Znanost

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Znanost
Umro je Stephen Hawking
Velikani 0
Napustio nas je briljantan um koji je zadužio čovječanstvo. Vijest o njegovoj smrti medijima je prenijela njegova obitelj iz doma u Cambridgeu.
Sadašnjost je Vaša; ja radim za budućnost i ona pripada meni
Velikani 0
Sedamdeset i pet godina od smrti Nikole Tesle, jednog od najvećih umova čovječanstva, po kojemu ime nosi automobil koji bi za koji dan trebao krenuti put Marsa.
Dan kad su žene zaista postale ravnopravne muškarcima
Velikani 0
Valentina Vladimirovna Tereshkova, prva dama u svemiru. 1963. godine, s ruskog kozmodroma Baikonur lansiran je svemirski brod Vostok 6, kojim upravlja prva astronautkinja u povijesti.
Legalizacija ubijanja robota
Kontroverze 0
Umjetnu inteligenciju prisilno i sigurno zaustaviti u slučaju opasnosti, trebamo okidač za trenutno ubijanje stroja.
Velikani renesansne astronomije
Velikani 1
Znanost se oduvijek razlikuje od religije po svojoj dokazanošću i logičnom metodičnošću svojih spoznaja, za razliku od religioznog naučavanja koje zabranjuje svako kritičko provjeravanje.
Priloženi dokumenti
Velikani renesansne astronomije
Proljeće pristiže
Naš planet 0
Sutra rano ujutro, u nedjelju 20. ožujka, u 05:30 sati na sjevernoj Zemljinoj polutci započinje kalendarsko proljeće. Sunce prvog proljetnog dana izlazi u 06:07 sati, a zalazi u 18:17 sati.
Sat za planet Zemlju
Naš planet 0
Učinite ništa da učinite nešto. Večeras u vremenu od 20:30 do 21:30 diljem svijeta održava se edukativno-ekološka akcija Sat za planet Zemlju.
Nedjelja, jutro poslije
Naš planet 0
Diljem svijeta pod krinkom testiranja, tijekom proteklih desetljeća detonirano je preko 2.500 atomskih bojevih glava!
Nikola Tesla, kraj vječnosti i početak beskonačnosti
Velikani 0
Malo je tko ratnog 07. siječnja 1943. godine razmišljao da se u sobi hotela "Astoria" (New York) odvija drama između života i smrti jednog od najvećih umova čovječanstva.
Bura naša svakidašnja
Naš planet 0
Bura je sastavni dio našeg primorskog okružja, uz jugo, markantan je to vjetar svima nama dobro znan. Iznimno hladan i jak sjeverozapadnjak koji puše iz pravca kopna prema moru.
Željko Andreić dobio svoj asteroid!
Velikani 0
Po Željku Andreiću, poznatom hrvatskom astronomu i popularizatoru astronomije, asteroid oznake 12584 dobio je ime Zeljkoandreic...
Godina 2015. je proglašena godinom svjetlosti
Naš planet 0
Budući da je godina 2015. proglašena godinom svjetlosti od UNESCO-a, važno je da se proširi priča o svjetlosnom onečišćenju.
Gustav Kren, Dobra Duša zagrebačke Zvjezdarnice
Velikani 0
Zagrebačka Zvjezdarnica ima Gustava, Dobru Dušu Zvjezdarnice kojega znaju svi koji su se tamo družili sa zvijezdama.
Izgubljeni u magli
Naš planet 0
Samo je koloritnim daltonistima ovih dana sve super, nama ostalima maglovito sivilo sa (pre)toplom "južinom" nikako ne ide u prilog. Meteo profesionalci i amateri suglasni su kako će takve vremenske prilike potrajati još danima.
Sraz (i jaz) civilizacija