Astronomija - Zanimljivosti

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Zanimljivosti
Mahnite prema Saturnu, snimaju vas!
Zanimljivosti 2
U petak 19. srpnja 2013. godine, u vremenu od 23:27 do 23:42 sati, cijeli naš planet biti će sniman od strane međuplanetarne letjelice Cassini koja orbitira oko planeta Saturna.
Opažanje Sunca
Zanimljivosti 0
Ako ste se pitali možete li i kako promatrati Sunce, onda je ovaj tekst namijenjen baš vama. Otkrivamo vam načine na koje možete otkrivati i promatrati tajne naše zvijezde, a da ne morate putovati u svemir.
Planeti - jedan drugačiji prikaz omjera veličina
Zanimljivosti 0
Promjeri planeta reda su veličine koji se izražavaju u tisućama kilometara no ipak koliko nam tabelarni prikazi vjerno prikazuju njihove omjere veličina?
Astrofotografija za svakoga - snimajte i vi!
Zanimljivosti 0
Iznenadili biste se koliko ima toga što u noći možemo snimiti. Fotografija kojom ćemo se ovdje baviti, ne snima se teleskopom, ali nije ni klasična fotografija već astronomska fotografija.
Došlo nam je proljeće
Zanimljivosti 0
Jutro je osvanulo pod sunčevim zrakama taman na vrijeme za prvi proljetni dan. Danas nam je u 12:02. sati došlo proljeće, u tom trenutku završila je kalendarska zima.
Predstavljena limitirana edicija terraN - berba 2012.
Zanimljivosti 0
terraN orginalno je, službeno vino Istarskog svemirskog programa i ne može se kupiti, a obrađuje se samo noću pod zvijezdama i za vrijeme punog Mjeseca
Mona Lisa u svemiru
Zanimljivosti 0
Poznati portret mlade djevojke "Mona Lisa" nacrtao je početkom XVI stoljeća Leonardo da Vinci, a NASA-ini inženjeri poslali su ju u svemir!
Danas nam dolazi zima
Zanimljivosti 0
Zima nam ove godine dolazi 355-tog dana tijekom godine, preciznije u petak 21. prosinca u 12 sati 11 minuta i 36 sekundi po našem vremenu.
Nevolje na sustavu VAMPIR
Zanimljivosti 0
Zamrzavanje dijela opreme na meteorološkoj postaji VAMPIR Astronomske udruge Vidulini uzrok je za neophodan izlazak na teren te rješavanje problematike na licu mjesta.
Messenger otkrio čudne tvorbe na Merkuru
Zanimljivosti 1
Aktualna misija NASA-ine letjelice Messenger podarila nam je snimke, zanimljive i čudne tvorbe na Merkurovoj površini, kakve dosad nisu uočene nigdje u Sunčevom sustavu.
BepiColombo kreće k Merkuru
SETI ide dalje
Zanimljivosti 0
SETI Institut iz SAD kojime je djelatnost rada traganje za vanzemaljskim civilizacijama s ciljem pronalaska izvanzemaljske inteligencije negdje u svemiru, zaprimio je donaciju od 3.5 milijuna USD čime je omogućen nastavak rada.
Mars će postati nova Zemlja
Zanimljivosti 0
Mogućnost da Mars postane nova Zemlja, planet pogodan za život, nije samo fikcija već izgledan plan planetarnog inženjeringa.
Plavi planet - Mars
Zvjezdarnica vas vodi na besplatno putovanje po Mjesecu
Zanimljivosti 0
Zahvaljujući predanom radu astronoma amatera Roberta Beltraminija iz Viareggia, Italija, vodimo vas na besplatno putovanje Mjesecom i to ni manje ni više nego u krater Descartes na mjesto slijetanja Apolla 16.
CHEOPS revolucionarni pionir budućih svemirskih istraživanja
Zanimljivosti 0
Europska svemirska agencija želi u istraživačkim svemirskim misijama uhvatiti korak  sa suvremenim tehničkim dostignućima. Program CHEOPS prvi je izdanak ESA-ina poziva za ideje novih, malih svemirskih misija, obznanjen u ožujku ove godine.
Veliko otkriće znanstvenika-amatera
Zanimljivosti 0
PH1 koji se nalazi u zvjezdanom sustavu s četiri zvijezde, predstavlja raritet i ekstrem u nastanku i evoluciji planeta oko drugih zvijezda.