Astronomija - Zvjezdoznanci

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Zvjezdoznanci
Pronađena izgubljena sonda u orbiti Mjeseca
Zvjezdoznanci 0
Sonda se prestala javljati nakon samo 312 dana, 29. kolovoza 2009. godine. Gotovo 9 godina kasnije, tim astronoma iz NASA-inog Jet Propulsion Laboratorya uspio je radarom pingati dvije sonde u orbiti Mjeseca.
Metalni vodik stvoren na Zemlji - nestao
Zvjezdoznanci 0
Za sada nije jasno je li se metalni vodik uklanjanjem ekstremnog tlaka jednostavno vratio u plinovito stanje ili se uzorak zagubio negdje u laboratoriju.
Kozmičke zrake uzrokuju greške u radu računala
Zvjezdoznanci 0
Nema ništa gore nego kada radite na računalu i onda vam se pojavi blue screen of death. Osim što vas oblije hladni znoj i dok tražite zadnji autosave vašeg rada, postavlja se pitanje što je uzrok tome?
Fizičari kreirali vremenske kristale?
Zvjezdoznanci 0
Važnost ovog otkrića nije u izvoru energije, već sposobnost kvantnih sustava da pamte informacije, što bi moglo otvoriti vrata problemu čuvanje memorije u kvantnim računalima.
Proizveden metalni vodik u laboratoriju?
Zvjezdoznanci 0
Ovih dana znanstvenici s Harvarda, Isaac Silvera i Rango Dias, su objavili kako su proizveli metalni vodik u laboratoriju.
Aktivne galaksije - četvrti dio
U zadnjem dijelo o aktivnim galaksijama, Zvjezdoznanci vam otkrivaju kako ih možete pronaći i promatrati. Stoga, ne propustite priliku vidjeti te neobične svemirske objekte.
Aktivne galaksije - treći dio
Što su radio glasne aktivne galaktičke jezgre, radio glasni kvazari, što su blazari, samo su neka od pitanja na koja vam odgovore daju Zvjezdoznanci.
Aktivne galaksije - drugi dio
Koji su tipovi aktivnih galaksija, što su LINER, Seyfertove galaksije i kvazari tipa 2? Odgovore na ta pitanja vam daju Zvjezdoznanci.
Aktivne galaksije - prvi dio
Popularna radio emisija Zvjezdoznanci od sada i na Zvjezdarnici. Zvjezdoznanci pišu za vas o aktivnim galaksijama. Prvi dio od ukupno četiri je pred vama.
Aktivne galaksije - drugi dio