Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u  Svemir (28.03.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (21.03.2016.)
Posjet inženjera iz Apollo misija Puli
Prekjučer je pulsku Industrijsko-obrtničku školu na Vidikovcu posjetio Željko Mogoroš, nekadašnji voditelj tima koji je izradio neke od instrumenata koji su korišteni za vrijeme američkih misija Apollo.
ExoMars 2016 na putu za Mars
Svemirske misije 0
Dramatičnih jedanaest sati u Zemljinoj orbiti. Moskovska kontrola leta potvrdila je kako se letjelica ExoMars 2016 nalazi na pravilnom trajektoriju putanje prema Marsu.
ExoMars 2016 krenuo ka crvenom planetu
Svemirske misije 0
Europsko-ruska letjelica uspješno lansirana iz Baikonura. Raketa Proton-M uspješno je postavila ExoMars 2016 u Zemljinu orbitu, nakon čega slijedi niz manevara za put prema Marsu.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (14.03.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (07.03.2016.)
Rusi planiraju napraviti umjetno Sunce
Svemirske letjelice 0
Ekipa inženjera sa Moskovskog sveučilišta za mehaniku i inženjering (MAMI) planira u svemir poslati zaista neobični satelit.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (29.02.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (22.02.2016.)
Mangalyaan 2
Svemirske letjelice 0
Indijska svemirska agencija (ISRO) odlučila se za Francusku (CNES) kao partnera u narednoj međuplanetarnoj misiji ka Marsu.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (15.02.2016.)
Raketama protiv projektila
Ruski Makeyev Rocket Design Bureau radi na preinakama postojećih ICBM raketa sa nuklearnim bojevim glavama kako bi mogle poslužiti u svrhu odbrane Zemlje od projektila (asteroida) iz svemira.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (08.02.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (01.02.2016.)