Nova TV emisija o svemiru

Započelo emitiranje autorskog serijala BILO SVEMIRA na TV Istri. Popularizacija znanosti i tehnike na našim tv ekranima.

Bilo svemira je nova emisija o znanosti i tehnici.

Nakon inicijalnih proljetnih razgovora između TV Istre (Ana Pisak) i Astronomske udruge Vidulini (Marino Tumpić), krajem ljeta ove godine postignut je dogovor o pokretanju autorskog serijala BILO SVEMIRA. Serijal je namijenjen popularizaciji znanosti i tehnologija u najširem smislu na tv ekranima. Prva, pilot emisija prikazana je na TV Istri u utorak, 26. rujna s početkom u 21:15 sati. Emisije serijala BILO SVEMIRA prikazivat će se premijerno svakog utorka u 21:15 sati, a reprizno srijedom u 17:15 sati.

Kadar iz montaže prve epizode novog serijala Bilo svemira.
Radi se o emisijama u trajanju od 40 minuta, mozaičkog tipa s rubrikama snimljenima na terenu ili u studiju. Rubrike nose nazive: Jesmo li znali?, Specijalni gosti, Enciklopedija galaktika i Poklon na znanje. Dvadesetak minuta rezervirano je za glavnu rubriku (temu emisije) "Bliski susret/i" u kojoj će se s gostom/gostima obrađivati neka od aktualnih i zanimljivih tema iz svijeta znanosti i tehnologija, na način da ona bude razumljiva javnosti te gledatelje potakne na razmišljanje. Svakodnevnica svih nas počiva na rezultatima proisteklim radom na području znanosti i tehnike. BILO SVEMIRA želi ukazati kako znanost i tehnologije nisu "tamo negdje daleko" već su direktno involvirane u naš svakodnevni život, čega često nismo ni svjesni.

Marino je poznat svima koji čitaju njegove tekstove na Zvjezdarnici. Od sada, biti će vam gost i na malim ekranima.
Urednik i voditelj serijala BILO SVEMIRA je Marino Tumpić, predsjednik Astronomske udruge Vidulini i prvi čovjek Istarskog svemirskog programa, dugogodišnji popularizator znanosti i tehnike. Prva emisija s uvaženim gostom doc.dr.sc. Aljošom Vitasovićem (Fakultet ekonomije i turizma "Dr.Mijo Mirković", Pula) imala je za temu Svemirski turizam s osvrtom na Istru u tom i takvom kontekstu. BILO SVEMIRA možete gledati i putem web stranice TV Istre, a linkove na emisije pronaći ćete i na Facebook stranici TV Istre.