Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Pošaljite svoje ime i / ili priču u bliski svemir
Krenulo odbrojavanje do početka kampanje. Svi učesnici kampanje "StoryInSpace" dobiti će priznanje za sudjelovanje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Kineska svemirska postaja pala u vode Tihog oceana
Svemirske postaje 0
Nakon šest i pol godina u orbiti, upravljana jedino gravitacijom uz "asistenciju" svemirskog vremena i statističkom vjerojatnošću, ostaci postaje Tiangong-1 potonuli u vode Tihog oceana.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.3.2018.)
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.3.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.2.2018.)
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije
Potpisan sporazum između Republike Hrvatske i Europske svemirske agencije o suradnji i korištenju svemira u mirnodopske svrhe.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.2.2018.)
Republika Hrvatska pristupa Europskoj svemirskoj agenciji
Napokon smo dočekali da i naša zemlja postane članice Europske svemirske agencije i time se priključi društvu visokotehnoloških zemalja koje aktivno učestvuju u istraživanju svemira!