Astronautika - Istraživanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Istraživanja
Raketama protiv projektila
Istraživanja 0
Ruski Makeyev Rocket Design Bureau radi na preinakama postojećih ICBM raketa sa nuklearnim bojevim glavama kako bi mogle poslužiti u svrhu odbrane Zemlje od projektila (asteroida) iz svemira.
Zašto je meko spuštanje rakete 22. prosinca 2015. godine bilo povijesno?
Istraživanja 1
Prava vijest je, zapravo, od 1. siječnja, a javio ju je sam osnivač tvrtke SpaceX Elon Musk: "Nismo otkrili štetu, raketa je spremna za novo lansiranje."
Europska eksperimentalna letjelica uskoro u svemiru
Istraživanja 0
Zadnjih mjeseci teku intenzivne pripreme za predstojeće lansiranje europske eksperimentalne letjelice IXV (Intermediate eXperimental Vehicle).
Budući ruski svemirski brod
Istraživanja 0
RKK Energia izradila je tehnički projekt budućeg ruskog svemirskog broda i potkraj 2012. godine predala ga Roscosmosu na odobrenje.
Amerika i Europa zajedno put Mjeseca
Istraživanja 0
Već etablirani europski bespilotni teretni brodovi tipa ATV i budući američki pilotirani svemirski brod Orion, u simbiotičkom tandemu mogli bi put Mjeseca već 2017. godine.
Kruži, Sleti, Dopremi
Istraživanja 0
Ovim je trima riječima Hu Hao, šef treće kineske faze robotičkog istraživanja Mjeseca, najjezgrovitije opisao tamošnji lunarni program koji će se odvijati u tri faze.
Lovac na asteroid
Istraživanja 0
NASA ima novi plan - u dosad neviđenoj misiji hvatanja asteroida, zadatak je uhvatiti manji asteroid i dopremiti ga u Zemljinu blizinu.
STRaND-1 satelit-telefon u orbiti
Istraživanja 1
STRaND-1 je prvi "telefon-satelit" u svemiru, a ujedno i prvi cubesat iz Velike Britanije. Svi sustavi satelita STRaND-1 rade kako je predviđeno.
Buldožeri na Mjesecu
Istraživanja 2
Nakon tri desetljeća ere ušminkanih rovera namijenjenih istraživanju drugih svjetova čini se kako je došlo vrijeme za prave radne strojeve za Mjesec i Mars.
Tehnologija budućnosti danas u svemiru
Istraživanja 0
Tvorci robota Dextre iz Kanadske svemirske agencije, zasigurno su i više nego samo ponosni na svojeg "mezimca". Dextre je 28. siječnja uspješno odradio postavljeni zadatak prekrcavanja goriva na ISS-u iz jednog u drugi modul.
NASA, Bigelow Aerospace i ESA zajednički u svemir
NASA je ugovorila novi modul BEAM za ISS (Bigelow Aerospace) i servisni modul za svoj svemirski brod Orion (ESA).
Rusija izdvaja 70 milijardi USD za svemirske programe
Istraživanja 0
Prema riječima ruskog premijera Dmitryja Medvedeva njegova će zemlja u razdoblju od 2013. do 2020. godine za svemirske programe izdvojiti nešto više od 70 milijardi USD.
Zdravstveni problemi za astronaute
Istraživanja 0
Prema rezultatima nedavno provedenog istraživanja o utjecaju dugotrajnih svemirskih letova na zdravlje astronauta objavljeno u časopisu PLOS ONE čini se kako će svemirski putnici imati veliki rizik od prijevremenog obolijevanja raznih bolesti.
Najnovija svemirska otkrića - Zemlja broj dva
Istraživanja 0
Do sada su o životu u svemiru sanjali samo ljubitelji znanstvene fantastike poneki romantičari, ali vremena se mijenjaju. Naime, jedno od najvažnijih otkrića protekle godine je ono planeta sličnog Zemlji.