 dana astronomije u Daruvaru, koji se ove godine održavaju po peti puta.
Jutarnji ples Mjeseca i Venere
Događanja 0
Ne propustite promatrati jutarnji susret dvaju sjajnih divova na nebu, Mjeseca i paneta Venere koji ljepotom prizora oduzima dah.
Kraj jeseni i početak zime
Događanja 0
Da da, dragi naši čitatelji svemu lijepome jednom dođe kraj pa tako i ovogodišnjoj jeseni. Večeras u 18:11 sati opraštamo se od jeseni i ulazimo u zimu.