Astronomija - Aktivnosti astronoma

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Aktivnosti astronoma
Strukture oblaka u Venerinoj atmosferi
Fotografija kakvu smo sve donedavno mogli samo sanjati, snimljena je 9. siječnja 2017. godine u 16:40 sati po našem vremenu.
Nevidljivi tranzit preko Sunca
Aktivnosti astronoma 0
Koja korist od svega ako to zadržim za sebe? Trebalo je to podijeliti na Internetu i omogućiti ljudima da vide kako je to bilo.
 Industrijsko obrtnička škola Pula i tajne Sunca
Srednjoškolci zavirili pogledom prema Sunčevom disku, upoznali se s teleskopom i saznali puno toga što nisu znali o Suncu.
Astronauti iznad Pule
Aktivnosti astronoma 0
Mladi pulski fotograf snimio prelet Međunarodne svemirske postaje iznad grada.
Zvjezdarnica Apollo - Analiza promatranja u 2015. godini
Aktivnosti astronoma 0
Svaki ozbiljni promatrač vodi nekakav dnevnik promatranja, pravi razne bilješke i slično. Tako i svaka zvjezdarnica ima svoj dnevnik promatranja.
Od Vidikovca do zvijezda
Aktivnosti astronoma 0
Industrijsko obrtnička škola Pula i Astronomska udruga Vidulini nastavili prošlogodišnju uspješnu suradnju na izradi opreme za astronome.
II. Susret astronomskih društava Hrvatske
Od 18. do 20. rujna 2015. na Lošinju se odvijao II. Susret astronomskih društava Hrvatske u organizaciji Astronomskog društva "Leo Brenner" i Hrvatskog astronomskog saveza.
II. skup o Zvjezdarnici Manora
Održan je II. Međunarodni stručno-znanstveni skup o Zvjezdarnici "Manora" u organizaciji Astronomskog društva "Leo Brenner".
Članovi astronomskih društava iz Njemačke na otoku Lošinju
Aktivnosti astronoma 0
U protekla dva tjedna više članova astronomskih društava iz Aalena, Hamburga i Njemačkog udruženja astronoma amatera boravi na otoku Lošinju.
U Puli zgotovljena jedinstvena astronomska kupola
Aktivnosti astronoma 0
Kako smo već pisali o CubeDome projektu u Puli, sada imamo priliku vidjeti kako to izgleda kada je kupola CubeDome napokon gotova.
Otvorena je zvjezdarnica Apollo
Aktivnosti astronoma 0
Zvjezdarnica je dobila ime po najvećem i najznačajnijem poduhvatu u povijesti ljudskoga roda ikada - odlasku ljudi na Mjesec, i njihovom sigurnom povratku natrag na Zemlju.
Messierov maraton za pamćenje - 2015.
Aktivnosti astronoma 0
Kako je cijeli dan padala kiša, vlaga je bila strašna, sve unaokolo Istre je pao snijeg i temperatura je pala na pola stupnja iznad nule.
Zvjezdana noć na Petrovom vrhu
Aktivnosti astronoma 2
Prešao sam u Berenikinu kosu, glavni cilj je bila NGC4565. To je najdraža galaksija Johna Dobsona (osim naše, naravno) i super je meta za veće teleskope.
Avantura na Medvedjem brdu
Aktivnosti astronoma 0
Kolega je gledao M51 i praktički me dovukao za rukav do okulara. Brate mili kako je to izgledalo! Ma kakva fotografija! Ovo je bilo bolje!
Bosansko-Hercegovačka meteorska mreža
Bosanskohercegovačka meteorska mreža je nastajala i razvijala se tokom 2013. i 2014. godine kao rezultat saradnje Astronomskog društva Orion Sarajevo i  Federalnog hidrometeorološkog zavoda.