Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u  Svemir (16.05.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (09.05.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (02.05.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Maraton i triatlon u svemiru
Svemirske postaje 0
Privi maraton (2007.) i triatlon (2012.) u svemiru istrčala je Sunita Williams, a Tim Peake drugi je maratonac u svemiru (2016.).
Predstojeća lansiranja u  Svemir (25.04.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (18.04.2016.)
Svemirsko kampiranje
Svemirske postaje 0
Kad se na kampiranju osjećate kao kod kuće... Ljeto se neumitno bliži, neki od nas već ozbiljno razmišljaju o kampiranju pod zvijezdama.
55 godina letova s ljudskom posadom
Prije 55 godina lansiran je prvi svemirski brod s ljudskim bićem. Pročitajte kraći osvrt na dosadašnje svemirske letove s posadom.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (11.04.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (04.04.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (28.03.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (21.03.2016.)
Posjet inženjera iz Apollo misija Puli
Prekjučer je pulsku Industrijsko-obrtničku školu na Vidikovcu posjetio Željko Mogoroš, nekadašnji voditelj tima koji je izradio neke od instrumenata koji su korišteni za vrijeme američkih misija Apollo.
ExoMars 2016 na putu za Mars
Svemirske misije 0
Dramatičnih jedanaest sati u Zemljinoj orbiti. Moskovska kontrola leta potvrdila je kako se letjelica ExoMars 2016 nalazi na pravilnom trajektoriju putanje prema Marsu.
ExoMars 2016 krenuo ka crvenom planetu
Svemirske misije 0
Europsko-ruska letjelica uspješno lansirana iz Baikonura. Raketa Proton-M uspješno je postavila ExoMars 2016 u Zemljinu orbitu, nakon čega slijedi niz manevara za put prema Marsu.