Astronomija - Zanimljivosti

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Zanimljivosti
Pogledajte snimke prolaska asteroida pokraj Zemlje
Zanimljivosti 0
U noći 26./27. siječnja 2015. godine, na udaljenosti od 1.2 milijuna kilometara od Zemlje proletio je asteroid 2004 BL86 (357439).
Asteroidi lete prema Zemlji
Zanimljivosti 0
Posljednjih dana mnogobrojni javni mediji prenose informaciju o velikom asteroidu koji će krajem mjeseca preletjeti veoma blizu Zemlje te kako će isti biti (lako) vidljiv pomoću dalekozora.
Ova će godina biti sekundu duža
Zanimljivosti 0
Zbog nepravilnosti i oscilacija Zemljine rotacije dužina trajanja dana na planetu učestalo se mijenja. Riječ je o veoma malim, naoko potpuno nevidljivim promjenama no one ipak postoje i mjerljive su.
Ekstremni sportovi u svemiru
Zanimljivosti 0
Pobornici ekstremnih sportova ne biraju ni ljeto, ni zimu, ni more, ni planine za ostvarenje svojih adrenalinskih poriva. Na svakakve se ludo-smione i opasne pothvate može naići bezmalo diljem svijeta.
I piloti gledaju ISS zar ne?
Zanimljivosti 0
Kako su zagonetni mali zeleni postali odgonetni mali crveni...
Erotski ples pod zvijezdama
Zanimljivosti 0
Sutra, u utorak 24. lipnja 2014. godine, rano ujutro nad istočnim horizontom očekuje nas prelijepi prizor pomalo erotičnog prizora zanosnog plesa sjajne Venere i tankog Mjesečeva srpa.
Petak trinaesti - pun Mjesec
Zanimljivosti 0
Osim poznatih i nepoznatih atributa koje petak trinaesti sa sobom nosi, ovaj je zaista poseban po još jednom događanju.
Svemirski brodovi nas nadlijeću večeras
Zanimljivosti 0
Večeras ćemo imati priliku na noćnome nebu promatrati dva preleta Međunarodne svemirske postaje i jedan prelet japanskog svemirskog transportera HTV-4 Kounotori.
Mahnite prema Saturnu, snimaju vas!
Zanimljivosti 2
U petak 19. srpnja 2013. godine, u vremenu od 23:27 do 23:42 sati, cijeli naš planet biti će sniman od strane međuplanetarne letjelice Cassini koja orbitira oko planeta Saturna.
Opažanje Sunca
Zanimljivosti 0
Ako ste se pitali možete li i kako promatrati Sunce, onda je ovaj tekst namijenjen baš vama. Otkrivamo vam načine na koje možete otkrivati i promatrati tajne naše zvijezde, a da ne morate putovati u svemir.
Planeti - jedan drugačiji prikaz omjera veličina
Zanimljivosti 0
Promjeri planeta reda su veličine koji se izražavaju u tisućama kilometara no ipak koliko nam tabelarni prikazi vjerno prikazuju njihove omjere veličina?
Astrofotografija za svakoga - snimajte i vi!
Zanimljivosti 0
Iznenadili biste se koliko ima toga što u noći možemo snimiti. Fotografija kojom ćemo se ovdje baviti, ne snima se teleskopom, ali nije ni klasična fotografija već astronomska fotografija.
Došlo nam je proljeće
Zanimljivosti 0
Jutro je osvanulo pod sunčevim zrakama taman na vrijeme za prvi proljetni dan. Danas nam je u 12:02. sati došlo proljeće, u tom trenutku završila je kalendarska zima.
Predstavljena limitirana edicija terraN - berba 2012.
Zanimljivosti 0
terraN orginalno je, službeno vino Istarskog svemirskog programa i ne može se kupiti, a obrađuje se samo noću pod zvijezdama i za vrijeme punog Mjeseca
Mona Lisa u svemiru
Zanimljivosti 0
Poznati portret mlade djevojke "Mona Lisa" nacrtao je početkom XVI stoljeća Leonardo da Vinci, a NASA-ini inženjeri poslali su ju u svemir!