Astronomija - Zanimljivosti

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Zanimljivosti
Danas nam dolazi zima
Zanimljivosti 0
Zima nam ove godine dolazi 355-tog dana tijekom godine, preciznije u petak 21. prosinca u 12 sati 11 minuta i 36 sekundi po našem vremenu.
Nevolje na sustavu VAMPIR
Zanimljivosti 0
Zamrzavanje dijela opreme na meteorološkoj postaji VAMPIR Astronomske udruge Vidulini uzrok je za neophodan izlazak na teren te rješavanje problematike na licu mjesta.
Messenger otkrio čudne tvorbe na Merkuru
Zanimljivosti 1
Aktualna misija NASA-ine letjelice Messenger podarila nam je snimke, zanimljive i čudne tvorbe na Merkurovoj površini, kakve dosad nisu uočene nigdje u Sunčevom sustavu.
BepiColombo kreće k Merkuru
SETI ide dalje
Zanimljivosti 0
SETI Institut iz SAD kojime je djelatnost rada traganje za vanzemaljskim civilizacijama s ciljem pronalaska izvanzemaljske inteligencije negdje u svemiru, zaprimio je donaciju od 3.5 milijuna USD čime je omogućen nastavak rada.
Mars će postati nova Zemlja
Zanimljivosti 0
Mogućnost da Mars postane nova Zemlja, planet pogodan za život, nije samo fikcija već izgledan plan planetarnog inženjeringa.
Plavi planet - Mars
Zvjezdarnica vas vodi na besplatno putovanje po Mjesecu
Zanimljivosti 0
Zahvaljujući predanom radu astronoma amatera Roberta Beltraminija iz Viareggia, Italija, vodimo vas na besplatno putovanje Mjesecom i to ni manje ni više nego u krater Descartes na mjesto slijetanja Apolla 16.
CHEOPS revolucionarni pionir budućih svemirskih istraživanja
Zanimljivosti 0
Europska svemirska agencija želi u istraživačkim svemirskim misijama uhvatiti korak  sa suvremenim tehničkim dostignućima. Program CHEOPS prvi je izdanak ESA-ina poziva za ideje novih, malih svemirskih misija, obznanjen u ožujku ove godine.
Veliko otkriće znanstvenika-amatera
Zanimljivosti 0
PH1 koji se nalazi u zvjezdanom sustavu s četiri zvijezde, predstavlja raritet i ekstrem u nastanku i evoluciji planeta oko drugih zvijezda.
Udaljenosti i veličine
Zanimljivosti 0
Da možemo otputovati na druge svjetove našeg planetarnog sustava, iznenadili bi se pri pogledu na Sunce. Ono više ne bi bilo istog promjera, a ni sjajnosti.
Eksplozija na Jupiteru!
Zanimljivosti 2
Jučer, 10.09.2012. godine, u Jupiterovoj atmosferi uočena je velika eksplozija. Za sada nije jasno što je točno pogodilo Jupiter no smatra se kako je u najveći planet Sunčeva sustava udario nepoznati asteroid ili komet.
NASA ostvarila kontakt u svemiru
Zanimljivosti 3
Prema neslužbenim informacijama koje su tijekom posljednjih nekoliko sati procurile iz NASA čini se kako je čovječanstvo ostvarilo kontakt s vanzemaljskom civilizacijom!
Večeras ne propustite prelete ISS-a
Zanimljivosti 0
Danas, 18. lipnja 2012. godine, nakon večerašnje nogometne utakmice veliki dio ljudi će slaviti ili tugovati, ovisno o rezultatu nakon isteka 90 minuta. Kažu mi prijatelji jutros na kavi da ništa nije sigurno...
Zagonetni sumraci i čudna svitanja na nebu
Zanimljivosti 0
Krajem veljače i početkom ožujka, iz naših ćemo krajeva moći u večernjim satima vidjeti pojavu "zagonetnog sumraka", a ujutro "čudnog svitanja".
Plavi planet - Mars
Zanimljivosti 0
Zemljani su na Mars odaslali desetine i desetine robotičkih sondi, više od polovine njih nije odradilo svoju zadaću.
Neispričana priča - Kako su nam uništili galaksiju?
Ako je ponavljanje "majka mudrosti" nadam se kako će projekt "Galaktika 2012" proći bolje od prethodnika "Galaktike 2008".