Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Preuzmite svoju kartu za let ka Marsu
Svemirske misije 0
Besplatne karte za let do Marsa dostupne su do 1. studenoga 2017. godine. Iskoristite priliku i nabavite svoju kartu za Mars.
Lansiranje otkazano par sekundi prije polijetanja
Bespilotni teretni opskrbni brod Progress na ISS treba dopremiti 2.700 kg korisnog tereta neophodog za rad šesteročlane posade svemirske postaje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Dan kad je čovječanstvo krenulo u svemir
Svemirske letjelice 0
Na današnji dan prije točno 60 godina, dogodilo se lansiranje prvog zemljinog umjetnog satelita Sputnika 1.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.9.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.9.2017.)
Završena misija Cassini - Huygens
Svemirske misije 0
Dvadeset godina od lansiranja (1997.) NASA-ina robotička letjelica Cassini marljivo je istraživala planet Saturn i njegove mnogobrojne prirodne satelite.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.9.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Opportunity se priprema za još jednu zimu na Marsu
Marsovi roveri 0
NASA-in rover Opportunity traži mjesto za prezimljavanje. Nakon trinaest i pol godina i prijeđenih 45020 metara na Marsu, vrijeme je za još jedno prezimljavanje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.9.2017.)
Opaki Zmaj letjet će oko Mjeseca
Let oko Mjeseca SpaceX-ova Lunar Dragona već naredne godine!? Ukoliko sve prođe po planu, Lunarni Dragon krenuti će k Mjesecu do kraja naredne godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.8.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.8.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.8.2017.)