Astronautika - Istraživanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Istraživanja
Japanac u svemiru narastao gotovo deset cm u mjesec dana?
Istraživanja 0
Astronauti u svemiru dobivaju na visini - sličan eksperiment možete napraviti u obitelji i svi se pri tome dobro zabaviti.
Koliko košta boca šampanjca, vode ili pak jabuka u svemiru?
Istraživanja 0
Cijena je papreno visoka. Dnevna potreba prehrane jednog astronauta, košta koliko jedan stan!
Uspješna simulacija leta ruskog svemirskog broda Federacija
Istraživanja 0
Simulator svemirskog broda Federacija skupa sa kozmonautima položio ispit. Kozmonauti, tehničari, inženjeri i medicinsko osoblje uspješno proveli sedamnaestodnevni eksperiment.
Opaki Zmaj letjet će oko Mjeseca
Istraživanja 0
Let oko Mjeseca SpaceX-ova Lunar Dragona već naredne godine!? Ukoliko sve prođe po planu, Lunarni Dragon krenuti će k Mjesecu do kraja naredne godine.
Željezna zavjesa i fotografije planeta
Istraživanja 0
Danas, zahvaljujući računalnoj obradi foto materijala, nekada nezanimljive fotografije Venerine površine zaista nalikuju fotografijama s Marsa ili Mjeseca, one su sve samo ne nezanimljive.
Odiseja HISTRION-a 6 u bliskom svemiru
Istraživanja 0
Pregled i preliminarni rezultati misije. Evo kako je misija protekla i što se saznalo iz eksperimenata koje je sonda HISTRION 6 nosila sa sobom.
HISTRION-i 5 i 6 u bliskom svemiru iznad Istre
Istraživanja 0
U zraku iznad Pule i HISTRION 7 kao potpora. Za javnost i medije događanje je otvoreno te započinje u 11:00, a završava u 12:30 sati.
HISTRION-i ovog vikenda polijeću iz Pule
Istraživanja 0
Dvije bespilotne letjelice kreću na put u bliski svemir. Ne propustite ovaj događaj, a ako ste blizu, dođite osobno i pratite lansiranja na licu mjesta!
Šest, a ne pet stvari koje niste znali o svemiru
Istraživanja 0
Zbog odsutnosti gravitacije astronauti u svemiru narastu nekoliko centimetara...
Svemirska odijela
Koliko vrijedi svemirsko tržište i ima li mjesta za nas u svemu tome?
Istraživanja 0
Dvjesto pedeset milijardi USD za 8607 letjelica u narednom desetljeću i to ne računajući troškove razvoja, lansiranja i upotrebe raketa, pilotiranih svemirskih brodova i postaja!
Letovi HISTRION-a odgođeni za proljeće 2017.
Istraživanja 0
Bespilotne letjelice HISTRION 5 i 6 konzervirane za zimski san. Vremenske prilike nisu dozvolile siguran let.
Letovi HISTRION-a u bliski svemir opasni su po život
Istraživanja 0
Problematika leta i opasnosti ekstremnih uvjeta za život u bliskom svemiru. Naslov članka može se na prvi pogled činiti pretencioznim, no on zaista odgovara istini.
HISTRION-i čekaju let
Istraživanja 0
Sonde uskladištene u Industrijsko obrtničkoj školi Pula, čekaju na povoljan lansirni prozor i samo lansiranje bespilotnih letjelica iz Svemirske luke "Herman Potočnik" u Puli.
Zatvoren prvi lansirni prozor za HISTRION-e
Istraživanja 0
Vremenski uvjeti ne dozvoljavaju sigurne misije. Novi podaci o vjetrovima pokazali su kako bi sonde sletjele u more, a to se željelo izbjeći.
Lansiranje HISTRION-a ovog tjedna!?
Istraživanja 0
Prvi povoljni lansirni prozor nastupa ovog tjedna. Prva prigoda za lansiranje nastupa u srijedu. Slijetanje sonde bi tada bilo na području jugoistočnog pulskog akvatorija.