Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u  Svemir (14.11.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (07.11.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Pas Lajka prvi sisavac u svemiru
Znate li što je prava istina o Lajki? Naslušali i načitali smo se svakakvih scenarija o sudbini Lajke, prvog živog bića u svemiru. Što je od toga istina?
Predstojeća lansiranja u  Svemir (31.10.2016.)
Teško ali ne i nemoguće
Svemirske letjelice 0
Svakodnevno se susrećemo s tehničkim tvorevinama, nerijetko neke od njih moramo popravljati ili ih pak samo priključiti/uključiti na napajanje električnom energijom kako bi (pro)radili. Bez našeg direktnog angažmana one su beskorisne.
ExoMars 2016 - veliki uspjeh u sjeni neuspjeha
Svemirske misije 0
Orbiter TGO uspješno ušao u Marsovu orbitu, a lander Schiaparelli otkazao prilikom stpuštanja i eksplodirao pri udaru u Marsovo tlo.
Tiangong-2, kineska svemirska postaja postala operativna
Svemirske postaje 0
Kineska svemirska industrija u XXI stoljeću bilježi velike uspjehe kojima se profilirala u ozbiljnog igrača sa smislenim i pedantnim projektima.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (24.10.2016.)
Završena dvanaestogodišnja misija Rosetta
Svemirske misije 0
Ambiciozna misija Europske svemirske agencije pod nazivom Rosetta lansirana je 02. ožujka 2004. godine s ciljem istraživanja asteroida i kometa.
Zapečaćena Schiaparellijeva sudbina
Svemirske misije 0
Svaka nada da je europsko-ruski lander Schiaparelli ipak preživio slijetanje na Mars nestala je rano jutros. Američki marsov orbiter MRO snimio je mjesto gdje se srušio Schiaparelli.
Slavlje i tuga na Marsu
Svemirske misije 0
Orbiter uspješno u Marsovoj orbiti, lander nije uspio sigurno sletjeti. Nekoliko je mogućih uzroka neuspjeha slijetanja landera, o njima više u narednim danima.
EXOMARS 2016 neizvjesna završnica misije
Svemirske misije 0
Izgubljeni signali s letjelica. Signal da je lander sigurno sletio na Marsovo tlo zasad nije potvrđen. Što se događa ostalo je zagonetno, inženjeri misije pokušat će doći do odgovora.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (17.10.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (10.10.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (03.10.2016.)