Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.2.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Najjača raketa na svijetu u svemir ponijela Tesla automobil
Svemirske letjelice 0
Kao na filmu, rakete polijetale, slijetale, svijet može dalje, budućnost je stigla, otvorila su se vrata svemira za novo poglavlje u svijetu astronautike…
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.2.2018.)
Electron, Rocket Lab-ova raketa koja je promijenila svijet
Svemirske letjelice 0
Osim velikih raketa i svemirskih brodova te suborbitalnih letjelica i svemirskog turizma, na scenu dolaze i igrači druge vrste.
NASA-ina letjelica IMAGE pronađena nakon trinaest godina
Svemirske letjelice 0
Scott Tilley astronom amater i radio amater iz Kanade pronašao otpisanu NASA-inu letjelicu vrijednu stotine milijuna USD.
Svemir kakav smo željeli
Svemirske letjelice 0
U vrijeme kad su dvanaestorica astronauta prošetala Mjesecom, činilo se kako je Arthur C. Clarke bio pesimist smještajući međuplanetarna putovanja u 2001. godinu, odnosno 2010. godinu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.1.2018.)
Studenti FET-a osmislili projekt
Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr.Mijo Mirković" Pula, osmislilo je zanimljiv aeronautičko-astronautički projekt pod nazivom "Story in space".
Nemoguća misija Pobjednici bez Pobjednika
Synergy Moon 0
Googleovi Davidi protiv Mjesečeva Golijata. Veliko natjecanje je završilo, ali natjecatelji ne odustaju, nastavljaju dalje bez obzira na sve!
Japanac u svemiru narastao gotovo deset cm u mjesec dana?
Astronauti u svemiru dobivaju na visini - sličan eksperiment možete napraviti u obitelji i svi se pri tome dobro zabaviti.
Svemirske postaje jučer, danas, sutra
Svemirske postaje 0
Generacijske značajke i razlike, kakve su svemirsake postaje bile prve, kave su danas, a kakve će biti u bližoj i daljoj budućnosti.
Svemirska postaja Herman Potočnik
Svemirske postaje 0
Manje je poznato kako je početkom devedesetih godina prošlog stoljeća postojao prijedlog da se Međunarodna svemirska postaja nazove "Hermann Noordung Space Station".
Filmski neizvjesna završnica Google Lunar XPrize-a
Synergy Moon 0
Ima li pobjednika u Googleovom izazovu prema Mjesecu? Gdje je Google Lunar XPrize danas, kada istječu zadnji rokovi za njegovu realizaciju?
Virgin Galactic na putu ka cilju
Svemirske letjelice 0
Nakon prve letjelice ovog tipa izgubljene u udesu 31. listopada 2014. godine pri čemu je poginuo kopilot, drugi primjerak Virgin Galactic-ova suborbitalnog svemirskog broda, obavio je uspješni let 11. siječnja 2018. godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.1.2018.)