to blokiranje je lakše izvesti nego što misliš i baš od neupućene osobe. nego bi stanica morala biti registrirana a za to je uvjet ispit i dozvola...nekad neki željezničar obješenjak pusti pjesmu na kanalu i već se cijeli kolodvor ljuti što je nepotrebno zauzeo kanal....a ne možeš znati koji je jer je to analogna veza samo sa govornom izmjenom...bez podataka
rdu veza na hž....a u tu vezu je teže upasti a svaki poziv se registrira i svatko se mora indentificirati svojim brojem i imenom...tak da još nije bio zloupotrebe. to je već bilo na netu...nisam ja to postavio
Zanimljiva tema, te frekvencije koje si objavio nisu nikakva tajna i željezničare više nitko ni ne sluša a di će ih smetati !?
No, Zagreb je veliki grad i ima svakakvih bedaka sa radio uređajima no ipak nisu toliko bedasti da idu smetati profesionalne službe.
Ima HAKOM dovoljno dobru tehniku za locirati ih, samo netko treba imati jako dobro volju da to i napravi.
Sve frekvencije su u jednom "bandu", uzmeš super skupi RTL-SDR stik za 8 USD, spojiš neki vanjsku antenu, dodaš nekoliko
"aux-vfo" plugin-ova i slušaš 4-5 kanala odjednom. Malo nezgodno kad svi govore u isto vrijeme ali to je rijetkost.
One druge "veze" koje imaju po lokomotivama je nešto sasvim drugo, to je prvi trunking sistem na ovim prostorima,
mislim čak i prvi u bivšoj državi. Nešto kao kontrolni kanali mogu se čuti u bandu 467-468MHz , obično samo pilot ton
i vrlo rijetko govorna komunikacija strojovođe sa dispečerom.
A glede ometanja i blokiranja, sve se može samo je pitanje smisla takvog djelovanja pogotovo u mirnodobsko vrijeme.