II. skup o Zvjezdarnici Manora

Održan je II. Međunarodni stručno-znanstveni skup o Zvjezdarnici "Manora" u organizaciji Astronomskog društva "Leo Brenner".

U subotu 19. rujna 2015. u Lošinjskom muzeju (Palača Fritzy) održan je II. Međunarodni stručno-znanstveni skup o Zvjezdarnici "Manora" u organizaciji Astronomskog društva "Leo Brenner" i financijsku potporu Turističke zajednice Grada Malog Lošinja. Skup je bio otvoren za svu zainteresiranu javnost, a vodio ga je predsjednik društva Dorian Božičević, mag. theol. Na skupu su održana četiri izlaganja: prof. dr. sc. Željko Andreić na temu Motrenja Venere sa Zvjezdarnice "Manora", Christian Harder na temu Motrenja Urana sa Zvjezdarnice "Manora", Irena Dlaka, prof. na temu Brennerovi članci u Vjesniku Astronomskog društva Belgije i Dorian Božičević, mag. theol. na temu Posjet Percivala Lowella Zvjezdarnici "Manora" prije 120 godina.

II. Međunarodni stručno-znanstveni skup o Zvjezdarnici "Manora". © Ljubaznošću: Boris Štromar
Osim izlaganja na skupu su prof. dr. sc. Željko Andreić, prim. mr. sc. Goran Ivanišević, dr. med. i Dorian Božičević, mag. theol. predstavili i dvije publikacije: novi broj Časopisa Astronomskog društva "Leo Brenner" - Foton koji je izašao povodom 160. rođendana Lea Brennera (Spiridiona Gopčevića) i u kojem se može pročitati prijevod biografije Lea Brennera koji je napisala njegova supruga Fanny Manora Gopčević u posljednjem broju Časopisa Zvjezdarnice "Manora" - Astronomische Rundschau i mala kronologija Brennerovog života te je predstavljena publikacija Bibliografija časopisa Astronomische Rundschau.