Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u  Svemir (14.03.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (07.03.2016.)
Rusi planiraju napraviti umjetno Sunce
Svemirske letjelice 0
Ekipa inženjera sa Moskovskog sveučilišta za mehaniku i inženjering (MAMI) planira u svemir poslati zaista neobični satelit.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (29.02.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (22.02.2016.)
Mangalyaan 2
Svemirske letjelice 0
Indijska svemirska agencija (ISRO) odlučila se za Francusku (CNES) kao partnera u narednoj međuplanetarnoj misiji ka Marsu.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (15.02.2016.)
Raketama protiv projektila
Ruski Makeyev Rocket Design Bureau radi na preinakama postojećih ICBM raketa sa nuklearnim bojevim glavama kako bi mogle poslužiti u svrhu odbrane Zemlje od projektila (asteroida) iz svemira.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (08.02.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (01.02.2016.)
Astronautički godišnjak za 2015. godinu
U AG-2015 ukratko su predočeni osnovni podaci o svemu što je u vezi sa svim pojedinim svemirskim letovima ostvarenima u 2015. godini.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (25.01.2016.)
Nakon 43 godine razriješen misterij Apolla 16
Program Apollo 0
Lunar Reconnaissance Orbiter je napokon pronašao krater na Mjesecu nastao udarom raketnog bloka Apolla-16 S-IVB, pune četrdeset i tri godine nakon njegova nastanka.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (18.01.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (11.01.2016.)