Astronautika - Svemirske misije

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske misije
Letovi u svemir (ožujak 2013.)
Pročitajte koje su rakete protekloga mjeseca poletjele i kakve su sve letjelice sa sobom ponijele u svemirska prostranstva.
Letovi u svemir (veljača 2013.)
Predstoji nam gubitak komunikacije sa svim letjelicama na i oko Marsa
Svemirske misije 0
U tijeku su završne pripreme kako bi se našim tehničkim izaslanicima na i oko Marsa, dale završne upute kako da se ponašaju tijekom narednog perioda.
Letovi u svemir (veljača 2013.)
Veljača je bila bogata događanjima u astronautici. Pročitajte što su ljudi radili u tom pogledu i što su lansirali u svemirska prostranstva.
Letovi u svemir (siječanj 2013.)
Pročitajte što se lansiralo u svemir protekloga mjeseca, koje su rakete poletjele i kakve su sve terete sa sobom ponijele u svemirska prostranstva.
In memoriam posadi leta STS-107
Na povratku iz svemira 01. veljače 2003. godine, uslijed oštećenja lijevog krila raketoplana Columbia, došlo je do raspada letjelice i pogibije svih 7 članova posade.
Što je letjelo u svemir 2012. godine?
Svemirske misije 0
Donosimo vam pregled svih letjelica i misija koje su protekle godine ljudi poslali u svemir. Ima tu svega pa ako vas zanima, slobodno se informirajte i saznajte koliko je bilo uspješnih, a koliko neuspješnih misija.
Cassini u potrazi za životom u svemiru
Svemirske misije 1
NASA-ina letjelica Cassini koja orbitira oko Saturna danas, 21. prosinca, imati će priliku opažati tranzit Venere preko Sunčeva diska.
Veliko iznenađenje kineskim preletom asteroida Toutatis
Svemirske misije 0
U ranim jutarnjim satima, 13. prosinca 2012. godine, kineska letjelica Change 2 preletjela je na udaljenosti od samo 3.2 km iznad površine asteroida 4179 Toutatis.
Ebb i Flow udarit će u Mjesec
Svemirske misije 0
Nevelike NASA-ine letjelice Ebb i Flow (ex GRAIL A i B) u ponedjeljak, 17. prosinca 2012. godine u 23:48 sati po našem vremenu, udariti će u mjesečevu površinu.
Špijunske fotografije s Marsa
Svemirske misije 0
"Mali zeleni", ili već koje su boje zamišljeni stanovnici Marsa, svakodnevno su pod nadzorom zemaljskih špijunskih letjelica koje kruže oko crvenog planeta.
InSight novo ime za otkrića na Marsu
Svemirske misije 0
NASA je odobrila sljedeću istraživačku misiju za Mars pod nazivom InSight čije je lansiranje predviđeno za ožujak 2016. godine.
Kriza ruskog svemirskog programa
Svemirske misije 3
Nevjerojatne vijesti iz Rusije - Venerini i Marsovi orbiteri poslali prve fotografije. Iz Rusije su tijekom popodneva pristigle nevjerojatne vijesti popraćene slikama i telemetrijom.
Veliki uspjeh Kineske astronautike!
Svemirske misije 1
Nakon uspješne trinaestodnevne misije i brojnih provedenih eksperimenata, posada u povratnom modulu Shenzhou-9 uspješno je sletjela na Zemlju.
Gagarinov let u svemir
Svemirske misije 2
Dana 12. travnja 1961. godine s ruskog kozmodroma Baikonur u 07:07 sati po našem vremenu, poletjela je raketa koja je na svom vrhu nosila kapsulu Vostok-1 u kojoj se nalazio Jurij Gagarin.
Spašavanje marsovih misija
Svemirske misije 0
Veliki planovi Europske svemirske agencije (ESA) o slanju dvije letjelice ka Marsu 2016. i 2018. godine, nedavnim povlačenjem NASA-e iz projekta doslovce su ostali u zrakopraznom financijsko-organizacijskom prostoru.