Slijedi pitanje. Zašto onda neki astrofotografi svejedno snimaju po 5 ekspozicija od svakog RBG kanala? Što time dobije?
Jedino što mi pada na pamet da tu i tamo se neki pixeli malo sporije/brže zasite od prosjeka pa nastaje chrominance šum?
A zašto snimaš 5, 10 ili 50 ekspozicija L kanala, ili potpuno svejedno, isto toliko ekspozicija sa kolor kamerom?
Zato što želiš postići što je moguće veći odnos signal/šum, koji je jednako bitan za luminancu koliko i za boju.
Ako nemaš dovoljno RGB signala onda to što imaš moraš rastezati, što za posljedicu naravno ima kolor šum i slabo definirane boje pogotovo na objektima manjeg sjaja.
Pošto kolor informacija odnosno RGB kanali ne utječu previše na rezoluciju (detalje) finalnog LRGB kompozita, samim tim trpe svakakve ekstremne metode obrade, -forsiranje saturacije, jaku redukciju šuma, gaussian bluranje i slično.
Ali opet, ne možeš od ničega napravit nešto, što znači da treba prikupiti sasvim pristojnu količinu RGB kanala u odnosu na L kanal da bi mogao složiti dobru sliku.