Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
ExoMars 2016 stigao u Baikonur
Svemirske misije 1
Lansirni prozor za europsko-rusku letjelicu ExoMars 2016 tijekom ožujka prema svemu sudeći biti će iskorišten.
Zašto je meko spuštanje rakete 22. prosinca 2015. godine bilo povijesno?
Prava vijest je, zapravo, od 1. siječnja, a javio ju je sam osnivač tvrtke SpaceX Elon Musk: "Nismo otkrili štetu, raketa je spremna za novo lansiranje."
Predstojeća lansiranja u  Svemir (04.01.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Odgođeno lansiranje Mars InSight-a
Svemirske misije 0
NASA je objavila kako se lansiranje robotičke misije namijenjene istraživanju crvenog planeta (Mars InSight) predviđeno tijekom ožujka ove godine, odgađa za dvije godine.
Roscosmos, kraj i početak
Zadnjim danom prošle (2015.) godine Roscosmos kakvog smo znali, ukazom predsjednika Putina prestao je postojati.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (28.12.2015.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (21.12.2015.)
Ekspedicija ISS-46
U članku možete pročitati o svim događanjima na Međunarodnoj svemirskoj postaji od početka do kraja ekspedicije ISS-46.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (14.12.2015.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (07.12.2015.)
Blog Gorana Hudeca 0
Venera D kao zajednički projekt Rusije i SAD?
Znanstvenici ruskog Instituta za svemirska istraživanja (IKI, Moskva) i NASA-e tijekom listopada 2015. godine održali su dva sastanka na temu istraživanja Venere. Prvi početkom mjeseca u Moskvi, a drugi krajem mjeseca u Washingtonu.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (30.11.2015.)
Blog Gorana Hudeca 0
Luna Glob na Mjesecu tek 2022.?
Nepunih desetak godina unazad činilo se kako ruska astronautika dubokog svemira (i ne samo ona, sjetimo se npr Klipera) doživljava novi, strelovit, uzlet.
ExoMars 2016 u crvenom
Europsko-ruska ekspedicija robotičke letjelice ExoMars 2016 prema crvenom planetu nalazi se u "crvenom dijelu kalendara" misije.
Nova vrsta u svemiru
Svemirske letjelice 0
Ne, nije riječ o novim "alienima" već o novoj ruskoj letjelici čiji moćni senzori budno tragaju za indicijama lansiranja projektila ma gdje u svijetu.