Astronomija - Aktivnosti astronoma

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Aktivnosti astronoma
Bosansko-Hercegovačka meteorska mreža
Bosanskohercegovačka meteorska mreža je nastajala i razvijala se tokom 2013. i 2014. godine kao rezultat saradnje Astronomskog društva Orion Sarajevo i  Federalnog hidrometeorološkog zavoda.
Srbi i Hrvati zajedno otkrivaju zvijezde
Aktivnosti astronoma 0
American Association of Variable Star Observers (AAVSO) iz SAD, potvrdila je otkriće nove, dosad nepoznate promjenjive zvijezde, timu astronoma iz Srbije i Hrvatske!
Veliki uspjeh astronoma bez granica
Fotonski lov na nebeske dragulje
Aktivnosti astronoma 1
Svi članovi tima tijekom nekoliko tjedana potrošili su nebrojene noći snimajući, a najbolje snimljene materijale sastavili i napravili kompozitnu fotografiju.
Snimljen prelet Međunarodne svemirske postaje preko Sunca
U trenutku snimanja preleta preko Sunca, u otvorenom svemiru boravila su dva ruska kozmonauta koji su obavljali radove na Međunarodnoj svemirskoj postaji izvana.
Budi se astronomija u BiH
Aktivnosti astronoma 0
Zaljubljenici u astronomiju pokrenuli astronomsku grupu pod nazivom "Sarajevo", sa ciljem veće popularizacije astronomije u Sarajevu i šire.
Lošinj i astronomija - više od stoljeća
U Malom Lošinju otvorena izložba o radu Astronomskog društva "Leo Brenner" i povijesti rada Zvjezdarnice "Manora".
Astronomsko društvo Leo Brenner proslavilo 20. godišnjicu
Održana svečana skupština povodom 20. obljetnice rada Astronomskog društva "Leo Brenner" - Mali Lošinj. Valter Martinolić proglašen doživotnim počasnim predsjednikom.
Put oko svijeta u 90 minuta
Aktivnosti astronoma 0
Misiju u kojoj smo sudjelovali organizira Sally Ride EarthKAM, NASA-in obrazovni program koji omogućava učenicima, nastavnicima i javnosti saznati više o Zemlji iz jedinstvene perspektive.
Održana Izborna skupština HAS-a
Aktivnosti astronoma 0
U subotu 23. studenog 2013. s početkom u 12:00 sati u prostorijama Geodetskog fakulteta u Zagrebu održana je Izborna skupština Hrvatskog astronomskog saveza.
Susret Astronomskih društava Hrvatske
Aktivnosti astronoma 0
Na Lošinju je održan prvi Susret astronomskih društava Hrvatske, posljednji slični susreti na razini RH organizirani su prije više od 20 godina.
Snimili smo eksploziju Nove zvijezde!
Aktivnosti astronoma 0
Kako smo jučer izvijestili, na našem nebu u omanjem zviježđu Delfin dogodila se gigantska zvjezdana eksplozija. Načinjeno je gotovo tri tisuće mjerenja sjaja tijekom noći!
Svjetlosno onečišćenje na otocima sjevernog Jadrana
Aktivnosti astronoma 0
Gospodin Jernej Širok putovao je Jadranom i tom prilikom je mjerio svjetlosno onečišćenje na otocima. Tekst je na slovenskom jeziku no razumjet ćete ga.
Plavi planet u svemiru snimili vidulinski astronomi
Aktivnosti astronoma 1
Iako je riječ o plavom planetu to nije mjesto koje bi željeli posjetiti, a zemaljski život tamo ne bi bio moguć.
Tranzit ISS-a preko Sunca - tajne zanata
Aktivnosti astronoma 0
Jeste li se ikada zapitali kako astronomi snimaju sve te čudesne slike, kako pogode pravi trenutak za njihov nastanak i slično tome? Tajna se krije u jednom pojmu - planiranje!
Godišnje okupljanje astronoma amatera regije Alpe - Jadran
Svake godine, prve nedjelje, nakon ljetnog solsticija, okupljaju se astronomi amateri regije Alpe-Jadran. Obično je to grad u kojem djeluje neko od astronomskih društava.