Astronautika - Svemirske misije

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske misije
Statistika svemirskih letova (1957. -2015.)
U članku su predočeni brojidbeni (statistički) podaci o svemirskim letovima iz razdoblja 1957. - 2015. godina. Sve na jednome mjestu.
300 uspješnih orbitalnih letova s posadom
U povijesti letova svemirskih brodova s posadom zaključno s 02.09.2015. godine u putanju oko Zemlje uspješno je lansirano 300 brodova.
Novosti iz raznih dijelova Sunčeva sustava
U raznim dijelovima Sunčeva sustava u prvoj polovini 2015. dogodile su se neke novosti, a najvažniji događaj tek nas očekuje u utorak.
Dolazi doba Ceresa
Svemirske misije 0
Generacijski gledano skoro da je bilo prekjučer kada je čovječanstvo otkrilo planet Ceres. Činilo se da je to karika koja nedostaje u prostoru između Marsa i Jupitera.
Beagle 2 ipak sletio na Mars
Svemirske misije 0
Iako nikada nećemo točno saznati što je pošlo po zlu, vidljivo je kako je Beagle 2 uspješno sletio, otvorio dva od četiri solarna panela i tako ostao zauvijek.
Misije na Mars
Philae je uspješno sletio!
Lander Philae uspješno se spustio 12.11.2014. godine u 16:03 UTC na površinu kometa 67/Churyumov-Gerasimenko.
Orbiter Rosetta i lander Philae
Sonda Rosetta/Philae lansirana je 02.03.2004. godine. Prvi primljeni signal landera Philae odaslan s površine kometa očekuje se danas 12.11.2014. u 16:00 UTC.
Philae je uspješno sletio!
Kraj leta posade broda Soyuz TMA-12M
Nakon 169 dana 5 sati i 6 minuta, iz svemira, sa Međunarodne svemirske postaje vratila se posada svemirskog broda Soyuz TMA-12M
Planetarne sonde u 2014. godini
Neke sonde nastaviti će prije započeta istraživanja i u ovoj godini, a neke će ih tek započeti. Nekoliko njih približava se svome cilju, a druge napuštaju Sunčev sustav. Najavljeno je lansiranje i jedne nove.
Letovi u svemir (prosinac 2013.)
U prosincu u svemir je uspješno poletjelo 9 raketa, lansirale su 2 letjelice prema Mjesecu (kineski rover i lander), teleskop Gaia i 23 satelita.
Chang'e-3 leti prema MjesecuGužva na Mjesecu
InSight na Mars u ožujku 2016. godine
Svemirske misije 0
NASA-ina niskobudžetna misija InSight namijenjena istraživanju Marsa, tijekom ožujka 2016. godine kreće na svoju dvogodišnju radnu Odiseju.
InSight novo ime za otkrića na Marsu
Gužva na Mjesecu
Američka letjelica LADEE istražuje Mjesec iz niske satelitske putanje, a kineski Chang'e-3 (lander) i samohodno vozilo Yutu (rover) njegovu površinu.
LADEE - Okolo Zemlje do Mjeseca
Kineski lander i rover na Mjesecu
Svemirske misije 0
Danas u subotu 14. prosinca 2013. godine u 14:12 sati po našem vremenu, kineski lander Chang'e 3 uspješno se spustio na Mjesec u blizini kratera Laplace A na razmeđi Sinus Iridum i Mare Imbrium.
Letovi u svemir (studeni 2013. godine)
U studenom u svemir je uspješno lansirano 10 raketa, 67 satelita, 2 sonde prema Marsu, brod s posadom, teretni brod, a iz ISS-a su lansirana još 4 satelita.
Chang
Kineski lander i rover uspješno su lansirani, meko će se spustiti na Mjesec u Zaljev duga. Znanstvene zadaće obavljati će tri, odnosno 12 mjeseci.