Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Novosti 0
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.2.2018.)
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije
Novosti 0
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije o suradnji i korištenju svemira u mirnodopske svrhe.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.2.2018.)
Republika Hrvatska pristupa Europskoj svemirskoj agenciji
Novosti 0
Napokon smo dočekali da i naša zemlja postane članice Europske svemirske agencije i time se priključi društvu visokotehnoloških zemalja koje aktivno učestvuju u istraživanju svemira!
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.2.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Najjača raketa na svijetu u svemir ponijela Tesla automobil
Svemirske letjelice 0
Kao na filmu, rakete polijetale, slijetale, svijet može dalje, budućnost je stigla, otvorila su se vrata svemira za novo poglavlje u svijetu astronautike…
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.2.2018.)
Electron, Rocket Lab-ova raketa koja je promijenila svijet
Svemirske letjelice 0
Osim velikih raketa i svemirskih brodova te suborbitalnih letjelica i svemirskog turizma, na scenu dolaze i igrači druge vrste.
NASA-ina letjelica IMAGE pronađena nakon trinaest godina
Svemirske letjelice 0
Scott Tilley astronom amater i radio amater iz Kanade pronašao otpisanu NASA-inu letjelicu vrijednu stotine milijuna USD.
Svemir kakav smo željeli
Svemirske letjelice 0
U vrijeme kad su dvanaestorica astronauta prošetala Mjesecom, činilo se kako je Arthur C. Clarke bio pesimist smještajući međuplanetarna putovanja u 2001. godinu, odnosno 2010. godinu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.1.2018.)