Astronautika - Istraživanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Istraživanja
Šest, a ne pet stvari koje niste znali o svemiru
Istraživanja 0
Zbog odsutnosti gravitacije astronauti u svemiru narastu nekoliko centimetara...
Tematski povezani članci
Svemirska odijela
Koliko vrijedi svemirsko tržište i ima li mjesta za nas u svemu tome?
Istraživanja 0
Dvjesto pedeset milijardi USD za 8607 letjelica u narednom desetljeću i to ne računajući troškove razvoja, lansiranja i upotrebe raketa, pilotiranih svemirskih brodova i postaja!
Letovi HISTRION-a odgođeni za proljeće 2017.
Istraživanja 0
Bespilotne letjelice HISTRION 5 i 6 konzervirane za zimski san. Vremenske prilike nisu dozvolile siguran let.
Letovi HISTRION-a u bliski svemir opasni su po život
Istraživanja 0
Problematika leta i opasnosti ekstremnih uvjeta za život u bliskom svemiru. Naslov članka može se na prvi pogled činiti pretencioznim, no on zaista odgovara istini.
HISTRION-i čekaju let
Istraživanja 0
Sonde uskladištene u Industrijsko obrtničkoj školi Pula, čekaju na povoljan lansirni prozor i samo lansiranje bespilotnih letjelica iz Svemirske luke "Herman Potočnik" u Puli.
Zatvoren prvi lansirni prozor za HISTRION-e
Istraživanja 0
Vremenski uvjeti ne dozvoljavaju sigurne misije. Novi podaci o vjetrovima pokazali su kako bi sonde sletjele u more, a to se željelo izbjeći.
Tematski povezani članci
Lansiranje HISTRION-a ovog tjedna!?
Istraživanja 0
Prvi povoljni lansirni prozor nastupa ovog tjedna. Prva prigoda za lansiranje nastupa u srijedu. Slijetanje sonde bi tada bilo na području jugoistočnog pulskog akvatorija.
HISTRION-i čekaju povoljni lansirni prozor
Istraživanja 0
Atmosferske sonde HISTRION 5 i 6 od 09. rujna 2016. godine, nalaze se u takozvanom "letnom režimu". To znači da su obje sonde sa svim svojim sustavima i korisnim teretom od sada i službeno u proceduri "T-5 dana".
HISTRION sonda izdržala torture na svim testovima
Istraživanja 0
Testiranje je bilo nemilosrdno, plivala je u moru, bacali su je iz visina, pržili su je, ledili su je, i na kraju, čak pojeli njezinog jedinog putnika!
Istarski putnici u bliski svemir
Istraživanja 0
Tko su sretnici sa povratnom kartom?! Na put u visine kreću dva astrobiološka seta u dva modula s živim bićima i sjemenkama biljaka.
Sonde HISTRION spremne za zahtjevna testiranja
Istraživanja 0
Započinju uzbudljiva testiranja atmosferskih sondi. Završni radovi obavljeni su sredinom ovog tjedna u Industrijsko obrtničkoj školi Pula.
Raketama protiv projektila
Istraživanja 0
Ruski Makeyev Rocket Design Bureau radi na preinakama postojećih ICBM raketa sa nuklearnim bojevim glavama kako bi mogle poslužiti u svrhu odbrane Zemlje od projektila (asteroida) iz svemira.
Zašto je meko spuštanje rakete 22. prosinca 2015. godine bilo povijesno?
Istraživanja 1
Prava vijest je, zapravo, od 1. siječnja, a javio ju je sam osnivač tvrtke SpaceX Elon Musk: "Nismo otkrili štetu, raketa je spremna za novo lansiranje."
Europska eksperimentalna letjelica uskoro u svemiru
Istraživanja 0
Zadnjih mjeseci teku intenzivne pripreme za predstojeće lansiranje europske eksperimentalne letjelice IXV (Intermediate eXperimental Vehicle).
Budući ruski svemirski brod
Istraživanja 0
RKK Energia izradila je tehnički projekt budućeg ruskog svemirskog broda i potkraj 2012. godine predala ga Roscosmosu na odobrenje.