Međunarodna noć opažanja Mjeseca

Budimo dio planetarnog mozaika događanja pod nazivom "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN).

InOMN - Međunarodna noć opažanja Mjeseca

Svake godine tijekom listopada diljem svijeta održava se međunarodni projekt pod nazivom "Međunarodna noć opažanja Mjeseca" (eng. International Observe the Moon Night, skraćeno; InOMN). Ove godine datum održavanja InOMN pozicioniran je u subotu 08. listopada 2016. godine. Događanje je namijenjeno široj javnosti s ciljem promocije i popularizacije astronomije, a posebice znanstveno-tehnoloških projekata istraživanja Mjeseca te usmjeravanje pažnje javnosti na našu povezanost sa svemirom i svemirskim događanjima u neposrednom susjedstvu.

Što napraviti i sudjelovati u ovogodišnjem međunarodnom događanju InOMN? Jednostavniju stvar ste već skoro napravili čitajući ovaj tekst! Nadopunite to tijekom subotnje večeri tako da iz kuće, sa terase, u šetnji, gdje god... jednostavno pogledate prema Mjesecu i porazmislite o međusobnom utjecaju sustava Zemlja-Mjesec; plime i oseke, utjecaj Mjeseca na biljke, životinje, ljude, roboti i ljudi na Mjesecu...

InOMN certifikat
Želite li nešto više, želite li dobiti PDF Potvrdnicu o Vašem sudjelovanju u InOMN projektu, Mjesec fotografirajte mobitelom, fotoaparatom, teleskopom... Fotografije ne moraju biti profesionalne, dapače. Dovoljno je da izaberete kadar i u okviru mogućnosti Vaše opreme načinite pejzažnu fotografiju/e te ju pošaljite na email; marino.tumpic @ gmail.com. Pet najboljih fotografija s Mjesecom u kadru objaviti ćemo na našim web stranicama (pri slanju fotografija obvezno napišite Vaše ime i prezime, mjesto fotografiranja, postavke opreme). Naravno, pošaljite isključivo vaše autorske fotografije, a smijete ih dodatno "ušminkati" programima za obradu fotografija.

InOMN poster
U izbor ulaze fotografije načinjene u vremenu od 08. do 12. listopada 2016. godine. Krajnji rok za slanje fotografija je 15. listopada 2016. godine. Prilikom snimanja ovakvih noćnih (ili dnevnih, u predvečerje) pejzažnih astrofotografija važno je samo da u kadar ukomponirate Mjesec kao neizostavni dio kompozicije. Slobodno se poigrajte i uživajte u Međunarodnoj noći opažanja Mjeseca s mnoštvom ljudi diljem planeta.