Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u  Svemir (22.08.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (15.08.2016.)
Yutu ipak nije mrtav
Svemirske misije 0
Suprotno pisanju vodećih stranih i ponekih domaćih portala o tome kako je kineski rover (Yutu) na Mjesecu, nakon dvije i pol godine, prestao da odašilje bilo kakve podatke te da je i službeno proglašen "mrtvim" - čini se da to ipak nije baš tako.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (11.08.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Što i tko leti u bliski svemir iz Pule!?
Zanimljiva pitanja i putnici krenuti će put bliskog svemira. Atmosferske sonde HISTRION 5 i 6 uskoro polijeću sa pulske Svemirske luke "Herman Potočnik".
Predstojeća lansiranja u  Svemir (01.08.2016.)
Svemirska luka Herman Potočnik Pula
Pulska svemirska luka u iščekivanju lansiranja sondi put bliskog svemira. O svemu će javnost putem medija biti pravovremeno obaviještena.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (25.07.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (20.07.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dani kada je Zemlja dobila šansu
Svemirske misije 0
Od povijesti se ne živi, nju stvaramo svakog dana, neki su dani tijekom povijesti bili iznimno važni za opstanak (čitaj; sadašnjost i budućnost) naše civilizacije.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (11.07.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Novi ruski svemirski brod u svemiru
S Gagarinove lansirne rampe ruskog kozmodroma u Baikonuru, četvrtak (07. srpnja 2016. godine) rano ujutro u 03:36 sati po našem vremenu, poletio je novi ruski svemirski brod Soyuz MS-01.
Sve tajne velikog zemaljskog zaštitnika
Upravo je završila najkritičnija faza Nasine misije Juno, koja će barem udvostručiti sve što se zna o najvećem planetu Sunčeva sustava.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (04.07.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (27.06.2016.)