Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
HISTRION-om 112 i Varaždinci u bliski svemir iz Pule
Novosti 0
Osim istarskih i škole iz drugih županija uskoro lete u stratosferu. Između ostalih, u sklopu misije HISTRION 112 u bliski svemir će tako poletjeti i modul Elektrostrojarske škole Varaždin.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.7.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dante Uno uskoro spreman za veliku odiseju
Novosti 0
Talijanska srednja škola Dante Alighieri sprema modul za let u bliski svemir. Misije se izvode u sklopu aktivnosti  Istarskog svemirskog programa Astronomske udruge Vidulini.
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.5.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Igre bez granica i u svemiru
Svemir zaista ne poznaje nacije ni granice. Baš smo čudni, na zemlji ratujemo i svađamo se, u svemiru surađujemo i zajedno se divimo nebeskim tajnama...
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.5.2018.)
Dronovi na Marsu
Novosti 0
Nakon orbitera, landera, rovera, na red dolaze dronovi. Budućnost istraživanja Marsa uključivat će i istraživanja iz zraka, putem malih helikoptera.
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.5.2018.)
Devet godina Istarskog svemirskog programa
Novosti 0
Prvog svibnja 2009. krenulo se u nemoguću misiju osmišljavanja, izrade i lansiranja u Zemljinu orbitu prvog hrvatskog satelita.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.4.2018.)