Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Astronautički godišnjak za 2015. godinu
U AG-2015 ukratko su predočeni osnovni podaci o svemu što je u vezi sa svim pojedinim svemirskim letovima ostvarenima u 2015. godini.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (25.01.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Nakon 43 godine razriješen misterij Apolla 16
Program Apollo 0
Lunar Reconnaissance Orbiter je napokon pronašao krater na Mjesecu nastao udarom raketnog bloka Apolla-16 S-IVB, pune četrdeset i tri godine nakon njegova nastanka.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (18.01.2016.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (11.01.2016.)
ExoMars 2016 stigao u Baikonur
Svemirske misije 1
Lansirni prozor za europsko-rusku letjelicu ExoMars 2016 tijekom ožujka prema svemu sudeći biti će iskorišten.
Zašto je meko spuštanje rakete 22. prosinca 2015. godine bilo povijesno?
Prava vijest je, zapravo, od 1. siječnja, a javio ju je sam osnivač tvrtke SpaceX Elon Musk: "Nismo otkrili štetu, raketa je spremna za novo lansiranje."
Predstojeća lansiranja u  Svemir (04.01.2016.)
Odgođeno lansiranje Mars InSight-a
Svemirske misije 0
NASA je objavila kako se lansiranje robotičke misije namijenjene istraživanju crvenog planeta (Mars InSight) predviđeno tijekom ožujka ove godine, odgađa za dvije godine.
Roscosmos, kraj i početak
Zadnjim danom prošle (2015.) godine Roscosmos kakvog smo znali, ukazom predsjednika Putina prestao je postojati.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (28.12.2015.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (21.12.2015.)
Ekspedicija ISS-46
U članku možete pročitati o svim događanjima na Međunarodnoj svemirskoj postaji od početka do kraja ekspedicije ISS-46.
Predstojeća lansiranja u  Svemir (14.12.2015.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u  Svemir (07.12.2015.)