Zvjezdarnica

Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.5.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Dronovi na Marsu
Nakon orbitera, landera, rovera, na red dolaze dronovi. Budućnost istraživanja Marsa uključivat će i istraživanja iz zraka, putem malih helikoptera.
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.5.2018.)
Devet godina Istarskog svemirskog programa
Prvog svibnja 2009. krenulo se u nemoguću misiju osmišljavanja, izrade i lansiranja u Zemljinu orbitu prvog hrvatskog satelita.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Pošaljite svoje ime i / ili priču u bliski svemir
Krenulo odbrojavanje do početka kampanje. Svi učesnici kampanje "StoryInSpace" dobiti će priznanje za sudjelovanje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Kineska svemirska postaja pala u vode Tihog oceana
Svemirske postaje 0
Nakon šest i pol godina u orbiti, upravljana jedino gravitacijom uz "asistenciju" svemirskog vremena i statističkom vjerojatnošću, ostaci postaje Tiangong-1 potonuli u vode Tihog oceana.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.3.2018.)
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.3.2018.)