Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Prvi let kineskog raketoplana 2020.!?
Poznato je kako Kinezi nemaju problema s financijama na državnom nivou, pa je veliki raketoplan izgledan jedino kod njih u bliskoj budućnosti.
Spremite se za BeiDou
Znate što je GPS, čuli ste za GLONASS, a uskoro dolazi BeiDou! Do kraja 2018. godine biti će lansirano najmanje 18 BeiDou-3 satelita a do 2020. godine nešto više od trideset ovih letjelica.
Japanski Phobos Grunt ili MMX
Svemirske misije 0
Kad nisu uspjeli Rusi, onda će Japanci u zahtjevnu misiju na Marsove prirodne satelite. No i u Rusiji se govori o novom pokušaju (Phobos-Grunt-2) sa sličnim novim-starim zadatkom.
Uspješna simulacija leta ruskog svemirskog broda Federacija
Simulator svemirskog broda Federacija skupa sa kozmonautima položio ispit. Kozmonauti, tehničari, inženjeri i medicinsko osoblje uspješno proveli sedamnaestodnevni eksperiment.
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Kineska svemirska postaja pada na Zemlju
Svemirske postaje 0
Nakon što joj je misija u ožujku 2016. godine produžena do daljnjeg, s njom je krajem te godine izgubljen kontakt. Na sreću dijelovi postaje ne mogu pasti na naše područje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.10.2017.)
Progress MS-07 nakon odgode, uspješno lansiran
Nakon odgode lansiranja svega nekoliko sekundi prije paljenja raketnih motora u četvrtak, raketa je danas napokon lansirana.
Preuzmite svoju kartu za let ka Marsu
Svemirske misije 0
Besplatne karte za let do Marsa dostupne su do 1. studenoga 2017. godine. Iskoristite priliku i nabavite svoju kartu za Mars.
Lansiranje otkazano par sekundi prije polijetanja
Bespilotni teretni opskrbni brod Progress na ISS treba dopremiti 2.700 kg korisnog tereta neophodog za rad šesteročlane posade svemirske postaje.